Re: PS Vita

151
M-power wrote:
Op zich valt het wel mee, maar als er 1 ding is dat ik niet graag doe zijn het wel missies tegen tijd. Nu dus begonnen met de 4de playtrough waar dus vooral missies tegen tijd in zitten :(
Dat zijn ook niet mijn favoriete dingen om te spelen. Eerst maar eens "gewoon" de SP uitspelen.
Image

Re: PS Vita

158
Raar dat ze dit zouden uitbrengen. Ik dacht dat juist de Playstation Tv dit euvel moest oplossen. Waarom zouden ze nu nog een Vita met HDMI poort willen uitbrengen? Dat ze dan inderdaad nieuwe games aankondigen. Daar zou de consument al veel meer aan hebben.
Image

Re: PS Vita

159
NTGSruler wrote:Raar dat ze dit zouden uitbrengen. Ik dacht dat juist de Playstation Tv dit euvel moest oplossen. Waarom zouden ze nu nog een Vita met HDMI poort willen uitbrengen? Dat ze dan inderdaad nieuwe games aankondigen. Daar zou de consument al veel meer aan hebben.
we gaan mss nog in de toekomst veel verrast staan met wat Sony nog allemaal in petto heeft :P

Re: PS Vita

161
ik had iets vreemd voor, telkens als ik de vita opzette (niet uit stand-by stand maar helemaal uit) kreeg ik altijd de melding dat een bepaalde vriend, het ging om dezelfde persoon altijd, één minuut geleden online was gekomen.... vanalles geprobeerd maar niets lukte om de melding te stoppen, best irritant. Nu heb ik de persoon eruit gegooid.... sorry Yannick !! en het is opgelost... vreemd he :|

Re: PS Vita

162
Gamefreak wrote:ik had iets vreemd voor, telkens als ik de vita opzette (niet uit stand-by stand maar helemaal uit) kreeg ik altijd de melding dat een bepaalde vriend, het ging om dezelfde persoon altijd, één minuut geleden online was gekomen.... vanalles geprobeerd maar niets lukte om de melding te stoppen, best irritant. Nu heb ik de persoon eruit gegooid.... sorry Yannick !! en het is opgelost... vreemd he :|
Ook als die offline was? :o
Image

Re: PS Vita

163
gamerke1992 wrote:
Gamefreak wrote:ik had iets vreemd voor, telkens als ik de vita opzette (niet uit stand-by stand maar helemaal uit) kreeg ik altijd de melding dat een bepaalde vriend, het ging om dezelfde persoon altijd, één minuut geleden online was gekomen.... vanalles geprobeerd maar niets lukte om de melding te stoppen, best irritant. Nu heb ik de persoon eruit gegooid.... sorry Yannick !! en het is opgelost... vreemd he :|
Ook als die offline was? :o
niet op gelet maar wel vreemd hé ? :think:

Re: PS Vita

165
NTGSruler wrote:Rondspoken bij jou Gamefreak?
ik wilde Ghostbusters bellen ja maar ik heb het spook van dienst, een zekere Yannick V.H. (ken ik niet hoor :smug: ) al met de kraag gevat en naar het cachot gestuurd.... en daarmee is het dus opgelost... :hi5: