Re: Gran Turismo Sport

106
met0t0 wrote:Mooie opstelling :love:
Is het echt heel stabiel ook bij hoge force feedback-settings?
Heb niets aan force feedback settings veranders, maar dat werkt prima, Trilt wel een beetje maar het wordt niet wiebelig zeg maar
Enige nadeeltje is dat het lijkt dat als je de pedalen intrapt de plaat mee naar beneden beweegt. Maar voor de rest is het een geweldige seat :cool:
Image

Re: Gran Turismo Sport

109
kvind stum da sturen ofwel xbox zen ofwel ps, azo ik moeten kiezen en door lange afwezigheid van gran turismo op playstation ek men stuur voor men xbox gekocht dus ti bij mij ook gt sport met baksken. ondertussen in de laatste reeks toegekomen in de missions en kvind et echt zalig heelt spel al weet ik nie als ik nog veel goesting ga in voor die circuit experience dingen want ik heb nie zo een grote liefde voor time attacks :p
Image

Re: Gran Turismo Sport

110
fsterchele23 wrote:kvind stum da sturen ofwel xbox zen ofwel ps, azo ik moeten kiezen en door lange afwezigheid van gran turismo op playstation ek men stuur voor men xbox gekocht dus ti bij mij ook gt sport met baksken. ondertussen in de laatste reeks toegekomen in de missions en kvind et echt zalig heelt spel al weet ik nie als ik nog veel goesting ga in voor die circuit experience dingen want ik heb nie zo een grote liefde voor time attacks :p
Succes anders met de time attack op de nürnburgring :p
Image

Re: Gran Turismo Sport

111
Marty wrote:
fsterchele23 wrote:kvind stum da sturen ofwel xbox zen ofwel ps, azo ik moeten kiezen en door lange afwezigheid van gran turismo op playstation ek men stuur voor men xbox gekocht dus ti bij mij ook gt sport met baksken. ondertussen in de laatste reeks toegekomen in de missions en kvind et echt zalig heelt spel al weet ik nie als ik nog veel goesting ga in voor die circuit experience dingen want ik heb nie zo een grote liefde voor time attacks :p
Succes anders met de time attack op de nürnburgring :p
diene ziek dus nie zitn e :p nurnburgring is nooit een circuit geweest waar ik graag rij
Image

Re: Gran Turismo Sport

112
Marty wrote:Enige nadeeltje is dat het lijkt dat als je de pedalen intrapt de plaat mee naar beneden beweegt. Maar voor de rest is het een geweldige seat :cool:
Dat is denk ik moeilijk te voorkomen als ge iets of wat van druk zet natuurlijk. Zolang het niet stoort of opvalt, lijkt er geen probleem :)
Uw stuur is een Thrustmaster T300 he? Werkt alles goed in GT Sport? Genoeg opties om het juist in te stellen?

Re: Gran Turismo Sport

113
met0t0 wrote:
Marty wrote:Enige nadeeltje is dat het lijkt dat als je de pedalen intrapt de plaat mee naar beneden beweegt. Maar voor de rest is het een geweldige seat :cool:
Dat is denk ik moeilijk te voorkomen als ge iets of wat van druk zet natuurlijk. Zolang het niet stoort of opvalt, lijkt er geen probleem :)
Uw stuur is een Thrustmaster T300 he? Werkt alles goed in GT Sport? Genoeg opties om het juist in te stellen?
Stuur werkt prima, maar er zijn niet bijster veel opties om je stuur in te stellen. Je kunt beetje aan de force feed zitten en de sensitivity van het stuur maar meer ook niet (of ik heb dat nog niet gevonden)

@Fster
In PC2 had ik hem wel gehaald qua tijd, maar in sports ben ik zon 1,5 minuut te langzaam :O
Image

Re: Gran Turismo Sport

115
paveman wrote:Lijkt me idd een mooie opstelling zo!
@sterche: ik las laatst over een apparaatje van € 90 die ervoor zorgt dat je de verschillende sturen op alle platformen kan spelen... misschien dat dat nog wat voor je is...?
Gohja kwetnie er zit al zoveel geld in en toen in er voor keek kon et ook wel maar San verloor ik alle force feedback wat ook nie echt de bedoeling is

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Gran Turismo Sport

116
paveman wrote:@sterche: ik las laatst over een apparaatje van € 90 die ervoor zorgt dat je de verschillende sturen op alle platformen kan spelen... misschien dat dat nog wat voor je is...?
Ja zoals fsterchele23 al zei, is het oppassen met zulke apparaatjes. Als de sturen ten eerste al niet ondersteund werden in de game en dan nog eens via zoiets toch gedetecteerd worden, is het vaak alleen de basis en kan er niet veel meer in detail afgesteld worden (of ontbreekt de force feedback). Het werkt wel bij sommige opstellingen, maar niet altijd.

Re: Gran Turismo Sport

117
Update 1.11 is uit:



Nieuwe auto's:
Dodge Viper GTS
Ferrari 512 BB
Ferrari 330 P4
Ford GT
Jaguar XJ13
Lamborghini Diablo GT
McLaren F1
Toyota 2000GT
Toyota FT-1
Toyota Supra RZ

NIeuwe Track:
Autodromo Nazionale Monza, met 8 verschillende layouts

GT League:
4 Nieuwe leagues
F150 Raptor Survival
J-Sport Meeting
La Festa Cavallino
Gr.3 Endurance Series

En is natuurlijk gratis
Image
cron