Gran Turismo Sport

1


Niemand die hier een mening heeft over de nieuwe Gran Turismo "prologue"? Voorloper van Gran Turismo 7. Is deze week voorgesteld. Het ziet er alweer prachtig uit, maar ik wacht nog eventjes met conclusies trekken. Het ziet er allemaal nogal "gerecycleerd" uit afgaande op gameplaybeelden.
Image

Re: Gran Turismo Sport

7
Ik ben eigenlijk mijn interesse in dit soort meer realistische racegames wat verloren omdat mijn Logitech-stuur niet meer werkt met de PS4-games. Anders had ik bijvoorbeeld ook al lang Project CARS gekocht. Bovendien zorgde Gran Turismo 6 er voortdurend voor dat mijn PS3 crashte, dus het is al sinds GT5 geleden dat ik echt nog Gran Turismo heb gespeeld. Af en toe speel ik die game wel nog en ik blijf het gewoon leuk vinden.

Deze GT Sport interesseert mij misschien ook minder omdat er zo weinig vernieuwing in lijkt te zitten en het weer een soort tussendoortje is voordat de volledige game er is.

Re: Gran Turismo Sport

8
met0t0 wrote:Ik ben eigenlijk mijn interesse in dit soort meer realistische racegames wat verloren omdat mijn Logitech-stuur niet meer werkt met de PS4-games. Anders had ik bijvoorbeeld ook al lang Project CARS gekocht. Bovendien zorgde Gran Turismo 6 er voortdurend voor dat mijn PS3 crashte, dus het is al sinds GT5 geleden dat ik echt nog Gran Turismo heb gespeeld. Af en toe speel ik die game wel nog en ik blijf het gewoon leuk vinden.

Deze GT Sport interesseert mij misschien ook minder omdat er zo weinig vernieuwing in lijkt te zitten en het weer een soort tussendoortje is voordat de volledige game er is.
dat is gesproken !

Re: Gran Turismo Sport

9
met0t0 wrote:Ik ben eigenlijk mijn interesse in dit soort meer realistische racegames wat verloren omdat mijn Logitech-stuur niet meer werkt met de PS4-games. Anders had ik bijvoorbeeld ook al lang Project CARS gekocht. Bovendien zorgde Gran Turismo 6 er voortdurend voor dat mijn PS3 crashte, dus het is al sinds GT5 geleden dat ik echt nog Gran Turismo heb gespeeld. Af en toe speel ik die game wel nog en ik blijf het gewoon leuk vinden.

Deze GT Sport interesseert mij misschien ook minder omdat er zo weinig vernieuwing in lijkt te zitten en het weer een soort tussendoortje is voordat de volledige game er is.
Ik moet het jammer genoeg voorlopig met je eens zijn. Benieuwd hoe het is als deze game uitkomt. Dat het een voorproefje lijkt staat alweer vast. Kopen lijkt mij er inderdaad over. Alhoewel... Afwachten dus.
Image

Re: Gran Turismo Sport

11
Heb eens de onderliggende review gelezen dat bij in het artikel stond dat Gamefreak hierboven heeft gepost met alle screens. Ik moet zeggen dat het dus niet zo héél positief onthaald wordt. Nog steeds is er geen verbetering bij de AI al zou je dus blijkbaar wel een moeilijkheidsgraad kunnen instellen. Er is ook wederom geen schademodel dacht ik en geen dynamisch tijdsverloop. Iets wat tegenwoordig wel mee gepronkt wordt in elke andere racegame. Deze staat voorlopig nog niet op mijn wishlist en al zeker ook niet omdat het dus gaat om een voorloper van Gran Turismo 7 die wss weer bijna op het einde van de levenscyclus van de PS4 zal verschijnen. Ik vind het erg jammer want de insiders hier weten dat Gran Turismo altijd één van mijn favoriete gamereeksen is geweest. Als je natuurlijk hele nette graphics wil en met auto's wil rijden waar je in het echte leven nooit een kans zou toe krijgen is deze game dan weer je redding. Tip voor de reviewers hier onder ons: Moest je toevallig een exemplaar kunnen bemachtigen om te reviewen, ik ben kandidaat nummer 1 hé!! ;) ;) :P
Image

Re: Gran Turismo Sport

12
Ik vind het ook heel jammer dat de reeks precies blijft stilstaan in de tijd. Altijd veel plezier aan beleefd, maar sinds de iets betere physics Gran Turismo 6 (dat ik nog altijd niet heb kunnen spelen omdat de game mijn PS3 altijd doet crashen :() lijkt er niet echt veel grote vernieuwing op de planning te staan...

Re: Gran Turismo Sport

13
met0t0 wrote:Ik vind het ook heel jammer dat de reeks precies blijft stilstaan in de tijd. Altijd veel plezier aan beleefd, maar sinds de iets betere physics Gran Turismo 6 (dat ik nog altijd niet heb kunnen spelen omdat de game mijn PS3 altijd doet crashen :() lijkt er niet echt veel grote vernieuwing op de planning te staan...
Het baart mij ergens wel beetje zorgen. En toch zal de game weer uitstekend verkopen denk ik. Het visuele aspect is toch iets wat bij veel gamers nog altijd de doorslag geeft.
Image

Re: Gran Turismo Sport

14
NTGSruler wrote:
met0t0 wrote:Ik vind het ook heel jammer dat de reeks precies blijft stilstaan in de tijd. Altijd veel plezier aan beleefd, maar sinds de iets betere physics Gran Turismo 6 (dat ik nog altijd niet heb kunnen spelen omdat de game mijn PS3 altijd doet crashen :() lijkt er niet echt veel grote vernieuwing op de planning te staan...
Het baart mij ergens wel beetje zorgen. En toch zal de game weer uitstekend verkopen denk ik. Het visuele aspect is toch iets wat bij veel gamers nog altijd de doorslag geeft.
Tjah, maar ook het visuele aspect hebben we in andere soortgelijke racegames al minstens even goed gezien. Dus voor mij is dat niet doorslaggevend.

Re: Gran Turismo Sport

15
met0t0 wrote:Tjah, maar ook het visuele aspect hebben we in andere soortgelijke racegames al minstens even goed gezien. Dus voor mij is dat niet doorslaggevend.
Voor mij ook niet. Daarom dat het jammer is dat mijn favoriete serie niet inzet op beter AI, schademodel en algemeen gameplayverbeteringen ipv duizenden auto's in 1 game. Nu ja het is dan ook de real driving simulator.
Image