Re: Open world race game

31
NTGSruler wrote:TDU2 heb ik destijds laten liggen omdat de reviews ook niet zo lovend waren. Achteraf bekeken was dit eigenlijk best wel nog goede game. Jammer dat je je goesting niet vindt. Het is een longshot maar probeer GTA V online anders. Er zijn ook enorm veel races wat je kunt, zowel ter land, zee en in de lucht + open wereld. En nee ik bedoel dit niet als grap. Het racen is best leuk.

ja klopt

gta 5 is een leuke game.

maar ik wil eigenlijk een race game, waarin je kan touren. leuk races doen. met vrienden rondrijden dat soort dingen.

dat was aan tdu2 het leuke. het met vrienden spelen. en naar bepaalde plekken rijden enzo

Re: Open world race game

33
NTGSruler wrote:Nochtans goeie racegames genoeg. Project Cars 2, Gran Turismo Sport..
Dat zijn inderdaad fantastische racegames, maar gericht op realisme en jammer genoeg ook niet in een open wereld.

Ik zou buiten The Crew 1 & 2 zelf niks meer kunnen bedenken eigenlijk, toch niet van recentere games :think:

Re: Open world race game

35
ItIsElise wrote:na lang zoeken eindelijk een goede game gevonden:

Forza Horizon 4 <3

is dan wel voor PC maar blijft een top game <3

overigens mijn ps4 kapot, dus moet wel gamen op pc
Zie overigens ook mijn review van The Crew 2: die voldoet ook zeker aardig aan het door jouw gestelde profiel en is ook zeker een erg goede game!
Image

Re: Open world race game

36
paveman wrote:
ItIsElise wrote:na lang zoeken eindelijk een goede game gevonden:

Forza Horizon 4 <3

is dan wel voor PC maar blijft een top game <3

overigens mijn ps4 kapot, dus moet wel gamen op pc
Zie overigens ook mijn review van The Crew 2: die voldoet ook zeker aardig aan het door jouw gestelde profiel en is ook zeker een erg goede game!

ik had die gespeeld, maar vond de besturing niet zo fijn, en de graphics ook niet.

forza speelt gwn veel lekkerder :)

Re: Open world race game

39
Kolm wrote:
ItIsElise wrote:na lang zoeken eindelijk een goede game gevonden:

Forza Horizon 4 <3

is dan wel voor PC maar blijft een top game <3

overigens mijn ps4 kapot, dus moet wel gamen op pc
Oh no :O
Wat is er mis mee? :sick:

hij hapert super erg, reageert niet meer vloeiend :(

Re: Open world race game

40
Misschien een probleem met de harde schijf dan.

Is die bijna vol?
Op PS3 moest je altijd 5-10Gb vrij houden om alles goed te laten draaien. Ene game had er meer last van dan de andere. Bij PS4 weet ik niet precies waar de grens ligt, zelf probeer ik 20-30Gb vrij te houden hoewel het tegenwoordig meer is. Soms lukt het anders niet om een 30Gb game te updaten met een 2Gb patch. Het lijkt dan wel alsof de hele game inclusief patch gekopieerd wordt naar een nieuwe locatie en vervolgens de oude game wordt verwijderd.

De harde schijf kan ook een beetje los zitten. Ik herinner me iemand die op release een PS4 kocht die niet werkte en dat was omdat de HDD niet helemaal goed zat.

Daarnaast lees ik ook van mensen die problemen hebben met bepaalde merken/typen HDD's in hun PS4. En 1 merk zou de PS4 soms zelfs mee geleverd zijn. https://community.eu.playstation.com/t5 ... p/21073309

Ook nooit een SSD in een PS4 steken, de firmware biedt geen ondersteuning voor het 'onderhoud' dat er op een SSD moet gebeuren om vervagende bitjes tegen te gaan. SSHD kan wel.

=> Ik zou een keertje naar de HDD van je PS4 kijken en eventueel vervangen. Dit kan zonder de garantie te laten vervallen.
Image

Re: Open world race game

41
Nog een toevoeging uit eigen ervaring: Controleer of er updates worden gedownload in de achtergrond. Ik herinner me dat er een Assassin's Creed game was die uit het niks plots erg leek te stotteren. Bleek dat er in de achtergrond een enorme update voor GTA aan het downloaden was. Zodra ik de pop-up kreeg dat de installatie compleet was, stopte het stotteren en begreep ik wat de oorzaak ervan was. Ik had de pop-up dat het downloaden van de update was begonnen, compleet gemist.
Image

Re: Open world race game

42
Kolm wrote:Nog een toevoeging uit eigen ervaring: Controleer of er updates worden gedownload in de achtergrond. Ik herinner me dat er een Assassin's Creed game was die uit het niks plots erg leek te stotteren. Bleek dat er in de achtergrond een enorme update voor GTA aan het downloaden was. Zodra ik de pop-up kreeg dat de installatie compleet was, stopte het stotteren en begreep ik wat de oorzaak ervan was. Ik had de pop-up dat het downloaden van de update was begonnen, compleet gemist.

ik had playstation support gebeld.

die zeiden dat idd ook.

toen ik FIFA 18 probeerde spelen, was die in de achtergrond nog aan het installeren.

dus ik denk dat dat de oorzaak was. bedankt voor het mee denken.

maar ik denk dat ik mijn playstation enkel ga gebruiken voor Gran turismo als die uit is. en andere ps exclusive games.

games als GTA, COD , FIFA speel ik wel op PC, omdat ik op PC betere graphics heb
cron