Re: Project CARS 2

76
Heel vreemd inderdaad, omdat het net de bedoeling was om de focus op realistisch racen te leggen. Dat de graphics dan ietsje minder zijn (tegen GT Sport kan toch niks op qua graphics), vond ik niet eens zo erg.

Re: Project CARS 2

78
Deze spreekt mij juist een stuk meer aan: niet 100% sim, maar deels arcade en focus op carreer/singleplayer c.q. zo goed als geen multiplayer trophies… de reviews zijn vooral heel wisselend. Op metacritic gaat het van een score van 96 naar beneden, maar geen scores die in t rood gaan. Blijkbaar een game die mensen van mening laat verschillen, maar zoals het op mij overkomt wel iets voor mij.
Image

Re: Project CARS 2 en 3

81
Ik ga geen nieuw topic maken, vandaar dat ik het hier plaats.

De DLC van Project Cars 3 is "gene kattepis".

Vooral de tijden van Tier 3 bij Hot lap events en Pace setter events zijn soms echt zėėr zėėr moeilijk. Specifieke tuning en upgrades zijn vereist. Er zijn weinig dingen te vinden online.
Ik zou buiten 1 event ( wat ik met een andere auto moet kunnen halen),
alle objectives van de eerste DLC hopelijk halen.

Wou het even meegeven. De main game is relatief gemakkelijk.
Image

Re: Project CARS 2 en 3

85
Ik speel de game eigenlijk met controller. Stuur zal weer gebruikt worden met Gran Turismo 7 :P
De besturing is strak. Er zit véél verschil in gevoel van besturing met de verschillende wagens. Vooral in de DLC komt dit naar boven. Een Ferrari besturen zonder stability control, zonder traction control, geen braking en steering assist (gebruik ik nooit trouwens) is geen sinecure. Het wordt al helemaal leuk met een Hennesy Venom die in derde versnelling nog altijd begint te driften :O Koppel daar nog eens zėėr zėėr scherpe tijden aan om te behalen in Tier 3 en je bent even zoet.
Image

Re: Project CARS 2 en 3

86
Bij Project CARS (toch de eerste, da's de enige die ik gespeeld heb) vond ik het net extra leuk om met racestuur te spelen omdat de auto's zo realistisch reageren :)
Als de trials niet zouden lukken, kunt ge het misschien nog eens met uw stuur proberen ;)