Re: WRC 5

17
Heb je de trophy van Australië al? Dan is er eigenlijk geen probleem meer. Als Australië slecht weer is voor die track en hij freezt bij laatste checkpoint, dan kan je gewoon opnieuw starten en daarna de stages van die dag opgeven en eventueel zelfs de rest van de rally van Australië. Met de rest van de rally's ga je zelfs ruim genoeg punten hebben. Dusdanig dat je er zelfs nog een paar kan skippen waar je de specifieke trophy al van hebt. Zolang je de laatste maar niet overslaat, dat zou volgens sommigen problemen geven, al vermoed ik dat dat meer van toepassing is op WRC2 omdat je dan slechte contracten krijgt.
Image

Re: WRC 5

18
Kolm wrote:Heb je de trophy van Australië al? Dan is er eigenlijk geen probleem meer. Als Australië slecht weer is voor die track en hij freezt bij laatste checkpoint, dan kan je gewoon opnieuw starten en daarna de stages van die dag opgeven en eventueel zelfs de rest van de rally van Australië. Met de rest van de rally's ga je zelfs ruim genoeg punten hebben. Dusdanig dat je er zelfs nog een paar kan skippen waar je de specifieke trophy al van hebt. Zolang je de laatste maar niet overslaat, dat zou volgens sommigen problemen geven, al vermoed ik dat dat meer van toepassing is op WRC2 omdat je dan slechte contracten krijgt.
Gisteren mijn trophylijst doorgekeken en zag dus dat ik nog niet de trophy heb voor de rally van Australië :silly:
Ben gisterenavond gestopt net voor die rally wat ik dus nu verder mee zou gaan. Fingers crossed dat het goed gaat..
Image

Re: WRC 5

19
Oef, ik heb dus puur per toeval een WRC2 contract gekozen dat Australië ook doet :O
Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. Tot nu toe is het alleen nog niet gelukt om Monte Carlo te winnen (3de in junior en 2de in WRC2). Ik heb de moeilijkheidsgraad dan maar naar beneden gehaald, want volgend seizoen moet het wel lukken :p Wel flauw dat ge direct alles wint op easy :p

Re: WRC 5

20
met0t0 wrote:Oef, ik heb dus puur per toeval een WRC2 contract gekozen dat Australië ook doet :O
Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. Tot nu toe is het alleen nog niet gelukt om Monte Carlo te winnen (3de in junior en 2de in WRC2). Ik heb de moeilijkheidsgraad dan maar naar beneden gehaald, want volgend seizoen moet het wel lukken :p Wel flauw dat ge direct alles wint op easy :p
Flauw maar zelfs op easy win ik nooit met meer dan een halve minuut voorsprong...
Image

Re: WRC 5

22
Gelukzak :p

@met0t0: Je kan na een stage ook ervoor kiezen om hem opnieuw te doen als je tijd te slecht was. Hoef je niet een hele rally ofzo opnieuw te doen. Heb ik wel eens gedaan bij die nachtstages, als ik dan overdag speelde, zag ik amper wat. Zelfs met brightness van tv bijna op max was het lastig en ingame heb ik nooit settings gevonden om dat aan te passen... En als je tijdens een stage een penalty krijgt, kan je met driehoekje resetten naar het laatste checkpoint. Best doen want die 30 seconden haal je nooit meer in op heel de rally. Op easy heb ik ook nooit meer dan 3-4 seconden voorsprong gehad op de tweede. Gelukkig wisselde die tweede vaak waardoor ik doorgaans toch 20-30 seconden voorsprong had op het einde van de rally, maar dat is dus niet genoeg om een penalty weg te werken.
Image

Re: WRC 5

23
Kolm wrote:Gelukzak :p

@met0t0: Je kan na een stage ook ervoor kiezen om hem opnieuw te doen als je tijd te slecht was. Hoef je niet een hele rally ofzo opnieuw te doen. Heb ik wel eens gedaan bij die nachtstages, als ik dan overdag speelde, zag ik amper wat. Zelfs met brightness van tv bijna op max was het lastig en ingame heb ik nooit settings gevonden om dat aan te passen... En als je tijdens een stage een penalty krijgt, kan je met driehoekje resetten naar het laatste checkpoint. Best doen want die 30 seconden haal je nooit meer in op heel de rally. Op easy heb ik ook nooit meer dan 3-4 seconden voorsprong gehad op de tweede. Gelukkig wisselde die tweede vaak waardoor ik doorgaans toch 20-30 seconden voorsprong had op het einde van de rally, maar dat is dus niet genoeg om een penalty weg te werken.
:P :P

En dat wou ik ook nog zeggen. Die nachtraces zijn zwaar irritant. Bij sommige zie je echt geen steek...
Image

Re: WRC 5

24
Jup, ik zette de brightness van mijn tv van 50 naar 80-90 en dan ging het net. De dagraces waren met die setting ook goed te spelen dus van zodra ik een nachtrace had, paste ik de brightness aan tot ik klaar was voor die sessie. Gelukkig wordt die setting op deze tv ook apart voor dat HDMI-kanaal bewaard en is het geen algemene setting.
Image

Re: WRC 5

25
Kolm wrote:Jup, ik zette de brightness van mijn tv van 50 naar 80-90 en dan ging het net. De dagraces waren met die setting ook goed te spelen dus van zodra ik een nachtrace had, paste ik de brightness aan tot ik klaar was voor die sessie. Gelukkig wordt die setting op deze tv ook apart voor dat HDMI-kanaal bewaard en is het geen algemene setting.
Ik paste niets aan en liet mij elke bocht verrassen :lol:
Image

Re: WRC 5

27
Kolm wrote:Deed ik eerst ook... tot ik een race had van 7-9km die ik zwaar verloor en die ik opnieuw moest doen... :cry:
Ik heb eigenlijk maar 1 race verloren. Dat was de rally van Polen. Ergens 30 seconden straftijd gekregen en had toen nog niet door dat je kon resetten met driehoekje. Gelukkig kwam die rally uiteindelijk dan terug in de WRC categorie.
Image

Re: WRC 5

28
Ik heb ook 1 stage verloren omdat ik dat van driehoekje niet wist, maar na afloop van de stage had ik hem direct opnieuw gestart en daardoor dus wel de trophy voor die rally gehaald. Die nachtrace speelde ik overdag en ik zag eigenlijk enkel een cirkel van licht van 2m ofzo net voor mijn auto en soms wat witte dingen die oplichten op de rest van het scherm. Maar verder was het scherm pikzwart en zag ik dus totaal niet waar ik naartoe ging. Eens brightness aangepast was kon ik ze wel redelijk spelen al was het soms nog gokken xD

En ik ben toch met een andere racegame begonnen: Mad Riders :p Best geinig, voelt eigenlijk als Motorstorm aan :)
Image

Re: WRC 5

29
Kolm wrote:Ik heb ook 1 stage verloren omdat ik dat van driehoekje niet wist, maar na afloop van de stage had ik hem direct opnieuw gestart en daardoor dus wel de trophy voor die rally gehaald. Die nachtrace speelde ik overdag en ik zag eigenlijk enkel een cirkel van licht van 2m ofzo net voor mijn auto en soms wat witte dingen die oplichten op de rest van het scherm. Maar verder was het scherm pikzwart en zag ik dus totaal niet waar ik naartoe ging. Eens brightness aangepast was kon ik ze wel redelijk spelen al was het soms nog gokken xD

En ik ben toch met een andere racegame begonnen: Mad Riders :p Best geinig, voelt eigenlijk als Motorstorm aan :)
Mij lijkt het met WRC dat ze verschillende tijdstippen tijdens de nacht hebben willen voorschotelen. Want die 2m lichtbundel heb ik ook ervaren. Terwijl sommige races meer bij valavond en beter zichtbaar waren.

En je blijft in het racegenre :cool:
Image

Re: WRC 5

30
NTGSruler wrote:
met0t0 wrote:Oef, ik heb dus puur per toeval een WRC2 contract gekozen dat Australië ook doet :O
Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. Tot nu toe is het alleen nog niet gelukt om Monte Carlo te winnen (3de in junior en 2de in WRC2). Ik heb de moeilijkheidsgraad dan maar naar beneden gehaald, want volgend seizoen moet het wel lukken :p Wel flauw dat ge direct alles wint op easy :p
Flauw maar zelfs op easy win ik nooit met meer dan een halve minuut voorsprong...
je begint misschien elke race 30 seconden te laat gas te geven ? :idea:
cron