Re: DriveClub

47
Toon8 wrote:Zou het dan niet beter zijn dat ze direct de volledig game geven? Of heb je liever een demo :|
Zoals ik het had begrepen heb je toegang tot enkele tracks en auto's en verder niets. Misschien na al het negatieve rond de game dat ze het inderdaad gratis geven.
Image

Re: DriveClub

49
NTGSruler wrote:Was het niet de game met een heel aantal auto's niet in aanwezig? Naar wat ik dacht kon je met de "PS+" versie de platinum behalen. Dat hadden ze destijds toch zo aangekondigd.
Het waren een paar auto's en één van de 5 locaties, dacht ik ;)

Re: DriveClub

54
Rushifel wrote:Is die lagere moeilijkheidsgraad die ze in de game zouden patchen al geïntegreerd trouwens?
Ik vind een aantal career races best wel moeilijk.
Kan je dan echt een lagere moeilijkheidsgraad kiezen want ik heb er nog geen tegen gekomen?

Voor diegene die de game hebben is de season pass aanschaffen nu trouwens een must. Enorm veel waar voor je geld!! Talloze extra events en auto's. Season pass is nu in Sale voor maar 6.95!!
Image

Re: DriveClub

55
Rushifel wrote:Is die lagere moeilijkheidsgraad die ze in de game zouden patchen al geïntegreerd trouwens?
Ik vind een aantal career races best wel moeilijk.
of je kan blijven oefenen.... oefening baart kunst.... behalve bij de eindbaas bij Giana Sisters.... nog steeds nachtmerries van :L:

Re: DriveClub

56
Gamefreak wrote:
Rushifel wrote:Is die lagere moeilijkheidsgraad die ze in de game zouden patchen al geïntegreerd trouwens?
Ik vind een aantal career races best wel moeilijk.
of je kan blijven oefenen.... oefening baart kunst.... behalve bij de eindbaas bij Giana Sisters.... nog steeds nachtmerries van :L:
Het probleem van "rubberbanding" bestaat nog altijd. Net ondervonden in de DLC ook. Zaak is te blijven oefenen. Op zich zijn alle sterren zeker doenbaar. Alle races winnen daarentegen...
Image

Re: DriveClub

57
NTGSruler wrote:
Gamefreak wrote:
Rushifel wrote:Is die lagere moeilijkheidsgraad die ze in de game zouden patchen al geïntegreerd trouwens?
Ik vind een aantal career races best wel moeilijk.
of je kan blijven oefenen.... oefening baart kunst.... behalve bij de eindbaas bij Giana Sisters.... nog steeds nachtmerries van :L:
Het probleem van "rubberbanding" bestaat nog altijd. Net ondervonden in de DLC ook. Zaak is te blijven oefenen. Op zich zijn alle sterren zeker doenbaar. Alle races winnen daarentegen...
hopelijk breidt de ontwikkelaar hier een mouw aan dan :smug:

Re: DriveClub

58
Gamefreak wrote:
NTGSruler wrote:
Gamefreak wrote:
Het probleem van "rubberbanding" bestaat nog altijd. Net ondervonden in de DLC ook. Zaak is te blijven oefenen. Op zich zijn alle sterren zeker doenbaar. Alle races winnen daarentegen...
hopelijk breidt de ontwikkelaar hier een mouw aan dan :smug:
Daar vrees ik voor.
De DLC vind ik persoonlijk wel niet slecht. Vind het leuk zo die SP Tour kunnen verder spelen.

Iemand die ervaring heeft met die Bikes upgrade van DriveClub? Ik wist niet dat die uitbreiding ook een platinum had? :smug: Maar voelt de gameplay met moto's evengoed aan als met auto's?
Image

Re: DriveClub

60
Gamefreak wrote:@NTGS heb jij ook al Project Cars gespeeld en indien ja, welke verkies je ? :idea:
Zie zijn profiel op PSNProfiles en zijn reacties verder op dit forum... (Tip: hij heeft m niet zo lang geleden Platinum gespeeld) ;)
Image