Re: Gran Turismo Sport

137
NTGSruler wrote:
paveman wrote:Gelukkig ervaar je superveel plezier in het spelen van deze game! Anders was het echt een (te) lange grind geworden!
De grind is nog bezig hoor... En deze game vind ik nog steeds fantastisch.
I know, maar als je het fantastisch vindt om te doen denk ik dat je niet zozeer kunt spreken van een grind. Toch?
Image

Re: Gran Turismo Sport

141
NTGSruler wrote:@Paveman: de game is zeker fantastisch. Alleen is de xp coëfficiënt vanaf level 40 tot 50 nogal ridicuul aangepakt. De xp cap per level is gigantisch. :O
Oow... Ik krijg flashbacks naar GTA4 online... Had je in totaal 5 miljoen gehaald die je nodig had om level 9 te halen... was level 10 plots 10 miljoen... Bij level 9 zat je dus eigenlijk nog maar in de helft van wat je moest hebben voor level 10 :silly:
Image

Re: Gran Turismo Sport

142
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:@Paveman: de game is zeker fantastisch. Alleen is de xp coëfficiënt vanaf level 40 tot 50 nogal ridicuul aangepakt. De xp cap per level is gigantisch. :O
Oow... Ik krijg flashbacks naar GTA4 online... Had je in totaal 5 miljoen gehaald die je nodig had om level 9 te halen... was level 10 plots 10 miljoen... Bij level 9 zat je dus eigenlijk nog maar in de helft van wat je moest hebben voor level 10 :silly:
Exact. En in het begin waren er nog glitches om snel xp te verdienen maar ondertussen is alles gepatched. Je kan nog redelijk wat xp verdienen maar wel door te racen en de game normaal te spelen. Als je met een lagere klasse voertuig een race wint krijg je zoveel procent meer xp. Doe je het dan ook nog eens clean krijg je zoveel procent xp erbovenop.
Image

Re: Gran Turismo Sport

148
NTGSruler wrote:Eerst maar eens leren met stuur rijden dan ipv met controller. Nu deze stats met controller zijn ook niet slecht.
Die zijn zeker niet slecht, amai! :O
Ik vergeet altijd dat ge niet eens een stuur hebt. Geloof mij, met uw liefde voor meer realistische racegames zoals Gran Turismo, gaat ge echt geen spijt hebben van zo'n aankoop ;)

Re: Gran Turismo Sport

149
Thx! :girl:
Ik heb zo'n stuur altijd wat overkill gevonden, net omdat ik het redelijk doe met controller. Mss had ik destijds met een stuur wel de Vettel challenges allemaal goud behaald.. :? Toch vind ik het niet zo ideaal aangezien ik niet echt iets heb om het stuur op te plaatsen. Ii game vanuit de zetel met een poef voor mijn voeten op te leggen :lol:
Image
cron