F1 2015

1
Platform: PS4
Ontwikkelaar: Codemasters
Uitgever: Codemasters
Genre: Racing Sim
Release: ligt al in de winkels

F1 2015 ligt in de winkels en kan daar voorlopig beter ook blijven. Het is weer een te vroege, gehaaste release met veel ontbrekdende features net als de eerste Codemasters F1 game (F1 2010) op PS3. Veel hebben ze dus niet geleerd in de afgelopen jaren. Ze hadden beter de game uitgebracht in september net als de vorige F1 games. Dan hadden ze de game nog kunnen afmaken voor de release. De game loopt op console wel voor het eerst op 60fps, een verademing bij zo'n snelle racing game. En blijkbaar blijft de framerate itt bijvoorbeeld Project Cars in alle omstandigheden stabiel. :)

Re: F1 2015

2
BozeGozerXrd wrote:Platform: PS4
Ontwikkelaar: Codemasters
Uitgever: Codemasters
Genre: Racing Sim
Release: ligt al in de winkels

F1 2015 ligt in de winkels en kan daar voorlopig beter ook blijven. Het is weer een te vroege, gehaaste release met veel ontbrekdende features net als de eerste Codemasters F1 game (F1 2010) op PS3. Veel hebben ze dus niet geleerd in de afgelopen jaren. Ze hadden beter de game uitgebracht in september net als de vorige F1 games. Dan hadden ze de game nog kunnen afmaken voor de release. De game loopt op console wel voor het eerst op 60fps, een verademing bij zo'n snelle racing game. En blijkbaar blijft de framerate itt bijvoorbeeld Project Cars in alle omstandigheden stabiel. :)
ik heb gehoord dat ie geen career mode heeft, wel bizar :silly:

Re: F1 2015

3
Dat moet ik allemaal dan eens bekijken. Ben van zinnens deze aan te schaffen, maar voorlopig te duur naar mijn mening. Sterchele is wel weg van de game, dus er moet toch wel iets goed gedaan zijn kwa gameplay....
Image

Re: F1 2015

4
kben der echt compleet zot van. dat snelheidsgevoel. die achtervleugel die je ziet openklappen in je achteruitkijkspiegels, de awesome graphics, je kunt volledig doorduwen int racen dus moet niet te veel zorgen maken dat je stop meer moet maken dan de andere, hoe hard je et verschil voelt tss een volle en een bijna lege tank, verse tegenover bijna opgebruikte banden,..
zitten wel nog paar dingskes in daze mogen tweaken magoe :p een spel zonder fouten bestaat nie en zal nooit bestaan en drm kunnen ze nu zo'n stuff patchen :)
en ntgsruler: dit is een heeeeeeel goede sim-racer voor ps4 echt kvind et zelf leuker dan project cars
Image

Re: F1 2015

5
fsterchele23 wrote:kben der echt compleet zot van. dat snelheidsgevoel. die achtervleugel die je ziet openklappen in je achteruitkijkspiegels, de awesome graphics, je kunt volledig doorduwen int racen dus moet niet te veel zorgen maken dat je stop meer moet maken dan de andere, hoe hard je et verschil voelt tss een volle en een bijna lege tank, verse tegenover bijna opgebruikte banden,..
zitten wel nog paar dingskes in daze mogen tweaken magoe :p een spel zonder fouten bestaat nie en zal nooit bestaan en drm kunnen ze nu zo'n stuff patchen :)
en ntgsruler: dit is een heeeeeeel goede sim-racer voor ps4 echt kvind et zelf leuker dan project cars
tof Cois :)

Re: F1 2015

7
NTGSruler wrote:Mooie uitleg, ééntje waar je goesting van krijgt om het spel te spelen :P
Denk wel dat ik hem aanschaf, maar nog eventjes geduld.
Wacht gewoon nog eventjes tot 2016 en je hebt dezelfde game met meer content en iets minder bugs. :)

Re: F1 2015

8
BozeGozerXrd wrote:
NTGSruler wrote:Mooie uitleg, ééntje waar je goesting van krijgt om het spel te spelen :P
Denk wel dat ik hem aanschaf, maar nog eventjes geduld.
Wacht gewoon nog eventjes tot 2016 en je hebt dezelfde game met meer content en iets minder bugs. :)
Wachten is moeilijk natuurlijk als je toch wat F1 fan bent :P
Image

Re: F1 2015

9
BozeGozerXrd wrote:
NTGSruler wrote:Mooie uitleg, ééntje waar je goesting van krijgt om het spel te spelen :P
Denk wel dat ik hem aanschaf, maar nog eventjes geduld.
Wacht gewoon nog eventjes tot 2016 en je hebt dezelfde game met meer content en iets minder bugs. :)
ga jij nog wel zo lang kunnen wachten Gabber ? :think:

Re: F1 2015

11
fsterchele23 wrote:bugs bugs er moeten maar paar kleine tweaks gebeuren en paar keer wa framedropissues gehad in time trial maar met herladen van circuit was da al opgelost dusja
Haha. Als je er maar plezier aan hebt aan de game en er niets irritant is als er al bugs zouden zijn. :P
Image

Re: F1 2015

12
fsterchele23 wrote:bugs bugs er moeten maar paar kleine tweaks gebeuren en paar keer wa framedropissues gehad in time trial maar met herladen van circuit was da al opgelost dusja
Heb je de andere Codemasters (F1) games niet gespeeld? Elk jaar moeten er een aantal bugs verholpen worden, en vervolgens verhelpen ze er 1 en de rest zit ook in de volgende F1 game en die van het jaar erna en erna... Het is gewoon weer een beta versie met ontbrekende features die ze verkopen als volledig spel, net zoals ze bij de eerste F1 games deden.

Re: F1 2015

13
BozeGozerXrd wrote:
fsterchele23 wrote:bugs bugs er moeten maar paar kleine tweaks gebeuren en paar keer wa framedropissues gehad in time trial maar met herladen van circuit was da al opgelost dusja
Heb je de andere Codemasters (F1) games niet gespeeld? Elk jaar moeten er een aantal bugs verholpen worden, en vervolgens verhelpen ze er 1 en de rest zit ook in de volgende F1 game en die van het jaar erna en erna... Het is gewoon weer een beta versie met ontbrekende features die ze verkopen als volledig spel, net zoals ze bij de eerste F1 games deden.
ipv afkraken zou je het beter kopen :p
sinds patch framerate-probleempje niet meer tegengekomen in time trial dus
Image

Re: F1 2015

14
fsterchele23 wrote:
BozeGozerXrd wrote:
fsterchele23 wrote:bugs bugs er moeten maar paar kleine tweaks gebeuren en paar keer wa framedropissues gehad in time trial maar met herladen van circuit was da al opgelost dusja
Heb je de andere Codemasters (F1) games niet gespeeld? Elk jaar moeten er een aantal bugs verholpen worden, en vervolgens verhelpen ze er 1 en de rest zit ook in de volgende F1 game en die van het jaar erna en erna... Het is gewoon weer een beta versie met ontbrekende features die ze verkopen als volledig spel, net zoals ze bij de eerste F1 games deden.
ipv afkraken zou je het beter kopen :p
sinds patch framerate-probleempje niet meer tegengekomen in time trial dus
Ik gooi geen geld naar zwakke proefversies van geldhongerige uitgevers. Framerate problemen zijn niet de grootste problemen/zwaktes van deze game. De game heeft niet voor niets een gemiddelde score van maar 65% in reviews. Je bent zelfs stukken beter af door gewoon F1 2014 te kopen voor een budgetprijs.

Re: F1 2015

15
BozeGozerXrd wrote:
fsterchele23 wrote:
BozeGozerXrd wrote: ipv afkraken zou je het beter kopen :p
sinds patch framerate-probleempje niet meer tegengekomen in time trial dus
Ik gooi geen geld naar zwakke proefversies van geldhongerige uitgevers. Framerate problemen zijn niet de grootste problemen/zwaktes van deze game. De game heeft niet voor niets een gemiddelde score van maar 65% in reviews. Je bent zelfs stukken beter af door gewoon F1 2014 te kopen voor een budgetprijs.
ah van die ratings wist ik niks en da versta ik echt nie zenne
f1 is lijk supergoe en krijgt slechte ratings en dan COD/FIFA die ieder jaar ma wa wordt opgepoets wordt en uitgegeven wordt krijgt dan 85+ ratings.
het feit da games hier alleen worden afgekraakt kom ik al ziek van
Image