Dirt Rally

1
Image
Ontwikkelaar: Codemasters
Uitgever: Codemasters
Genre: Racing
Release Date: 5 April 2016
Adviesprijs: €59
Platform: PS4
Trailer:


Gameplay trailer:


Screenshots:
Image
Image
Image
Image
Image

----------------------------------------------
Bron: Playstation Store
----------------------------------------------

En even een filmpje van mij zelf. NIet schrikken je ziet alleen mijn armen :p

Opgenomen via mijn telefoon
Image

Re: Dirt Rally

4
Het is even wennen. Heb denk ik ook nog niet echt de goede instellingen te pakken. De standaard instellingen voor de thrustmaster sturen zijn niet ideaal. Ze staan standaard veel te hoog. Je moet je hele stuur omgooien voor ie een keer linkse of rechts wilt gaan, terwijl het stuur in game maar heel klein beetje draait
Image

Re: Dirt Rally

5
Marty wrote:Het is even wennen. Heb denk ik ook nog niet echt de goede instellingen te pakken. De standaard instellingen voor de thrustmaster sturen zijn niet ideaal. Ze staan standaard veel te hoog. Je moet je hele stuur omgooien voor ie een keer linkse of rechts wilt gaan, terwijl het stuur in game maar heel klein beetje draait
Heb ergens gelezen dat er een setting is ingame om je stuur automatisch te laten locken zoals in het echt is met de wagen waarmee je dan rijd.
PSN tichke
Image

Re: Dirt Rally

6
Grrrrr ... Ik heb een groot probleem met Rally cross in carreer!
Ik kan niet deftig starten in die races. Ben begonnen met de 1600 klasse (Clio). De AI neemt enkele seconden bij de start. Tegen dat ik deftig vertrokken ben en in 2de versnelling rij, is de AI al voorbij de eerste bocht!

Vanalles al geprobeerd buiten met manuele gear te rijden, maar telkens zelfde probleem.
Buiten carreer met dezelfde auto is het iets minder erg maar het gebeurd nog steeds. Als je dan de AI moeilijker als normal zet kan je bijna onmogelijk winnen ...

Ik heb het graag moeilijk, maar onmogelijk is er over.
Het is een Sim racer, dus je zou minstens moeten kunnen wat de AI kan. Lijkt wel of het hier kunstmatig moeilijk wordt gemaakt ...
PSN tichke
Image

Re: Dirt Rally

7
tichke wrote:Grrrrr ... Ik heb een groot probleem met Rally cross in carreer!
Ik kan niet deftig starten in die races. Ben begonnen met de 1600 klasse (Clio). De AI neemt enkele seconden bij de start. Tegen dat ik deftig vertrokken ben en in 2de versnelling rij, is de AI al voorbij de eerste bocht!

Vanalles al geprobeerd buiten met manuele gear te rijden, maar telkens zelfde probleem.
Buiten carreer met dezelfde auto is het iets minder erg maar het gebeurd nog steeds. Als je dan de AI moeilijker als normal zet kan je bijna onmogelijk winnen ...

Ik heb het graag moeilijk, maar onmogelijk is er over.
Het is een Sim racer, dus je zou minstens moeten kunnen wat de AI kan. Lijkt wel of het hier kunstmatig moeilijk wordt gemaakt ...
ik had gezegd dat ie moeilijk was hé :)

Re: Dirt Rally

9
Ondertussen is de game al een tijdje uit en hebben meerdere mensen hem misschien al geprobeerd. Nu ik terug een racestuur heb voor PS4, ben ik ook wel geïnteresseerd in deze. Hebben de updates voor een echt goed werkende game gezorgd? En hoe zit het nog met de moeilijkheidsgraad?

Re: Dirt Rally

10
met0t0 wrote:Ondertussen is de game al een tijdje uit en hebben meerdere mensen hem misschien al geprobeerd. Nu ik terug een racestuur heb voor PS4, ben ik ook wel geïnteresseerd in deze. Hebben de updates voor een echt goed werkende game gezorgd? En hoe zit het nog met de moeilijkheidsgraad?
valt best mee, je kan kiezen hoe lastig je het jezelf maakt :idea:
cron