Re: Gran Turismo Sport

61
Gamefreak wrote:
ga jij de schavuit halen NTGS ?
Toch zeker niet op release. Ik wil eerst afwachten hoe het ganse online racen ontvangen en beoordeeld zal worden. Dat is toch de grootste brok van de game. Als dat meevalt haal ik hem dan mss wel in huis. Moet toegeven dat de game er toch fantastisch uitziet terug.

Heb jij interesse in de game? Anders zou ik zeggen, ga ervoor en laat ons weten hoe het speelt :cool:
Image

Re: Gran Turismo Sport

65
Marty wrote:Op 9 oktober komt er een limited demo uit. Het geld wat je verdient wordt overgezet naar de volledige game (max 1miljoen)
bron: Playstationblog
Op zich wel goed dat we de game kunnen uittesten. Ik weet nog altijd niet of ik de game ga aanschaffen aangezien de focus op online ligt.. Duizenden andere gamers denken er net hetzelfde over..
Image

Re: Gran Turismo Sport

68
fsterchele23 wrote:
NTGSruler wrote:Vanaf vandaag kun je de open bèta pré downloaden. Vanaf 9 oktober 11u kun je spelen. En uuurrrgghhh 40gb voor een demo..
Kun je al vooraf Downen ofnie?

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ja hoor. Bèta is al gedownload. Vanaf morgen kunnen we uittesten.
Image

Re: Gran Turismo Sport

70
Al anderhalf uurtje de bèta gespeeld. Het blaast mij niet omver. Daarvoor ben ik te bekend met de franchise.
De eerste indruk is echter wel dat deze mij wel enorm véél goesting geeft om te spelen!!!

Presentatie is mooi clean. Racemenu's overheersend grijs.

Singleplayer content:

Rijbewijzen. Heel veel challenges.
Missies. Heel veel missies. Volgens mij wordt dit uitdagend naar het einde toe. Heb de eerste reeks volledig gedaan en het laatste was een race over 2 ronden. Verbazend genoeg heb ik de race 3 keer opnieuw moeten doen. Duidelijk gesleuteld aan de AI...
Circuitervaring: circuits leren kennen. Bochten, remmen... lijkt mij interessant.

De auto's zijn prachtig gemodelleerd. De blikvanger van deze game is de scapes mode. Prachtige foto's kun je maken.

Er zijn voor van alles bonussen dat je kunt verdienen. Afgelegde afstand, tijd dat je gespeeld hebt, tijd dat je effectief gereden hebt, .... veel verschillende zaken.

De bèta zeker eens uitproberen als jhe twijfelt over deze game.

Persoonlijk doet deze game mij nu enorm twijfelen om aan te schaffen.

Het grootste nadeel alweer: je moet online zijn om verder te geraken in het spel. Daarnet nog gespeeld en uurtje later is er al weer onderhoud aan de servers. Ik haat zo dat online only gedoe é...
Morgen ben ik al om 4u op en kom pas thuis rond 21-22u dus zal ik ook niets kunnen uitproberen waarschijnlijk... zucht de game gaf mij net enorme zin om verder te spelen.....
Image

Re: Gran Turismo Sport

72
Gamefreak wrote:net als NTGSgozer demo getest, ik vind hem goed maar ik lig er ook niet plan van. Maar toch zeker positief, had niet anders verwacht !
Op zich is het echt wel goed. Ironisch genoeg is het gedeelte waar ze volle bak op inzetten het gedeelte wat (voorlopig) mij het meeste problemen geeft. Online gedeelte.
Gisteren de " Sport Mode " willen uittesten. Deelgenomen aan 2 races waar je dus kwalificatie kan doen en daarna wordt de race automatisch gestart. Beide keren verloor ik connectie met de servers toen de race moest starten... Zéér vervelend en laat dat nu net hetgene zijn waar 90% van de fanbase geen zin in heeft...

Aan de andere kant heb ik eens gespiekt wat de laatste race is van de missies in reeks 6 (nog reeksen erna). Daar was de uitdaging een endurance race van 30 ronden waar je zelf moet beslissen wanneer je de pits in komt en je je brandstof en banden in de gaten moet houden. Dus het zit wel goed maar het is natuurlijk nog altijd geen volwaardige career.
Image

Re: Gran Turismo Sport

73
Lijkt mij inderdaad jammer van de onlineproblemen in een game waarin ge altijd online moet zijn :|
Ik heb de beta uiteindelijk toch niet binnengehaald, geen plaats op HDD en ook geen tijd om te spelen gehad afgelopen dagen. Afhankelijk van hoe goed het online-gebeuren zal werken in de volledige game, beslis ik nog wel of ik hem zou kopen. Anders zal ik mij wel veel beter vermaken in Project CARS 2.

Re: Gran Turismo Sport

74
met0t0 wrote:Lijkt mij inderdaad jammer van de onlineproblemen in een game waarin ge altijd online moet zijn :|
Ik heb de beta uiteindelijk toch niet binnengehaald, geen plaats op HDD en ook geen tijd om te spelen gehad afgelopen dagen. Afhankelijk van hoe goed het online-gebeuren zal werken in de volledige game, beslis ik nog wel of ik hem zou kopen. Anders zal ik mij wel veel beter vermaken in Project CARS 2.
Heb er mij wat verder in verdiept en dit is eigenlijk een verborgen stresstest van de servers die ze doen om een idee te hebben wat te verwachten bij release. Het is zelfs ook aangegeven dat de servers soms offline zouden zijn. Heb daarnet een online race gedaan en dat verliep eigenlijk vlekkeloos. Moet zeggen dat de missie mode mij eigenlijk enorm bezig houdt. Die challenges zullen niet gemakkelijk zijn.
Er zijn 48 rijbewijs challenges. 56 missies ( verschillende uitdagingen gaande van haal alle auto's in tot seconden sprokkelen tot endurance race waar je zelf moet pitten en refuelen. De circuitervaring vind ik ook een leuke.
De (weinige) circuits die erin zitten hebben ze onderverdeeld in sectoren waar je gouden tijden moet halen. Eigenlijk veredelde rijbewijstesten maar dan om een circuit te keren kennen. Dan heb je nog een arcade mode en dus de online mode naast. Scapes (fotograferen) en liveries dat je kunt aanpassen. Er zijn ook verschillende doelstellingen te behalen doe je dan bonussen opleveren. De game is online only en het grootste pijnpunt. Enkel arcade zal offline speelbaar zijn. Dus je kunt geen progressie maken in je missies of rijbewijzen op die manier. Al bij al voelt de game echt goed aan, vertrouwde GT gevoel. Her en der lees ik dat er redelijk wat DLC zou kunnen komen in de vorm van auto's en extra circuits. Een career zou ook kunnen, maar geen idee als dit echt zo is of wishful thinking van de fanbase. En zal het tegen betaling zijn of gratis?
Image
cron