Re: Gran Turismo Sport

16
NTGSruler wrote:Nu ja het is dan ook de real driving simulator.
Die slogan begint steeds grappiger te worden, aangezien ge nog altijd andere auto's kunt gebruiken om tegen te botsen en zo sneller uw bocht te nemen :p
Zal ik in het echt ook eens moeten proberen :p

Re: Gran Turismo Sport

17
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Nu ja het is dan ook de real driving simulator.
Die slogan begint steeds grappiger te worden, aangezien ge nog altijd andere auto's kunt gebruiken om tegen te botsen en zo sneller uw bocht te nemen :p
Zal ik in het echt ook eens moeten proberen :p
doe het niet als ik in de buurt ben dan :L:

Re: Gran Turismo Sport

24
NTGSruler wrote:
NTGSruler wrote:En ja hoor. Het was te verwachten!!! Het gaat natuurlijk om een Gran Turismo titel!! Game wordt uitgesteld...

https://blog.eu.playstation.com/2016/08 ... smo-sport/
Om eventjes mezelf te quoten:

Ik heb nu niet direct een link maar net gelezen dat de game is uitgesteld tot 2017!
Wel, het stond gewoon in de link die ge al gepost had :p
I want to share the news that we have made the difficult decision to delay the release of Gran Turismo Sport to 2017.

Re: Gran Turismo Sport

25
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:
NTGSruler wrote:En ja hoor. Het was te verwachten!!! Het gaat natuurlijk om een Gran Turismo titel!! Game wordt uitgesteld...

https://blog.eu.playstation.com/2016/08 ... smo-sport/
Om eventjes mezelf te quoten:

Ik heb nu niet direct een link maar net gelezen dat de game is uitgesteld tot 2017!
Wel, het stond gewoon in de link die ge al gepost had :p
I want to share the news that we have made the difficult decision to delay the release of Gran Turismo Sport to 2017.

Dat wou ik dus zeggen :(
Image

Re: Gran Turismo Sport

26
NTGSruler wrote:Dat wou ik dus zeggen :(
Dat weet ik, ik vond het gewoon grappig dat het in uw eerdere link stond ;)
Maar bedankt om het nieuws te melden :)

Ik vraag mij toch af wat ze al die tijd blijven doen... Nieuwe auto's gedetailleerd in de game verwerken, kan wel even duren, dat begrijp ik. Maar voor de rest lijkt het alsof ze gewoon niks nieuws meer toevoegen, of toch niks al te groot :(

Re: Gran Turismo Sport

27
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Dat wou ik dus zeggen :(
Dat weet ik, ik vond het gewoon grappig dat het in uw eerdere link stond ;)
Maar bedankt om het nieuws te melden :)

Ik vraag mij toch af wat ze al die tijd blijven doen... Nieuwe auto's gedetailleerd in de game verwerken, kan wel even duren, dat begrijp ik. Maar voor de rest lijkt het alsof ze gewoon niks nieuws meer toevoegen, of toch niks al te groot :(
Voila dat wou ik eventjes meegeven. Dat er volgens mij toch niet zo'n grote gameplayveranderingen zijn aangekondigd? Dus ja typisch Digital Polyphony om de game uit te stellen. Visueel zal het wel weer subliem zijn.
Image

Re: Gran Turismo Sport

30
Ze gaan blijkbaar weer een closed béta doen. Wel enkel voor US spelers.. :rolleyes:
Ik kan er niets aan doen maar ik blijf een hevige Gran Turismo fan. Ik heb er wel niet zo'n goed gevoel bij, bij deze game. Nog niet eens GT7 en nog steeds moeten ze testen... Terwijl Xbox nu al verschillende Forza's gekregen heeft.
Image
cron