Re: PS Vita

107
Nog niet zo een grote troph hunter hoor, vind gewoon dat ik er de laatste tijd veel te weinig behaal.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PS Vita

108
dividedx11 wrote:Nog niet zo een grote troph hunter hoor, vind gewoon dat ik er de laatste tijd veel te weinig behaal.
Dat vinden we allemaal wel eens. Maar das niet het leven natuurlijk (voor sommigen wel). Anyway, genoeg Vita games nog om je trophytotaal op te krikken :P
Image

Re: PS Vita

109
dividedx11 wrote:
met0t0 wrote:Oeioei, aan die trophies ga ik niet beginnen :)
Mochten ze hem gelijktijdig met de Android-versie gelanceerd hebben, zou het nog interessant geweest zijn.
Ik begin er wel aan hoor, easy trophs!
Zijn ze echt zo makkelijk? Ik vond dat de game wel trage vooruitgang had, dus dan lijken die trophies mij best lastig.

Re: PS Vita

110
met0t0 wrote:
dividedx11 wrote:
met0t0 wrote:Oeioei, aan die trophies ga ik niet beginnen :)
Mochten ze hem gelijktijdig met de Android-versie gelanceerd hebben, zou het nog interessant geweest zijn.
Ik begin er wel aan hoor, easy trophs!
Zijn ze echt zo makkelijk? Ik vond dat de game wel trage vooruitgang had, dus dan lijken die trophies mij best lastig.
Je doet er idd wel effe over :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PS Vita

111
Doet me voorlopig denken aan Jetpack Joyride. Ben die op het ogenblik aan het uitgrinden op PS3, de vita versie had ik enkele jaren geleden al gedaan. Ik zag ook dat de gewone versie ervan niet meer op de store staat maar dat het nu de deluxe versie. Deze is ook gratis maar ik denk niet dat ik de game nog 2 keer doe en ik geloof dat die deluxe versie ook iets moeilijker was om 100% op te halen.

Maw: Voorlopig laat ik sackboy voor wat het is en ga ik eerst jetpack joyride uitgrinden. 2 van die games tegelijk is wat veel van het goeie ;)
Image

Re: PS Vita

114
NTGSruler wrote:
dividedx11 wrote:Sacboy run ga ik ook niet 100%'ten, heb er nu toch al vrij veel trophies in.
Doorzetten! :)
Normaal gezien zou ik wel gaan voor die ultra rare trophy, maar aangezien dat anderen met wat geld die trophy uiteindelijk gewoon kunnen kopen heb ik er ook geen behoefte aan...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PS Vita

115
dividedx11 wrote:
NTGSruler wrote:
dividedx11 wrote:Sacboy run ga ik ook niet 100%'ten, heb er nu toch al vrij veel trophies in.
Doorzetten! :)
Normaal gezien zou ik wel gaan voor die ultra rare trophy, maar aangezien dat anderen met wat geld die trophy uiteindelijk gewoon kunnen kopen heb ik er ook geen behoefte aan...
Trophies kopen?! Waar gaan we heen ... :cry:
Ik zei het lang geleden al dan sommigen niet meer gamen om de game, maar enkel nog naar trophies zien. Triest
PSN tichke
Image

Re: PS Vita

117
gamerke1992 wrote:Zou the wolf among us goed zijn op de Vita ipv ps4? Hij is in de sale voor 9 euro.
ik raad de game echt aan, ik vind persoonlijk zo games eerder geschikt voor consoles maar op de vita zal ie ook wel te pruimen zijn :smug:

Re: PS Vita

118
Gamefreak wrote:
gamerke1992 wrote:Zou the wolf among us goed zijn op de Vita ipv ps4? Hij is in de sale voor 9 euro.
ik raad de game echt aan, ik vind persoonlijk zo games eerder geschikt voor consoles maar op de vita zal ie ook wel te pruimen zijn :smug:
Ik zou het ook normaal liever op de ps4 spelen, maar ik merk dat ik de laatste tijd praktisch geen tijd meer vind om te gamen. En bij de vita is de drempel al wat lager om eens kort te kunnen gamen :) Ik twijfel enkel nog, omdat sommige ports niet even geslaagd zijn.

edit: hoe kan ik nu ook twijfelen voor 8 euro? (en dus niet 9 euro). Gekocht!
Image

Re: PS Vita

119
gamerke1992 wrote:
Gamefreak wrote:
gamerke1992 wrote:Zou the wolf among us goed zijn op de Vita ipv ps4? Hij is in de sale voor 9 euro.
ik raad de game echt aan, ik vind persoonlijk zo games eerder geschikt voor consoles maar op de vita zal ie ook wel te pruimen zijn :smug:
Ik zou het ook normaal liever op de ps4 spelen, maar ik merk dat ik de laatste tijd praktisch geen tijd meer vind om te gamen. En bij de vita is de drempel al wat lager om eens kort te kunnen gamen :) Ik twijfel enkel nog, omdat sommige ports niet even geslaagd zijn.

edit: hoe kan ik nu ook twijfelen voor 8 euro? (en dus niet 9 euro). Gekocht!
Ik hoop dat deze beter is dan the walking dead season 1 op de vita. Heb deze gekocht, loadingscreens en het beeld dat 1 sec blijft hangen zijn er in overvloed.
Image

Re: PS Vita

120
@M-power, heb ik totaal geen last van gehad!

Over die trophies kopen, dat gebeurt inderdaad maar ik had het dan in Run Sacboy Run gewoon over dat je door microtransacties coins kunt kopen en alle moeilijkere trophies zijn unlockable met coins...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron