Re: DriveClub

76
paveman wrote:Ik vind dat ze het nog erg lang hebben volgehouden!
Wordt tijd dat ik hier eens mee begin, voordat ze straks de servers ook nog eens dichtgooien of er niemand meer op te vinden is... (voor de vast verplichte online trophies).
Doen zou ik zeggen. Wat we allemaal al weten is dat het een meer dan slechte launch was destijds. Maar wat is die game goed geworden nu. Geniet er maar van.
Image

Re: DriveClub

78
FGras wrote:Mocht ik ooit nog een PS4 halen, dan zal ik Driveclub zeker spelen.

Ik ben vooral benieuwd wat evolution studio's nu bij codemasters gaat doen.
Ze maken mooie games, maar ze moeten niet vergeten dat t ook geld in t laatje moet brengen.
Bij Motorstorm: Apocalypse en Driveclub was het geld gedeelte niet zo vanzelfsprekend jammergenoeg...
jij... hebt.... geen.... playstation.... 4..... ????
Image

Re: DriveClub

79
Voor de mensen die nog niet met Driveclub begonnen zijn maar dat wel zouden willen doen of de game al liggen hebben: kom gerust bij onze PXtR-club :)
Aangezien de meeste mensen in mijn vriendenlijst al in volle clubs zaten, heb ik met paveman de PXtR-club aangemaakt. Er kunnen nog 4 mensen bij :)

Re: DriveClub

83
NTGSruler wrote:Zalige game é met0t0. Echt fijn dat ze er zo'n goede game van gemaakt hebben na die desastreuze launch.
Aangezien ik hem pas een tijd later gekocht heb, heb ik die vreselijke launch niet meegemaakt, gelukkig maar :p
Maar ik heb direct de season pass ook gekocht, dus ik heb er mij lang genoeg mee kunnen amuseren :)

Trouwens, grote kortingen voor de game! De volledige game staat nu tijdelijk voor €9,99 in de Store. De prijs voor mensen met de PS+ editie kan ik niet zien omdat ik die heb. De season pass kost nog maar €4,99, een echte aanrader.

Ik heb wel nog een vraag voor Driveclub Bikes. Dat staat nu aan €3,99 en zou hem graag kopen. Maar hoeveel betalende DLC's zijn ervoor? Paveman, hebt gij die allemaal gekocht?

Re: DriveClub

84
Ik heb ze idd allemaal gekocht. Naast de 2 'gewone' Driveclub DLC's die onder Bikes vallen, zijn er nog 2 betaalde DLC's voor Bikes zelf. Ik neem aan dat die nu ook allemaal in sale zijn, maar normaal gesproken waren ze allemaal € 3,59 per DLC, volgens mij. De Bikes DLC is eerder nooit in de aanbieding geweest. Ik vond het die € 15 ongeveer in totaal voor alle DLC wel waard, omdat ik in totaal maar iets van € 15 aan alles voor Driveclub had besteed en ik dat belachelijk weinig vond voor alle (geweldige) content.

Ik vond het dus wel de moeite om de ontwikkelaar te steunen ;)

Alleen EBR (Eric Buel Racing - ik heb me een breuk gezocht in de Store) is gratis DLC.
Image

Re: DriveClub

85
Het is vooral omdat ik zie dat er meerdere extra trophy packs voor Bikes zijn, dus dacht ik dat er 5 betalende DLC's waren, maar ik kan er precies maar 2 vinden. Echt moeilijk te vinden met zoveel DLC... :silly:

Re: DriveClub

86
Het is ook erg onoverzichtelijk. Al helemaal omdat er gewone Driveclub DLC tussen zit (die niet bij season pass is inbegrepen!)...
DLC1: EBR = gratish
DLC2: Suzuki = betaalde DLC van Bikes
DLC3: No Limits = betaalde DLC van Driveclub (dus niet in season pass)
DLC4: MV Agusta = betaalde DLC van Bikes
DLC5: Finish Line = betaalde DLC van Driveclub (idem)

U ziet: de meest logische volgorde ooit, ook...! :lol:

NB: over je opmerking van wel/geen stuur in GT topic: het zal voor races misschien eerder wel makkelijker zijn met controller idd. Voor time trials lijkt het me alleen dat je wel echt gigantisch voordeel hebt bij gebruik van stuur. Tenminste: dat is ook van mensen die stuur hebben begrijp.
Bij mij komt de playseat er uiteindelijk ook wel. Voor nu eerst liggen mijn prioriteiten alleen even elders, zeker omdat ik ook vooral veel andere genres speel, waardoor het lang niet de hoogste prio heeft.
Image

Re: DriveClub

87
Bedankt voor de uitleg over de DLC's, ik heb ze allemaal gekocht :)
Driveclub Bikes is echt leuk. Ik vind de controle over de moto's ook goed gedaan: niet te moeilijk maar het heeft ook wel wat oefening nodig om vlot over de baan te geraken. Heel anders dan de auto's, dus leuk om de gekende tracks nog eens op een andere manier te verkennen.

Om nog eens op het racestuur terug te komen: althans in deze game is het soms handiger om te racen met controller, voornamelijk omdat er geen schademodel is. Het is niet zo belangrijk om perfect te sturen en contact te vermijden. In andere realistische racegames is het uiteraard de bedoeling om geen contact te maken, dus dan komt zo'n stuurt terug meer van pas. Ik gebruik het in deze game dus vooral voor het plezier. In time trials komt het inderdaad geregeld wel van pas om een bocht net iets beter te nemen, maar dat gaat ook vlotter omdat er geen tegenstanders zijn :p
Ik heb trouwens geen playseat hoor, alleen de Thrustmaster T150 gemonteerd op een stevige tafel die ik voor mijn tv zet ;)

Re: DriveClub

88
Ik wist dat je geen playseat, maar wel stuur hebt. :)
Ik snap met je uitleg dat Driveclub in de races soms een stuk makkelijker is met controller i.p.v. stuur. Gelukkig is Driveclub op het gebied van de races een erg makkelijke game... ;)

Bikes vond ik aan het begin op dat vlak een stuk lastiger, maar eens je de techniek een beetje doorhebt gaat dat ook een stuk makkelijker. Veel plezier ermee :cool: Ik heb er echt wel van genoten iig!
Image

Re: DriveClub

89
Gamefreak wrote:
FGras wrote:Mocht ik ooit nog een PS4 halen, dan zal ik Driveclub zeker spelen.

Ik ben vooral benieuwd wat evolution studio's nu bij codemasters gaat doen.
Ze maken mooie games, maar ze moeten niet vergeten dat t ook geld in t laatje moet brengen.
Bij Motorstorm: Apocalypse en Driveclub was het geld gedeelte niet zo vanzelfsprekend jammergenoeg...
jij... hebt.... geen.... playstation.... 4..... ????
Image
Wellicht sla ik m over :lol:

Re: DriveClub

90
FGras wrote:
Gamefreak wrote:
FGras wrote:Mocht ik ooit nog een PS4 halen, dan zal ik Driveclub zeker spelen.

Ik ben vooral benieuwd wat evolution studio's nu bij codemasters gaat doen.
Ze maken mooie games, maar ze moeten niet vergeten dat t ook geld in t laatje moet brengen.
Bij Motorstorm: Apocalypse en Driveclub was het geld gedeelte niet zo vanzelfsprekend jammergenoeg...
jij... hebt.... geen.... playstation.... 4..... ????
Image
Wellicht sla ik m over :lol:
Image
cron