Re: PS Vita

121
dividedx11 wrote:@M-power, heb ik totaal geen last van gehad!

Over die trophies kopen, dat gebeurt inderdaad maar ik had het dan in Run Sacboy Run gewoon over dat je door microtransacties coins kunt kopen en alle moeilijkere trophies zijn unlockable met coins...
Serieus? :think: :think:

Ik heb geen enkele chapter gespeeld zonder dat het spel even blijft haperen, over het algemeen maakt het niet zoveel uit, maar tijdens de actiescenes zorgde dit wel eens voor een ongewenste death.


Ondertussen eens begonnen met monsterbag. Het is maar iets raar.
Image

Re: PS Vita

124
Ik ben bezig met Tales from the Borderlands en es beginnen aan Monsterbag, Run Sacboy Run wordt een beetje saai, en de 100% zou 40 uur in beslag nemen, zou nogal saai worden...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PS Vita

125
dividedx11 wrote:Ik ben bezig met Tales from the Borderlands en es beginnen aan Monsterbag, Run Sacboy Run wordt een beetje saai, en de 100% zou 40 uur in beslag nemen, zou nogal saai worden...
Klinkt als Jetpack Joyride. Dat heb ik overleefd op psvita en nu een poging aant doen op PS3. Sackboy run moet voor jou dan ook wel lukken lijkt me. Gewoon regelmatig eens een (half)uurtje spelen en ooit kom je er wel. Als je het einde begint te naderen kan het zelfs verslavend worden! :smug:
Image

Re: PS Vita

126
Kolm wrote:Als je het einde begint te naderen kan het zelfs verslavend worden! :smug:
Omdat uw leven dan al zo saai geworden is dat het vooruitzicht van de 100% halen in een game die altijd hetzelfde is, heel spannend klinkt? :p

Re: PS Vita

127
met0t0 wrote:
Kolm wrote:Als je het einde begint te naderen kan het zelfs verslavend worden! :smug:
Omdat uw leven dan al zo saai geworden is dat het vooruitzicht van de 100% halen in een game die altijd hetzelfde is, heel spannend klinkt? :p
Of haar heroine was op...

Re: PS Vita

128
BozeGozerXrd wrote:
met0t0 wrote:
Kolm wrote:Als je het einde begint te naderen kan het zelfs verslavend worden! :smug:
Omdat uw leven dan al zo saai geworden is dat het vooruitzicht van de 100% halen in een game die altijd hetzelfde is, heel spannend klinkt? :p
Of haar heroine was op...
foei Gozer :q:

Re: PS Vita

131
NTGSruler wrote:Gisteren begonnen aan Killzone Mercenary.
Wat een fantastische game!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PS Vita

135
met0t0 wrote:
dividedx11 wrote:Ik ga ook es terug beginnen spelen, misschien es de plat halen.
Zeker doen, zo moeilijk is die eigenlijk niet, alleen die 10 000 kills halen, duurt wat lang :|
Idd. Maar de game was zo leuk, dat ik dat niet erg vond :)
Image