Re: open world race game

2
Hi Vincent!

Eerst en vooral wil ik je hartelijk welkom heten op ons forum! Zelf ben ik niet echt fan van race games, maar ik ben er vrij zeker van dat er hier wel enkelen zijn die je kunnen helpen :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: open world race game

8
Test Drive Unlimited op PS3 en TDU 2 op PS4.
Driver San Francisco.
Midnight Club Los Angeles.
Need for Speed Underground 2 (nog PS2).
Forza Horizon

en al reeds gezegd Burnout Paradise!

Toch verloochen ik mijn liefde voor de Gran Turismo reeks niet!
Image

Re: open world race game

9
bedankt voor de reacties,

de bovenstaande games heb ik allemaal al plat gespeeld en forza is (helaas) niet voor PC/ps4 te verkrijgen.

ps3 heb ik ook nog wel steen maar die staat niet aangesloten
de consoles waar voor ik de openwereld online racegames wil spelen, zijn voor de PS4, of voor PC.

het liefste iets in de richting van midnight club LA en TDU 2 dat waren namelijk mijn favoriete spellen. ik vind het namelijk erg leuk om lekker te cruisen over een groot eiland of in een grote stad.

hopelijk zijn er hier nog leuke games van die ik nog niet heb, of die nog uit komen. laatste tijd weet ik niet echt goed meer welke sites ik moet gebruiken om het game nieuws te volgen, sinds Playstationpure.be weg is en playstation megazine niet meer bestaat ben ik erg weinig op de hoogte

Re: open world race game

10
Vincentl10 wrote:bedankt voor de reacties,

de bovenstaande games heb ik allemaal al plat gespeeld en forza is (helaas) niet voor PC/ps4 te verkrijgen.

ps3 heb ik ook nog wel steen maar die staat niet aangesloten
de consoles waar voor ik de openwereld online racegames wil spelen, zijn voor de PS4, of voor PC.

het liefste iets in de richting van midnight club LA en TDU 2 dat waren namelijk mijn favoriete spellen. ik vind het namelijk erg leuk om lekker te cruisen over een groot eiland of in een grote stad.

hopelijk zijn er hier nog leuke games van die ik nog niet heb, of die nog uit komen. laatste tijd weet ik niet echt goed meer welke sites ik moet gebruiken om het game nieuws te volgen, sinds Playstationpure.be weg is en playstation megazine niet meer bestaat ben ik erg weinig op de hoogte
Kijk dan zeker regelmatig op onze blog ;)

Ik weet zelf niet direct een andere game dan diegene dat al vermeld werden.
Image

Re: open world race game

14
NTGSruler wrote:
Vincentl10 wrote:the crew is idd een open wereld ding, maar mij lijkt die niet echt leuk
Is moeilijk te beoordelen natuurlijk als je het nog niet geprobeerd hebt?

Verder denk ik dat het kwa dat genre nog wat afwachten zal worden...
Valt de nieuwe NFS niet onder hetzelfde genre?
Image

Re: open world race game

15
paveman wrote:
NTGSruler wrote:
Vincentl10 wrote:the crew is idd een open wereld ding, maar mij lijkt die niet echt leuk
Is moeilijk te beoordelen natuurlijk als je het nog niet geprobeerd hebt?

Verder denk ik dat het kwa dat genre nog wat afwachten zal worden...
Valt de nieuwe NFS niet onder hetzelfde genre?
Das ook een open wereld ja :)
Image