Re: PS Vita

137
Ik ben alleen echt niet goed in die speciale soorten missies, is er nog maar eentje van gelukt denk ik :p heb nog een online trophy nodig ook denk ik, ga ik ook es proberen halen first of all
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PS Vita

138
Gamefreak wrote:iemand van jullie koters al Batman voor Vita gespeeld ? Ondanks mindere scores valt ie (tot nu toe) best mee :P
Ik vond hem ook zeer leuk toen ik hem speelde had het veel erger verwacht door de slechte reviews maar ik vond het uiteindelijk toch wel best vermakelijk.
Image

Re: PS Vita

139
Misschien een tip voor de mensen die online willen op Killzone Mercenary: als je altijd alleen in een server terechtkomt moet je een beetje prutsen aan je internet.
Zonder port forwarding heeft zowel de beta als de volledige game nooit online gewerkt bij mij :p

Voor meer info en instructies als je problemen hebt:
http://community.killzone.com/t5/Killzo ... -p/1430087
http://manuals.playstation.net/document ... ewall.html

Als je vragen hebt hierover: just ask ;)
Image

Re: PS Vita

140
dividedx11 wrote:Ik ga ook es terug beginnen spelen, misschien es de plat halen.
Idem, alleen jammer dat je de singleplayer 4 keer moet uitspelen. Begonnen met de 3de playtrough, demolition time :D
Image

Re: PS Vita

141
M-power wrote:
dividedx11 wrote:Ik ga ook es terug beginnen spelen, misschien es de plat halen.
Idem, alleen jammer dat je de singleplayer 4 keer moet uitspelen. Begonnen met de 3de playtrough, demolition time :D
Je doet er goed aan door :p
Image

Re: PS Vita

142
M-power wrote:
dividedx11 wrote:Ik ga ook es terug beginnen spelen, misschien es de plat halen.
Idem, alleen jammer dat je de singleplayer 4 keer moet uitspelen. Begonnen met de 3de playtrough, demolition time :D

ik vond het wel leuk dat je die missies steeds met een andere aanpak moet spelen :)

Ik heb trouwens ooit die DLC botzone gekocht, die AI is echt goed gemaakt.
Image

Re: PS Vita

144
NTGSruler wrote:
M-power wrote:
dividedx11 wrote:Ik ga ook es terug beginnen spelen, misschien es de plat halen.
Idem, alleen jammer dat je de singleplayer 4 keer moet uitspelen. Begonnen met de 3de playtrough, demolition time :D
Je doet er goed aan door :p
Niet echt, ik heb verleden jaar al 2 playtroughs gedaan en daarna het spel verkocht :P
Image

Re: PS Vita

145
gamerke1992 wrote:Ik heb trouwens ooit die DLC botzone gekocht, die AI is echt goed gemaakt.
De AI is op sommige momenten te goed gemaakt, ik wordt altijd meteen afgemaakt met een headshot met die revolver :p
Image

Re: PS Vita

146
Sniper_at_w0rk wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb trouwens ooit die DLC botzone gekocht, die AI is echt goed gemaakt.
De AI is op sommige momenten te goed gemaakt, ik wordt altijd meteen afgemaakt met een headshot met die revolver :p
Is dat op Veteran? :p Ben ook met die moeilijkheidsgraad begonnen.
Image

Re: PS Vita

147
NTGSruler wrote:
Sniper_at_w0rk wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb trouwens ooit die DLC botzone gekocht, die AI is echt goed gemaakt.
De AI is op sommige momenten te goed gemaakt, ik wordt altijd meteen afgemaakt met een headshot met die revolver :p
Is dat op Veteran? :p Ben ook met die moeilijkheidsgraad begonnen.
In de multiplayer zijn ze echt soms te moeilijk als je ze op het gouden niveau zet :p (met de botzone DLC) Maar dan krijg je ook meer geld.
Image

Re: PS Vita

148
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:
Sniper_at_w0rk wrote:De AI is op sommige momenten te goed gemaakt, ik wordt altijd meteen afgemaakt met een headshot met die revolver :p
Is dat op Veteran? :p Ben ook met die moeilijkheidsgraad begonnen.
In de multiplayer zijn ze echt soms te moeilijk als je ze op het gouden niveau zet :p (met de botzone DLC) Maar dan krijg je ook meer geld.
Euhm het is al op het gemakkelijkste dat ze mij binnen de 2 seconden headshotten
Image

Re: PS Vita

150
gamerke1992 wrote:
M-power wrote:
dividedx11 wrote:Ik ga ook es terug beginnen spelen, misschien es de plat halen.
Idem, alleen jammer dat je de singleplayer 4 keer moet uitspelen. Begonnen met de 3de playtrough, demolition time :D

ik vond het wel leuk dat je die missies steeds met een andere aanpak moet spelen :)

Ik heb trouwens ooit die DLC botzone gekocht, die AI is echt goed gemaakt.
Op zich valt het wel mee, maar als er 1 ding is dat ik niet graag doe zijn het wel missies tegen tijd. Nu dus begonnen met de 4de playtrough waar dus vooral missies tegen tijd in zitten :(
Image