Re: Gran Turismo Sport

91
met0t0 wrote:Interessant dat ze er nu toch meer singleplayer opties aan toegevoegd hebben :)
Ik ben nog te druk bezig met Project CARS, maar nu ben ik toch alweer wat zekerder dat ik deze game ooit koop :)
SP zou terug Beginner, amateur, professioneel en endurance klassen bevatten. Ik hoop wel dat ze er ook de ervaringspunten aan gekoppeld hebben zodat level 50 bereiken wat leuker wordt.
Image

Re: Gran Turismo Sport

94
NTGSruler wrote:Ik heb de game in huis gehaald aangezien hij voor de helft van de prijs te koop was dit weekend. Bedankt fsterchele!! :jip: Dit is een fantastische game en eigenlijk een must have als fan van de serie. De game slorpt mij helemaal op. Net nu ik 2 weken voor het werk weg moet.

Game van het jaar voor mij.
Hehe graag gedaan xd gelukkig dat de game u goed bevalt anders zouk me beetje slecht voelen dak u heb overtuigd om te kopen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Gran Turismo Sport

95
fsterchele23 wrote:
NTGSruler wrote:Ik heb de game in huis gehaald aangezien hij voor de helft van de prijs te koop was dit weekend. Bedankt fsterchele!! :jip: Dit is een fantastische game en eigenlijk een must have als fan van de serie. De game slorpt mij helemaal op. Net nu ik 2 weken voor het werk weg moet.

Game van het jaar voor mij.
Hehe graag gedaan xd gelukkig dat de game u goed bevalt anders zouk me beetje slecht voelen dak u heb overtuigd om te kopen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
anders mocht je Rulermans terugbetalen uit eigen zak Sooi !!

Re: Gran Turismo Sport

96
fsterchele23 wrote:
NTGSruler wrote:Ik heb de game in huis gehaald aangezien hij voor de helft van de prijs te koop was dit weekend. Bedankt fsterchele!! :jip: Dit is een fantastische game en eigenlijk een must have als fan van de serie. De game slorpt mij helemaal op. Net nu ik 2 weken voor het werk weg moet.

Game van het jaar voor mij.
Hehe graag gedaan xd gelukkig dat de game u goed bevalt anders zouk me beetje slecht voelen dak u heb overtuigd om te kopen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Hehe de game beviel mij al uitstekend toen ik de bèta testte. Het online gedeelte hield mij toen tegen. Ik zit eigenlijk vol spanning te wachten op de career. Hopelijk is het geen copy paste van GT5/6. Ben benieuwd. :nerd:

@paveman: wees gewaarschuwd voor de trophies. De meeste zijn idd singleplayer based. Voornamelijk rijschool, missies en citcuitervaring alles gouden tijden halen. Leuke easy trophies zoals een autobestickering maken en uploaden, bepaalde topsnelheid halen, foto trekken met bepaalde auto op bepaalde circuits en tot driver level 50 geraken wat echt een enorme grind is. Echt enorm. Tot zover goede nieuws. Er zijn 3 gouden trophies enkel te halen in Sports Mode (online play) voor 91 wins, 65 pole positions en 322 races te hebben gereden. Aangezien je samen gezet wordt met gelijkwaardige tegenstanders is het enorm moeilijk. 322 races niet veel zeg je? Ik had ergens in een trophy guide gelezen dat je op 24u max 96 races kan doen aangezien Polyphony Digital het tijdstip bepaald van de races...

Maar ik kan de game alleen maar aanraden. Al was het maar voor de scapes mode (fotomodus). Meer dan 1000 prachtige locaties met de wagen die jij wilt. Talloze opties om die foto te maken. Het sociale luik dat eraan vasthangt is verslavend. Kijken welke prachtige foto's, stickers erin de wereld gemaakt worden in de game is een bezigheid op zich. Dan heb je nog niet eens geraced...
Image

Re: Gran Turismo Sport

103
Marty wrote:Wat wel goed is aan de career mode is dat de AI ook wel eens een bocht verkeerd in schat.
Is helaas nog niet echt een cup wat je racet aangezien het allemaal aparte races zijn (of was dat ook al in de eerdere GTs?
Was ook al in eerdere GT's. Ik heb GT League nog niet opgestart maar hoogstwaarschijnlijk in de professional cups kun je wel kampioenschappen van verschillende races na elkaar tegen komen.
Image