Re: Gran Turismo Sport

32
paveman wrote:Niet enkel voor US spelers, alleen EERST voor US spelers en daarna voor EU spelers... zie PS blog...
Dat stukje had ik niet meegekregen!!
Heb mij ingeschreven voor de béta. Je weet nooit.
Moest het in een periode vallen dat ik weg ben kan ik met de code mss nog iemand gelukkig maken hier!
Image

Re: Gran Turismo Sport

34
Ik heb mij ook ingeschreven, 'k ben benieuwd wanneer hij eindelijk in Europa beschikbaar zal zijn.

De game op zich zal sowieso wel weer goed zijn, maar of er nu echt veel vernieuwing zal zijn, valt toch nog af te wachten.

Re: Gran Turismo Sport

36
NTGSruler wrote:Ben eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen over de closed béta. Zal weinig over te vinden zijn zeker? :P
Normaal gezien mag het denk ik niet om info/beelden over een beta te verspreiden, maar er zijn al voldoende filmpjes op YouTube te vinden ;)
Vooral de replay mode vind ik opvallend veel knapper qua graphics. Op vlak van gameplay lijkt het redelijk goed te zitten en het geluid is naar mijn eerste indrukken verbeterd.

Re: Gran Turismo Sport

37
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Ben eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen over de closed béta. Zal weinig over te vinden zijn zeker? :P
Normaal gezien mag het denk ik niet om info/beelden over een beta te verspreiden, maar er zijn al voldoende filmpjes op YouTube te vinden ;)
Vooral de replay mode vind ik opvallend veel knapper qua graphics. Op vlak van gameplay lijkt het redelijk goed te zitten en het geluid is naar mijn eerste indrukken verbeterd.
Bedankt voor de tip! ;) Ga eens wat op YouTube zoeken. Ik was deze compleet uit het oog verloren. Maar wat een zin heb ik hier weer in. Het blijft mijn favoriete reeks. En door te lezen dat jij ook enorm genoten hebt van DriveClub en Project CARS wil ik eigenlijk weer een Racegame beginnen. Assetto Corsa is nu in Sale maar heb verschillende reviews gelezen dat het met controller verschrikkelijk moeilijk speelt. De moeilijkheidsgraad ligt ook bijzonder hoog (maar 2 mensen hebben de platinum).

Maar Gran Turismo sport ziet er alweer fantastisch uit. Hier zou ik gerust een PS4Pro en 4K tv voor willen kopen :girl:
Image

Re: Gran Turismo Sport

38
:O :O maar 2 mensen met plat? :O
Nondeju!

Na Driveclub en Driveclub Bikes (ook aanrader en ik denk nu ook in de PS Store sale?) moet ik juist maar weer even voor de afwisseling naar andere genres toe, ook al had het van mij zelfs nog wel langer mogen duren, zo leuk als dat die games zijn. GT6 viel me na alle verhalen 100% mee, dus ik ben hier ook wel weer in geïnteresseerd...
Tegen die tijd moet ik dan toch ook maar aan een PS4Pro idd. Tot nu toe heb ik het nog niet zo heel erg nodig gevonden (de 4k HDR tv heb ik al).
Image

Re: Gran Turismo Sport

39
NTGSruler wrote:Assetto Corsa is nu in Sale maar heb verschillende reviews gelezen dat het met controller verschrikkelijk moeilijk speelt. De moeilijkheidsgraad ligt ook bijzonder hoog (maar 2 mensen hebben de platinum).

Maar Gran Turismo sport ziet er alweer fantastisch uit. Hier zou ik gerust een PS4Pro en 4K tv voor willen kopen :girl:
Assetto Corsa is naar horen zeggen vooral moeilijk omdat de AI het bijna onmogelijk maakt om trophies te halen. Ze doen bijna altijd alsof ge er niet zijt en rijden dan in de bochten gewoon op u in, waardoor ge beschadigd geraakt en weer opnieuw moet beginnen...
Maar het rijden is op zich natuurlijk ook al moeilijk omdat het zulke realistische physics zijn.

Gran Turismo is dan nog een heel toegankelijke racegame, met net genoeg mogelijkheden om te tweaken voor de mensen die er iets van kennen. En natuurlijk de hoeveelheid auto's, dat hebt ge ook in niet veel andere games. Tenminste, als ge al die PS2-wagens meetelt... :p Ik hoop dat ze nu echt allemaal goed uitgewerkt zullen zijn.

Re: Gran Turismo Sport

40
Wel moet zeggen dat het enorm kriebelt na het zien van gameplay video's van de béta. Op zich ziet het er allemaal weer fantastisch uit. Zelfs de marshalls wapperen de juiste vlag bij de juiste situatie in de race. Maar heb ook een video gezien waarin de speler iedereen inhaalt en weer op kop ligt na 1 ronde... Schade aan voertuigen nog niet gezien. En zelfs het weer moet je blijkbaar kiezen waar bij Forza er al een dynamisch weersysteem is.. Hopelijk kies je gewoon de periode van de dag wanneer je wil starten en gaat het vanaf dan verder. Er komen vooral weer klachten over het geluid van de auto's. Vooral in cockpitview. Maar persoonlijk vind ik het wel ok. Verder ben ik enorm benieuwd naar de tuningopties. En is er terug een career aanwezig? Hoe werkt die driver rating en heeft dit een invloed op je racen? Het online gedeelte komt ook terug. Benieuwd wat ze daar allemaal mee gaan doen. En niet vergeten: dit is nog alleen maar GT Sport. Zelfs nog geen sprake van GT 7. Hoe gaat deze game standhouden tov Project CARS 2? Want die game wordt volgens mij ook terug een must have als je van racegames houdt.
Image

Re: Gran Turismo Sport

41
Er zijn inderdaad nog best veel onduidelijkheden rond deze game. Het geluid is al langer een probleem in de reeks en er lijkt verbetering te zijn, maar de geluiden zijn vaak nog heel erg hetzelfde als die van andere auto's...