Re: DriveClub

107
Inderdaad een topgame, ik heb er mij enorm mee vermaakt!
Als hij offline is, blijft er natuurlijk nog maar weinig van over, dus snel zijn is de boodschap voor wie hem nog niet gespeeld heeft :O

Jammer dat hij offline gaat, maar door het opdoeken van de studio, zou het anders inderdaad heel kostelijk zijn.

Re: DriveClub

108
met0t0 wrote:Inderdaad een topgame, ik heb er mij enorm mee vermaakt!
Als hij offline is, blijft er natuurlijk nog maar weinig van over, dus snel zijn is de boodschap voor wie hem nog niet gespeeld heeft :O

Jammer dat hij offline gaat, maar door het opdoeken van de studio, zou het anders inderdaad heel kostelijk zijn.
Is dat wel zo met0t0? Ik heb me maar weinig met het hele club gebeuren bezig gehouden en volgens mij zitten er belachelijk veel events in die eigenlijk allemaal ook offline te spelen zijn, toch? Qua content toch een van de dikste racegames die ik ooit gespeeld heb en dat terwijl, wat jij ook zegt, ik me er enorm mee vermaakt heb!!
Image

Re: DriveClub

109
@Paveman: idd met het Club gebeuren heb ik ook niet teveel dingen gedaan. De races en de DLC waren op zich voldoende om mij te vermaken.

Bij Gran Turismo Sport heb ik mij destijds wel bezig gehouden om op alle circuits (En de verschillende secties van desbetreffende circuits) de snelste tijd onder mijn vrienden neer te zetten. Is mij ook gelukt! ;) Geen idee als die tijden er nu of staan..
Image

Re: DriveClub

110
NTGSruler wrote:@Paveman: idd met het Club gebeuren heb ik ook niet teveel dingen gedaan. De races en de DLC waren op zich voldoende om mij te vermaken.

Bij Gran Turismo Sport heb ik mij destijds wel bezig gehouden om op alle circuits (En de verschillende secties van desbetreffende circuits) de snelste tijd onder mijn vrienden neer te zetten. Is mij ook gelukt! ;) Geen idee als die tijden er nu of staan..
Ik in der normaal nie aangekomen normaal aan uw tijden. Vanaf ik goud had wast quit En volgende circuit

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: DriveClub

111
Ik bedoeld eerder dat het concept helemaal verloren gaat als hij offline is, dan is het geen DriveClub maar DriveSolo ofzo :P
Beetje slecht uitgedrukt, want natuurlijk blijft het een sublieme racegame op zich :)

Re: DriveClub

112
met0t0 wrote:Ik bedoeld eerder dat het concept helemaal verloren gaat als hij offline is, dan is het geen DriveClub maar DriveSolo ofzo :P
Beetje slecht uitgedrukt, want natuurlijk blijft het een sublieme racegame op zich :)
DriveSolo ??

Image
cron