Re: PS Vita

301
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Heb Black Ops Declassified gekocht in de sale. En ook Montezuma 4. Zo haal ik mijn Vita ook nog eens uit. Vind het wel jammer want het is gewoon een top apparaat!!
Ik speel er eigenlijk nog regelmatig op :)
Ik veel te weinig eigenlijk :girl:
Image

Re: PS Vita

304
Moet er nog aan beginnen. Zo heel veel verwacht ik er niet van maar de game op zich is blijkbaar wel een behoorlijke uitdaging op Veteran moeilijkheid. Multiplayer zou niet vet zijn. Maar daarvoor heb ik het ook niet gekocht. Ik denk dat het één van de zeldzame keren is dat hij in Sale staat. 50 euro heb ik er niet voor over. 15 euro is voor mij persoonlijk ca va.
Image

Re: PS Vita

305
Vandaag eens Black Ops Declassified opgestart. Moet zeggen dak mij vergist heb in de MP. Redelijk druk nog en het speelt redelijk vlot. Tis natuurlijk niet te vergelijken op console. Verder heb ik de time trials gespeeld die fungeren als tutorial. Hostiles is een survival modus. En daarnaast heb je nog de campaign waar ik nog moet aan beginnen.
Image

Re: PS Vita

306
Ik heb sinds augustus mijn Vita niet meer gebruikt. Wat ik zonde vind. Ik had gemerkt dat fysieke winkels al hun vita games aan bodemprijzen heeft verkocht en dat er nu geen enkel vita games meer beschikbaar is (uitzondering is gamemania).

Ik dacht mijn slag te slaan en ook online een soort van uitverkoop te vinden. Wat ik opmerkelijk vind is dat alle games blijkbaar juist vrij duur zijn? Online zijn er vaak genoeg aanbiedingen. Maar omdat ik niet wil investeren in een dure memory card, verkies ik bij vita juist fysieke games.

Kennen jullie ergens mooie prijzen? Wat is jullie mening?
Image

Re: PS Vita

307
Ik heb nog voldoende Vita games liggen, dus ben er niet echt scherp op. Al helemaal aangezien ik ook geen Vita games meer heb die ik écht graag zou willen.
Buiten dat heb ik 2 slechts fysieke Vita games (nee, dat ligt er niet eens aan dat ik bijna geen Vita games heb: ik heb best veel met mijn Vita gespeeld, vind ik zelf). Misschien dat er meer zijn zoals ik dat fysiek tegen dumpprijzen weg worden gedaan, maar digitaal nog steeds vrij prijzig is (al is Sony daar, op sommige sales na ook érg slecht in)?
Ik heb overigens weinig fysiek, omdat ik dat veel minder handig vind. Je moet er dan maar net aan denken om de kaartjes mee te nemen die je wilt spelen (ik heb het gros van de Vita games op vakantie gespeeld - openbaar vervoer gebruik ik eigenlijk nooit) en die kaartjes zijn dusdanig klein dat ik vervolgens bang ben ze te verliezen. Als ik een digitale game heb uitgespeeld en ik wil verder met wat anders is hier hooguit een WiFi verbinding voor nodig, maar meestal heb ik er nog wel 3/4 nog te spelen op de memory card staan.
Image

Re: PS Vita

308
Ik zit zelf ook met overgrote meerderheid aan digitale games. Ik heb hem recent nog vrij vaak gebruikt toen ik voor opleidingen dagelijks de trein op moest voor een tweetal uur. Ideal voor dan vind ik. ALs ik thuis ben, speel ik echter veel liever op het grote scherm en laat ik hem ook vaak links liggen. Voor mij zijn het nu vooral de games die nog bij PSplus komen die ik dan af en toe wel speel.

Ik deel wel je mening over de prijs van de PSvita games in de store. Soms vraag ik mij echt af wie die dingen prijst :D Maarja, ik denk dat de Vita wel nog vrij populair is bv. Oosterse landen en dat daarom de prijzenmarkt nog is zoals ze is.
Image

Re: PS Vita

309
Sanity penguin wrote:Ik zit zelf ook met overgrote meerderheid aan digitale games. Ik heb hem recent nog vrij vaak gebruikt toen ik voor opleidingen dagelijks de trein op moest voor een tweetal uur. Ideal voor dan vind ik. ALs ik thuis ben, speel ik echter veel liever op het grote scherm en laat ik hem ook vaak links liggen. Voor mij zijn het nu vooral de games die nog bij PSplus komen die ik dan af en toe wel speel.

Ik deel wel je mening over de prijs van de PSvita games in de store. Soms vraag ik mij echt af wie die dingen prijst :D Maarja, ik denk dat de Vita wel nog vrij populair is bv. Oosterse landen en dat daarom de prijzenmarkt nog is zoals ze is.
Thanks voor de reacties :)

Met online bedoelde ik eigenlijk webshops a la bol.com ofzo. Daar vind ik alles schandelig duur. In de store is het inderdaad ook niet goedkoop, al vind ik de aanbiedingen dan weer wel vaak oké.

Ik gebruikte mijn vita vaak op vakantie als mijn vriendin zich toch weer een uur ging klaarmaken voor het eten (en dan nog een uur om het weer ongedaan te maken voor het slapen haha).

Thuis heb ik zin om mijn vita weer te gebruiken, wanneer mijn vriendin tv kijkt. Vandaar mijn vraag hier :p
Image

Re: PS Vita

310
Ik heb mijn Vita vrees ik al een jaar niet meer echt gebruikt. Ik heb er de grootste games die ik er echt voor wou wel al op gespeeld, dus ik had geen idee van de prijzen. Maar inderdaad, niet de bodemprijzen die ge zou verwachten. Misschien omdat er gewoon ook niet zo gigantisch veel games meer over zijn in de (online) winkels? Geen idee.
Bij PS+ zitten geregeld wel nog leuke games voor Vita, dus daar zou ik binnenkort wel eens mee aan de slag kunnen gaan.

Re: PS Vita

311
met0t0 wrote:Ik heb mijn Vita vrees ik al een jaar niet meer echt gebruikt. Ik heb er de grootste games die ik er echt voor wou wel al op gespeeld, dus ik had geen idee van de prijzen. Maar inderdaad, niet de bodemprijzen die ge zou verwachten. Misschien omdat er gewoon ook niet zo gigantisch veel games meer over zijn in de (online) winkels? Geen idee.
Bij PS+ zitten geregeld wel nog leuke games voor Vita, dus daar zou ik binnenkort wel eens mee aan de slag kunnen gaan.
dat zijn meestal ook niet de beste games...

Re: PS Vita

312
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Ik heb mijn Vita vrees ik al een jaar niet meer echt gebruikt. Ik heb er de grootste games die ik er echt voor wou wel al op gespeeld, dus ik had geen idee van de prijzen. Maar inderdaad, niet de bodemprijzen die ge zou verwachten. Misschien omdat er gewoon ook niet zo gigantisch veel games meer over zijn in de (online) winkels? Geen idee.
Bij PS+ zitten geregeld wel nog leuke games voor Vita, dus daar zou ik binnenkort wel eens mee aan de slag kunnen gaan.
dat zijn meestal ook niet de beste games...
Dat is waar, maar de echt goede en grote games, heeft iedereen toch al lang gespeeld en er zijn de laatste tijd ook niet echt games meer in die categorie uitgekomen :p

Re: PS Vita

313
Ik heb recent de DLC van LBP afgewerkt en net Danganronpa V3 gekocht. Twijfelde om hem op PS4 te kopen, maar Danganronpa speelt zeker zo goed op PSVita. Algemeen vind ik visual novels beter spelen op de PSVita. Broken sword van psplus ga ik waarschijnlijk ook nog een keer doen. En zo zijn er nog wel een paar psplus games die ik wil doen. Retail heb ik nog een paar visual novels en RPG's liggen. Het is met zijn momenten dat ik er terug op speel en ik zou hem voor mezelf nog niet als afgeschreven beschouwen. De PS3 ook niet overigens.
Image

Re: PS Vita

314
ik krijg mijn vita niet geupdatet tot versie 3.67. Als ik het via wifi doe krijg ik de melding: could not connect to the server or device within the time limit. foutcode NW-5603-4. Als ik via PS3 probeer is het: an error has occured. foutcode C0-11024-8.

Ik snap hier niets van. Hulp graag !!

de foutcode van de wifi verandert telkens, die van ps3 blijft dezelfde....

Re: PS Vita

315
Gamefreak wrote:ik krijg mijn vita niet geupdatet tot versie 3.67. Als ik het via wifi doe krijg ik de melding: could not connect to the server or device within the time limit. foutcode NW-5603-4. Als ik via PS3 probeer is het: an error has occured. foutcode C0-11024-8.

Ik snap hier niets van. Hulp graag !!

de foutcode van de wifi verandert telkens, die van ps3 blijft dezelfde....
Blijkbaar komt die foutcode wel eens vaker terug bij updates voor de Vita. Deze oplossing al geprobeerd? Geen idee of zo'n simpele oplossing zou werken, maar 't is het proberen eens waard.
Go to your WiFi settings.

Near the bottom of the list is an option to "disconnect Wi-Fi connection automatically".

Tick that box and everything will work!

Bron: http://community.eu.playstation.com/t5/ ... p/17583028