Re: WRC 5

31
Ze hadden inderdaad races op verschillende momenten van de nacht. Maar als ik 4-5 van die enorme verstralers heb, dan verwacht ik wel dat een struik 5m voor me, toch een beetje oplicht. Die struik bleef gewoon pikzwart bij mij als ik overdag speelde. Zelfs 's avonds zag ik zo'n struik gewoon helemaal niet. En als je dan op die manier van struik, naar hek, naar huis, naar boom rijdt... dan win je niet :p
Image

Re: WRC 5

32
Kolm wrote:Ze hadden inderdaad races op verschillende momenten van de nacht. Maar als ik 4-5 van die enorme verstralers heb, dan verwacht ik wel dat een struik 5m voor me, toch een beetje oplicht. Die struik bleef gewoon pikzwart bij mij als ik overdag speelde. Zelfs 's avonds zag ik zo'n struik gewoon helemaal niet. En als je dan op die manier van struik, naar hek, naar huis, naar boom rijdt... dan win je niet :p
:lol: We zijn het erover eens. De nachtraces waren geen topper!
Image

Re: WRC 5

34
Ik heb dan denk ik nog niet zoveel nachtraces gedaan, want ik had er niet zoveel last van :p
Maar ik ben ook nog maar halverwege WRC2. Ik ga de game wegens tijdsgebrek nu even laten, maar niet erg want ik heb de online trophies toch al.

Re: WRC 5

35
met0t0 wrote:Ik heb dan denk ik nog niet zoveel nachtraces gedaan, want ik had er niet zoveel last van :p
Maar ik ben ook nog maar halverwege WRC2. Ik ga de game wegens tijdsgebrek nu even laten, maar niet erg want ik heb de online trophies toch al.
Wrc is toch nog redelijk lang seizoen. Op zich als je nu elke dag paar races zou doen ben je op het eind van de week erdoor hoor. Gelukkig geen moeilijke controls om de game later terug op te pikken!
Image

Re: WRC 5

36
En in WRC kan je ook af en toe een rally skippen waar je trophy al van hebt omdat je toch al 28 punten voorsprong hebt in klassement :p Heb ik gedaan met een paar erg lange :saint: Zolang je het maar niet doet met de laatste rally! Want dan krijg je mogelijk trophy niet...
Image