Re: Trackmania Turbo

31
ik heb em in gamemania effe gespeeld en paar keer beste tijd van West-Vlaanderen gereden. kwisselde af me nen maat om telkens tijd te verbeteren. Cool spel ma toch nie gekocht met de reden dat ik er alleen allicht nie zoveel zou op spelen...
Image

Re: Trackmania Turbo

33
Heb de demo gespeeld en ben positief. Speelt leuk en lekker simpele controls. Een echte kermisgame alleen vind ik hem daarom wat prijzig voor €40. Dit kan volgens mij leuker zijn dan Rocket League is meer mijn ding net zoals MotorStorm of GRID ongeveer. Deze kan me denk ik wel bezighouden tot de plat popt, maar sommige tracks lijken nu onmogelijk voor goud zo snel ge ziet bekan niks tegen 421 per uur lekker onrealistisch :O :lol:
Image

Re: Trackmania Turbo

34
Gamefreak wrote:ik was de beste van Limburg, wat zeg je daarvan Cois ?




(DIT IS NIET WAAR)....
ondertss zullen die tijden allicht al verbeterd zijn en @roy die tracks zijn echt doenbaar voor goud de ene vergt meer oefening dan de andere want in demo kon ik er nog niks van en in gm lukte et me redelijk voor de gouden binnen te halen. vergt wel zeer veel doorzettingsvermogen :p
Image

Re: Trackmania Turbo

35
Als je jezelf 5 minuutjes concentreert op een bepaalde track zal je met gemak de gold halen. Het ideale is dat een race maar een minuut duurt waardoor het een grote replay waarde heeft, en ook doordat je met 1 druk op de knop opnieuw kan starten. Best verslavend allemaal eigenlijk :P
Image

Re: Trackmania Turbo

36
Toon8 wrote:Als je jezelf 5 minuutjes concentreert op een bepaalde track zal je met gemak de gold halen. Het ideale is dat een race maar een minuut duurt waardoor het een grote replay waarde heeft, en ook doordat je met 1 druk op de knop opnieuw kan starten. Best verslavend allemaal eigenlijk :P
Dat vind ik ook alleen mag het nog wat goedkoper :P
Image

Re: Trackmania Turbo

37
RoyVdW wrote:
Toon8 wrote:Als je jezelf 5 minuutjes concentreert op een bepaalde track zal je met gemak de gold halen. Het ideale is dat een race maar een minuut duurt waardoor het een grote replay waarde heeft, en ook doordat je met 1 druk op de knop opnieuw kan starten. Best verslavend allemaal eigenlijk :P
Dat vind ik ook alleen mag het nog wat goedkoper :P
Vind ik ook, heb ook alleen nog maar de demo gespeeld. En in die demo alleen heb ik verzekers 5 uur in gestoken. Dus wat zal dat zijn als ik de volledige game heb :P
Zal hem eens kopen als hij voor 20€ staat ofzo, hopelijk is de multiplayer dan nog in leven.
Image

Re: Trackmania Turbo

38
Toon8 wrote:
RoyVdW wrote:
Toon8 wrote:Als je jezelf 5 minuutjes concentreert op een bepaalde track zal je met gemak de gold halen. Het ideale is dat een race maar een minuut duurt waardoor het een grote replay waarde heeft, en ook doordat je met 1 druk op de knop opnieuw kan starten. Best verslavend allemaal eigenlijk :P
Dat vind ik ook alleen mag het nog wat goedkoper :P
Vind ik ook, heb ook alleen nog maar de demo gespeeld. En in die demo alleen heb ik verzekers 5 uur in gestoken. Dus wat zal dat zijn als ik de volledige game heb :P
Zal hem eens kopen als hij voor 20€ staat ofzo, hopelijk is de multiplayer dan nog in leven.
De MP is juist het meest interessante van gans de game, altijd zo geweest.
Meesten spelen die campaign niet/amper, zoals ik.

Online heb je rooms met enkel custom tracks, en die zijn vaak een pak beter als die van Nadeo.
Er zijn ook al rooms te vinden met enkel tracks van voorgaande TM games die nagebouwd zijn, voor die dat TM 10 jaar geleden speelden een echte aanrader!
PSN tichke
Image

Re: Trackmania Turbo

39
In de demo kon je maar maximum 1 uur online spelen, vond dat inderdaad wel een zeer vet gedeelte van de game. Om zo met 100 tegelijk te starten en dan links en rechts van je vanalles uit de bocht zien vliegen :P Sommige parcours zijn dan ook wel zeer extreem waarbij je al blij bent dat je de finish haalt.
Ik heb nog nooit een andere trackmania gespeeld maar wel al veel zien spelen van maten die hun laptop mee hadden en in de les speelden.
Image

Re: Trackmania Turbo

44
Marty wrote:Zijn er nog mensen hier mee bezig sinds hij nu gratis is met plus?
Ik ben er weer aan begonnen (na 2 jaar) Ben nu bij track 43. Heb wel alles goud tot nu toe en heb 24 tracks op groen :relief:
Ik soms tussendoor.
Zit aan track 13 ofzo en heb 1 goud :D
I suck at racing
Image
cron