WRC 5

1
Image
Platform: PS4, PS3, PS Vita
Ontwikkelaar: Kylotonn Games
Uitgever: Bigben Interactive
Genre: Rally Sim
Release: ligt al in de winkels

De nieuwe WRC5 van een nieuwe ontwikkelaar is uit. De nieuwe ontwikkelaar is berucht van enkele extreem slechte games, maar de studio heeft enkele sterke ontwikkelaars aangenomen en de game zou zelfs een beter rijgevoel hebben dan de matig tot redelijke reeks van Milestone.

Heeft iemand m al in huis om dit te bevestigen?

Re: WRC 5

3
Gamefreak wrote:nope Bozer, maar ik ga hem normaal wel halen :P
Ik wacht de reviews en een prijsdaling af (tenzij Dirt Rally sneller dan verwacht een fysieke release krijgt). De game is volgens de user reviews die ik gelezen heb niet bijzonder goed op alle fronten, maar als het rijgevoel en de tracks leuk genoeg zijn is het mogelijk de aanschaf wel waard(in ieder geval bij een budget prijs).

Re: WRC 5

4
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:nope Bozer, maar ik ga hem normaal wel halen :P
Ik wacht de reviews en een prijsdaling af (tenzij Dirt Rally sneller dan verwacht een fysieke release krijgt). De game is volgens de user reviews die ik gelezen heb niet bijzonder goed op alle fronten, maar als het rijgevoel en de tracks leuk genoeg zijn is het mogelijk de aanschaf wel waard(in ieder geval bij een budget prijs).
ik hoop dat je terug vriendjes wordt met de reeks Gozer :)

Re: WRC 5

5
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:nope Bozer, maar ik ga hem normaal wel halen :P
Ik wacht de reviews en een prijsdaling af (tenzij Dirt Rally sneller dan verwacht een fysieke release krijgt). De game is volgens de user reviews die ik gelezen heb niet bijzonder goed op alle fronten, maar als het rijgevoel en de tracks leuk genoeg zijn is het mogelijk de aanschaf wel waard(in ieder geval bij een budget prijs).
ik hoop dat je terug vriendjes wordt met de reeks Gozer :)
Dat ligt niet aan mij, maar aan de developers. Blijkbaar zitten er behoorlijk wat bugs en glitches in de game, dus voorlopig ga ik m zeker niet halen en ik hoop dat ze nog aan patches werken.

Re: WRC 5

10
Voor iedereen die deze game op PS3 wilt starten of al gestart is, nog even mijn rant en een paar tips... :p
Image
Platinum #140: WRC 5

Dit leek heel erg makkelijk, tot blijkt dat de Nambucca stage in Australie altijd vastloopt bij het laatste checkpoint als je regen/mist weercombinatie hebt... Enige manier om er voorbij te komen is om die stage op te geven, maar dan geef je automatisch alle volgende stages van die dag ook op. En je krijgt een time penalty van 1 minuut per opgegeven stage (2 in dit geval). Het is daarna gewoon onmogelijk om die time penalty weg te werken in de volgende 3 stages van de rally. Pas als je het hele championship hebt doorlopen (grotendeels skippen op laatste rally na) kan je een nieuw contract kiezen met weer Australië in de hoop dat je beter weer hebt. Pas de 7de keer was de goeie keer in mijn geval en alles samen 6-7u extra kwijt terwijl de game sowieso al snel ging aanvoelen als een grind... En je moest die rally ook winnen tijdens de career, in de quick rally telde het niet voor trophy :nerd:
Tips:
Selecteer tijdens WRC2 een contract dat Australie bevat!

Als Australie vastloopt en je die trophy niet kan halen, start dan na afloop en winst van het WRC2 championship, opnieuw een WRC2 championship en niet een WRC. WRC2 is veel korter (de helft van WRC) om door te skippen tot het lukt en zelfs als je alles skipt tot aan Australie en daarna gewoon normaal speelt, krijg je nog een WRC contract aangeboden... Toch niet zeker van je ding: Skip dan alles behalve de powerstages, die geven ook al 3 punten bij winst. Na mijn WRC championship kon ik namelijk geen WRC2 contract selecteren, zelfs na het hele WRC championship te skippen (Australie deed het niet...) kreeg ik nog steeds geen WRC2 championship. Ik ben uiteindelijk opnieuw gestart met WRCJ om dan daarna WRC2 te herhalen tot ik hem had.

Als je zon hebt tijdens de Nambucca stage, dan gaat het goed :p
Image

Re: WRC 5

12
NTGSruler wrote:En veel geduld hebben.. Game freezed regelmatig.
Zoals ik je al zei! :lol:
In het begin heb je er geen last van, maar ergens in WRC2 begint het en het wordt alleen maar erger tijdens WRC... :(
Image

Re: WRC 5

13
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:En veel geduld hebben.. Game freezed regelmatig.
Zoals ik je al zei! :lol:
In het begin heb je er geen last van, maar ergens in WRC2 begint het en het wordt alleen maar erger tijdens WRC... :(
Vreemd genoeg alleen tijdens loading screen. Voorlopig valt het gelijk nog mee.. hout vasthouden!
Image

Re: WRC 5

14
Bij mij was het meestal tijdens loading screen of tijdens eerste paar seconden van een race. Muv Australië dus.
Ik had wel het idee dat het bij de start van de race, misschien was omdat ik niet wachtte met 'continue' tot de saving/loading icoontjes weg waren.
Image

Re: WRC 5

15
Kolm wrote:Bij mij was het meestal tijdens loading screen of tijdens eerste paar seconden van een race. Muv Australië dus.
Ik had wel het idee dat het bij de start van de race, misschien was omdat ik niet wachtte met 'continue' tot de saving/loading icoontjes weg waren.

Ik ben nu bezig met seizoen WRC. Ben benieuwd bij Australië. Gelukkig heb ik de trophy al binnen..
Image
cron