Re: Trackmania Turbo

46
Marty wrote:Ondertussen bij track 53 en nog steeds alles op goud. Soms lukt het gewoon steeds net niet en dan ineens ben je een paar tiende seconde sneller :D
Groene Medailles nu op 25
Marty als je deze plat kan halen zet ik mijn hoedje af voor u dan bent u echt een goede gamer ook al bent u dat al :smug:
Image

Re: Trackmania Turbo

50
Ondertussen t/m track 117 gespeeld en alles op goud.

De tracks worden wel steeds langer. Sommige gaan al bijna tegen de minuut aan. In de rode of zwarte serie zitten er banen bij van 1.5 minuut. En dat is dus geen multilap
Image

Re: Trackmania Turbo

52
Sanity penguin wrote:39 min om een baan van 47 seconden op goud te krijgen. Net niet gek geworden :silly:
Anders moeten we dadelijk je naam aanpassen naar: InSanity Penguin :lol:

Heb je alles op goud wat je gespeeld heb of dat niet?
Image

Re: Trackmania Turbo

53
Marty wrote:
Sanity penguin wrote:39 min om een baan van 47 seconden op goud te krijgen. Net niet gek geworden :silly:
Anders moeten we dadelijk je naam aanpassen naar: InSanity Penguin :lol:

Heb je alles op goud wat je gespeeld heb of dat niet?
Tot nog toe wel ja, al zit ik nog maar halfweg blauw.
Sommige banen heb ik van de eerste keer en andere (zie hierboven) drijven me tot op het randje :p

Die trophy van 50x trackmaster lijkt mij wel quasi onmogelijk (voor mij dan toch).
Image

Re: Trackmania Turbo

54
Sanity penguin wrote:
Marty wrote:
Sanity penguin wrote:39 min om een baan van 47 seconden op goud te krijgen. Net niet gek geworden :silly:
Anders moeten we dadelijk je naam aanpassen naar: InSanity Penguin :lol:

Heb je alles op goud wat je gespeeld heb of dat niet?
Tot nog toe wel ja, al zit ik nog maar halfweg blauw.
Sommige banen heb ik van de eerste keer en andere (zie hierboven) drijven me tot op het randje :p

Die trophy van 50x trackmaster lijkt mij wel quasi onmogelijk (voor mij dan toch).
Versla mijn track records t/m 80 en dan heb je je 50x trackmaster ;)
Image