Re: PS Vita

318
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:het heeft bloed, zweet en euh, tranen gekost, maar het is gelukt !
Met de tip die ik gaf of is het plots gewoon vanzelf gelukt?
een combinatie, ik heb dat gedaan ja maar ik heb een paar andere opties erbij geprutst zeg maar.

Re: PS Vita

320
gamerke1992 wrote:Weer je wat leven in de PS vita zou kunnen blazen? Fortnite of PUBG. Ze zouden daar beter op inzetten.
Ik denk dat ze tegenwoordig meer geld uit smartphoneversies kunnen halen dan uit de PS Vita, jammer genoeg :(

Re: PS Vita

321
Ik vrees dat die games geen system sellers zijn. Ik zie mensen nog geen PS4 of game PC kopen enkel daarvoor. Als ze het hebben en ze hebben vrienden die het spelen, dan zullen ze die games wel gaan spelen. In mijn eentje lijken dat soort games ook compleet waardeloos, net zoals eigenlijk elke online-only game.

Gewoon goeie singleplayer games, bij voorkeur met een groot pick-up and play gehalt. Er komen in Japan echt zat games uit voor de vita, maar ze komen niet tot in het westen. De laatste tijd eigenlijk enkel nog de lego games en hier en daar een visual novel of RPG uit Japan.
Image

Re: PS Vita

322
Zo goed als niemand heeft een Vita gekocht ivm een PSP of DS, en dan is het ook onnozel om op games op de Vita in te zetten. Ik ben zelf deel van het probleem, ik heb namelijk nog maar net een gekocht. Jammer, want Uncharted: Golden Abyss geeft wel aan dat de Vita veel potentieel had. Rocket League was ook zeker succesvol geweest.

Re: PS Vita

323
En veel mensen hebben hem niet gekocht net omdat er te weinig games waren en Sony het zelf ook al snel voor bekeken hield met games ervoor maken. Dat helpt ook niet echt. In vergelijking daarmee hebben ze de PSP een veel betere support gegeven. Van verschillende playstation exclusive series is daar een game op uitgekomen.
Image

Re: PS Vita

324
Kolm wrote:En veel mensen hebben hem niet gekocht net omdat er te weinig games waren en Sony het zelf ook al snel voor bekeken hield met games ervoor maken. Dat helpt ook niet echt. In vergelijking daarmee hebben ze de PSP een veel betere support gegeven. Van verschillende playstation exclusive series is daar een game op uitgekomen.
Sony smijt graag hardware op de markt om na een paar maand de support stop te zetten. Er zullen wel achterliggende financiele redenen zijn waar we nooit iets van gaan horen.

Heeft iemand nog suggesties voor goeie PSP/Vitagames naast de onderstaande? Ik ben vooral geinteresseerd in goede spinoffs van AAA-reeksen, en helemaal niet in jRPGs.

Daxter
God of War: Chains of Olympus
God of War: Ghost of Sparta
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Grand Theft Auto: Vice City Stories (nu terug te koop)
Killzone: Liberation
MotorStorm: Arctic Edge
Ratchet & Clank: Size Matters
Resistance: Retribution
Secret Agent Clank (niet meer te koop)
Star Wars Battlefront: Renegade Squadron (niet meer te koop)
Star Wars Battlefront: Elite Squadron

Killzone: Mercenary
Resistance: Burning Skies
Uncharted: Golden Abyss

Re: PS Vita

325
LittleBigPlanet Vita vond ik ook wel een leuke, gebruikte de vita functies ook op een goede en niet te geforceerde manier vond ik. Andere die ik zo direct bedenk zijn vaak crossplatform tussen psvita en ps4 of alledrie.
Image

Re: PS Vita

326
Unit 13 vond ik ook wel nog een goeie game. Shooter wel.

Résistance Burning Sky heeft nul komma nul replaywaarde. Vond het eerlijk gezegd ook niet echt hoogstaande kwaliteit.

Call of Duty Black Ops Declassified. Ik vond persoonlijk deze game nogal ondergewaardeerd omdat het het label CoD draagt. Lijvige shooter en zeker een uitdaging om platinum te halen. Zombie uitdagingen wat verrassend leuk is (type survival) en de multiplayer was nog actief toen ik het speelde. Tis wel weer shooter natuurlijk.
Image

Re: PS Vita

327
Escape Plan was ook leuk. Is er ook op de PS4, maar was oorspronkelijk voor de vita en speelde daar beter op. Enkel jammer dat ze op de vita ook updates hebben gedaan dat je het deels met de knoppen ipv touch kan spelen, daardoor werd het echt supersimpel. En ze geven nu ook tips, terwijl ik dat net het leuke vond dat je het zelf moest uitzoeken wat het allemaal deed.
Image

Re: PS Vita

328
NTGSruler wrote:Unit 13 vond ik ook wel nog een goeie game. Shooter wel.

Résistance Burning Sky heeft nul komma nul replaywaarde. Vond het eerlijk gezegd ook niet echt hoogstaande kwaliteit.

Call of Duty Black Ops Declassified. Ik vond persoonlijk deze game nogal ondergewaardeerd omdat het het label CoD draagt. Lijvige shooter en zeker een uitdaging om platinum te halen. Zombie uitdagingen wat verrassend leuk is (type survival) en de multiplayer was nog actief toen ik het speelde. Tis wel weer shooter natuurlijk.
Toevallig Resistance: Retribution ook gespeeld?
Burning Skies wou ik een kans geven omdat ik mij zeer geamuseerd heb met de PS3 games.
Call of Duty ga ik nog overwegen.
Kolm wrote:Escape Plan was ook leuk. Is er ook op de PS4, maar was oorspronkelijk voor de vita en speelde daar beter op. Enkel jammer dat ze op de vita ook updates hebben gedaan dat je het deels met de knoppen ipv touch kan spelen, daardoor werd het echt supersimpel. En ze geven nu ook tips, terwijl ik dat net het leuke vond dat je het zelf moest uitzoeken wat het allemaal deed.
Ga ik ook eens bekijken.

Re: PS Vita

329
Retribution heb ik ook gespeeld en was kwalitatief beter en leunde meer aan bij de Resistance serie. Maar ik dacht wel dat Retribution een PSP port is naar de Vita? En dat zie je wel aan de graphics, wat uiteindelijk wel niets afdoet aan de gameplay.
Image

Re: PS Vita

330
NTGSruler wrote:Retribution heb ik ook gespeeld en was kwalitatief beter en leunde meer aan bij de Resistance serie. Maar ik dacht wel dat Retribution een PSP port is naar de Vita? En dat zie je wel aan de graphics, wat uiteindelijk wel niets afdoet aan de gameplay.
Ja, maar gelukkig met support voor de rechter analog stick. Ik zie mij geen shooters spelen met de face buttons.
cron