Re: Gran Turismo Sport

48
Al redelijk wat gereden. De beta vind ik voorlopig maar magertjes om uit te testen. Nu ja daarom net is het een beta. Heb alleen nog maar kwalificatieritten gedaan en moet zeggen dat het behoorlijk vlot rijdt. De game ziet er natuurlijk fantastisch uit. Cockpitview is mooi gedaan. Wat voor mij het meeste opvalt is dat het geluid toch behoorlijk verbeterd is. Je hoort de auto nu ook duidelijk binnenin.
Image

Re: Gran Turismo Sport

49
NTGSruler wrote:Wat voor mij het meeste opvalt is dat het geluid toch behoorlijk verbeterd is. Je hoort de auto nu ook duidelijk binnenin.
Da's al een groot pluspunt dus, want dat vond ik altijd erg bij de vorige games. Ik heb jammer genoeg geen code gekregen, maar niet erg, ik ga de game toch sowieso ooit kopen.

Re: Gran Turismo Sport

52
met0t0 wrote:Wat een jaar qua racegames :O
DiRT 4, F1 2017, Project CARS 2 en Gran Turismo Sport. Ik koop die later allemaal wel met de eventuele DLC erbij :p
Serieus racen dan!! :P Ik kijk toch eventjes de kat uit de boom met GT Sport vooraleer ik beslis dat hij erin komt. Ben nog steeds niet 100% overtuigd ondanks dat het er weer schitterend uitziet. Maar kwa gameplay hoop ik dat er toch serieuze vooruitgang is geboekt.
Image

Re: Gran Turismo Sport

53
NTGSruler wrote:
met0t0 wrote:Wat een jaar qua racegames :O
DiRT 4, F1 2017, Project CARS 2 en Gran Turismo Sport. Ik koop die later allemaal wel met de eventuele DLC erbij :p
Serieus racen dan!! :P Ik kijk toch eventjes de kat uit de boom met GT Sport vooraleer ik beslis dat hij erin komt. Ben nog steeds niet 100% overtuigd ondanks dat het er weer schitterend uitziet. Maar kwa gameplay hoop ik dat er toch serieuze vooruitgang is geboekt.
Oh maar ik ga hem ook niet op de release kopen hoor ;)
Ik ben nu nog maar bezig met de eerste Project CARS, dus daar ga ik nog lang genoeg mee bezig zijn. Daarna heb ik ook nog DiRT Rally voordat ik DiRT 4 zou kopen. Tegen dat ik GT Sport koop, is er misschien al een nieuwe versie van :p

Re: Gran Turismo Sport

55
met0t0 wrote:Oh maar ik ga hem ook niet op de release kopen hoor ;)
Ik ben nu nog maar bezig met de eerste Project CARS, dus daar ga ik nog lang genoeg mee bezig zijn. Daarna heb ik ook nog DiRT Rally voordat ik DiRT 4 zou kopen. Tegen dat ik GT Sport koop, is er misschien al een nieuwe versie van :p
Niet als ze er zo lang over blijven doen voor een nieuwe :p
Image

Re: Gran Turismo Sport

56
Kolm wrote:
met0t0 wrote:Oh maar ik ga hem ook niet op de release kopen hoor ;)
Ik ben nu nog maar bezig met de eerste Project CARS, dus daar ga ik nog lang genoeg mee bezig zijn. Daarna heb ik ook nog DiRT Rally voordat ik DiRT 4 zou kopen. Tegen dat ik GT Sport koop, is er misschien al een nieuwe versie van :p
Niet als ze er zo lang over blijven doen voor een nieuwe :p
Dat is ook wel waar... En dan nog is het te hopen dat er genoeg verbeteringen zijn. Bij deze GT Sport lijkt er wel heel wat vernieuwd te zijn, dus ik ben wel benieuwd.

Re: Gran Turismo Sport

58
Op zich wel leuk dat ze zulke speciale designs maken en deze is wel mooi, maar toch bijzonder simpel :p
Er mocht wel iets meer dan alleen het logo op staan, ze hebben genoeg mooie designs van auto's die ze samen zouden kunnen knutselen in een passende collage ofzo. Maar goed, beter dan niks ;)

Re: Gran Turismo Sport

59
met0t0 wrote:Op zich wel leuk dat ze zulke speciale designs maken en deze is wel mooi, maar toch bijzonder simpel :p
Er mocht wel iets meer dan alleen het logo op staan, ze hebben genoeg mooie designs van auto's die ze samen zouden kunnen knutselen in een passende collage ofzo. Maar goed, beter dan niks ;)
Simpel maar doeltreffend. Het logo van GT heeft niets meer nodig. Gelukkig zijn er verschillende smaken. Voor de één te simpel en als er meer zou opstaan zou het voor de ander te druk zijn :hug:
Image

Re: Gran Turismo Sport

60
NTGSruler wrote:
met0t0 wrote:Op zich wel leuk dat ze zulke speciale designs maken en deze is wel mooi, maar toch bijzonder simpel :p
Er mocht wel iets meer dan alleen het logo op staan, ze hebben genoeg mooie designs van auto's die ze samen zouden kunnen knutselen in een passende collage ofzo. Maar goed, beter dan niks ;)
Simpel maar doeltreffend. Het logo van GT heeft niets meer nodig. Gelukkig zijn er verschillende smaken. Voor de één te simpel en als er meer zou opstaan zou het voor de ander te druk zijn :hug:
ga jij de schavuit halen NTGS ?
cron