Trackmania Turbo

1
Het zal voor niet veel mensen het geval geweest zijn, maar voor mij was dit DE aankondiging van de E3 :)
Uiteraard zien games als Horizon en Ghost Recon er goed uit, maar toch ... Trackmania is volgens mij de beste arcade racer ooit gemaakt, geweldig concept.

Kan niet wachten totdat enkele bekende tracks worden gebouwd op de PS4 versie van de game!

Ik heb jaren Trackmania Nations gespeeld (gratis versie op PC) en later TM Nations Forever (met toevoeging Dirt tracks).
Nog mensen die hier naar uitkijken?

PSN tichke
Image

Re: Trackmania Turbo

4
TM wordt al jaren op ESWC gespeeld.
Kan echt niet wachten deze opnieuw te spelen :) Op het eerste zicht ziet er allemaal simpel uit, maar er komt veel meer skills aan te pas dan je denkt.

Vroeger had je bepaalde type tracks (vooral in de stadium omgeving):

Speed tracks: tracks die je op het eerste zicht niet vol gas kan nemen, maar waar het dus wel de bedoeling is om deftige tijden neer te zetten
Eerste track dat ze in het filmpje rijden is zo'n Speedtrack.
Tech tracks: technische tracks, driften was hier zeer belangrijk
Mini's: tracks van -20 seconden waar je vooral bepaalde trucks moest kennen om net iets sneller te zijn.

Daarnaast nog enkele andere kleinere soorten.
Maar het is vooral door de editor dat de game populair werd. Er werden echt geweldige tracks op gebouwd!

Later kwam met TM Forever ook Dirt erbij. Dat waren dan vooral tech tracks maar net iets anders door het Dirt gedeelte (aarde ondergrong ipv asfalt).
Daarna kwam ook TM 2 uit, maar die heb ik niet meer gespeeld, niet dat ik niet wou, maar mijn PC kan amper nog een game op low draaien ...
PSN tichke
Image

Re: Trackmania Turbo

5
Ik vond de gratis game ook erg gaaf. Een arcade racer met vrij normale auto's en setting, maar dan met de extreme tracks en snelheid van een futuristische racer als WipEout. Alleen ben ik nog niet zo onder de indruk van deze nieuw game, want de trailer van de nieuwe game gaf me nog teveel een meer van hetzelfde gevoel.

Re: Trackmania Turbo

6
BozeGozerXrd wrote:Ik vond de gratis game ook erg gaaf. Een arcade racer met vrij normale auto's en setting, maar dan met de extreme tracks en snelheid van een futuristische racer als WipEout. Alleen ben ik nog niet zo onder de indruk van deze nieuw game, want de trailer van de nieuwe game gaf me nog teveel een meer van hetzelfde gevoel.
ik geef em wel het voordeel van de twijfel :idea:
cron