Re: Project CARS 2

62
Heb nog geen onzichtbare team in de pits gezien (kan ook niet want ze zijn onzichtbaar :lol: )

Ik heb wel dat ik tijdens mn solo online boost sessies trophies unlock die voor career modes zijn. Vandaag unlockte ik de trophy om een rally carreer te winnen :think:
Image

Re: Project CARS 2

63
Marty wrote:Heb nog geen onzichtbare team in de pits gezien (kan ook niet want ze zijn onzichtbaar :lol: )

Ik heb wel dat ik tijdens mn solo online boost sessies trophies unlock die voor career modes zijn. Vandaag unlockte ik de trophy om een rally carreer te winnen :think:
Da's vreemd...
Image

Re: Project CARS 2

64
Deze 4 had ik unlocked in private solo online:

Get That Dirt Off Your Shoulder
Successfully completed a Rallycross season

Invite Only
Unlocked your first Career Invitational Event

Accoladed
Earned your first Career Accolade

Rest On Your Laurels
Won your first Championship.

En de laatste 2 unlockte gelijktijdig
Image

Re: Project CARS 2

67
oxiraantje wrote:Zouden jullie eigenlijk eerder voor deze gaan dan voor de nieuwe GT?
Hm das een moeilijke keuze. Wil je een goede volledige Singleplayer ervaring dan is Project Cars 2 de game dat je moet hebben.

GT is prachtig kwa graphics en de authentieke feel. De presentatie is fantastisch. Alleen is de game online only ( geen internet of servers down kun je enkel arcade spelen) en is het grotendeels online races wat je doet.
Image

Re: Project CARS 2

70
heeft iemand het eerste deel of dit tweede deel al met stuur gespeeld ? Mijn vriendin heeft een ps4 sinds kort en zij is altijd gewoon geweest om racegames met stuur te spelen. Zij kon de eerste Project Cars al goed spelen daarmee, ik probeerde het ook eens..... het was een euh, niet zo groot succes.

Re: Project CARS 2

71
Gamefreak wrote:heeft iemand het eerste deel of dit tweede deel al met stuur gespeeld ? Mijn vriendin heeft een ps4 sinds kort en zij is altijd gewoon geweest om racegames met stuur te spelen. Zij kon de eerste Project Cars al goed spelen daarmee, ik probeerde het ook eens..... het was een euh, niet zo groot succes.
Ik speel deel 1 nog altijd en ja, met racestuur. Ik kan hem zelfs niet met een controller spelen, al verschillende keren geprobeerd maar het lukt gewoon niet met de meest realistische settings. Het kan even wennen zijn, maar het voelt echt veel beter en preciezer hoor ;)

Re: Project CARS 2

72
Gamefreak wrote:heeft iemand het eerste deel of dit tweede deel al met stuur gespeeld ? Mijn vriendin heeft een ps4 sinds kort en zij is altijd gewoon geweest om racegames met stuur te spelen. Zij kon de eerste Project Cars al goed spelen daarmee, ik probeerde het ook eens..... het was een euh, niet zo groot succes.
Marty speelt met stuur dacht ik..
Image

Re: Project CARS 2

73
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:heeft iemand het eerste deel of dit tweede deel al met stuur gespeeld ? Mijn vriendin heeft een ps4 sinds kort en zij is altijd gewoon geweest om racegames met stuur te spelen. Zij kon de eerste Project Cars al goed spelen daarmee, ik probeerde het ook eens..... het was een euh, niet zo groot succes.
Ik speel deel 1 nog altijd en ja, met racestuur. Ik kan hem zelfs niet met een controller spelen, al verschillende keren geprobeerd maar het lukt gewoon niet met de meest realistische settings. Het kan even wennen zijn, maar het voelt echt veel beter en preciezer hoor ;)
dus ik ben niet de enige prutser.... goed om te horen :P

Re: Project CARS 2

75
Ah zag net deze post :)

Raar welke richting ze uitgaan met PC. De eerste vond ik fantastisch en heb ik zėėr lang gespeeld ( met name door 1 specifieke trophy). PC2 was echt al véél minder in mijn beleving en deze PC3 is naart schijnt nog minder.
Jammer wat ze met deze reeks doen..
Image
cron