Re: Trackmania Turbo

22
met0t0 wrote:
tichke wrote:Open beta dit weekend!
Laat uw indrukken hier maar weten ;)

Jammer genoeg heb ik dit weekend helemaal geen tijd :(
Ik heb al even een pre-order staan :p
Ik heb jaaaaaren Trackmania gespeeld op de PC. Heel verslavend, tracks worden grotendeels door de community gemaakt dus altijd wel verse tracks om tijden op te zetten. Verschillende omgevingen met elk hun eigen stijl, gameplay.

Dit is zo'n tijdloze game die ik binnen enkele jaren nog steeds af en toe zal spelen.
PSN tichke
Image

Re: Trackmania Turbo

27
Heb vandaag eens de demo gespeeld, vind het een zeer tof spel. Maar 40€ vind ik wel wat teveel, ga wel wachten tot hij goedkoper word.
Online starten is wel fantastisch om al die auto's samen met jou te zien vertrekken :P Het is altijd zo'n survival race want links en rechts van je zie je er velen crashen.
Image

Re: Trackmania Turbo

29
Gamefreak wrote:ik kan op de 2e track voorlopig de gouden beer niet binnen rijgen... ik heb de indruk dat ie toch moeilijker is dan Trackmania op de Wii uit 2009....

of ik ben er gewoon slechter in geworden :L:
Is dat die met veel bochten waarin je veel moet driften? Had met die ook wat moeite maar is dan toch gelukt.
Op de demo kan je maar de eerste 5 tracks spelen en dan stopt het ;(
Image

Re: Trackmania Turbo

30
Toon8 wrote:
Gamefreak wrote:ik kan op de 2e track voorlopig de gouden beer niet binnen rijgen... ik heb de indruk dat ie toch moeilijker is dan Trackmania op de Wii uit 2009....

of ik ben er gewoon slechter in geworden :L:
Is dat die met veel bochten waarin je veel moet driften? Had met die ook wat moeite maar is dan toch gelukt.
Op de demo kan je maar de eerste 5 tracks spelen en dan stopt het ;(
weet ik niet meer, de game zit al even stof te happen :P