Re: PS Vita

183
Gravity Rush was niet echt mn ding, gestopt bij level 10, maar ga binnenkort eens terug voortdoen denk ik.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PS Vita

184
Gamefreak wrote:vandaag begonnen aan Gravity Rush, dat was toch een van de weinige krakers op de vita niet ? :smug:
Is wel een goeie game, al vind ik hem persoonlijk wel overschat. Maar ja dat ben ik natuurlijk.

@Dividedx: zeker doen! ;)
Image

Re: PS Vita

187
Sniper_at_w0rk wrote:Geen first-party AAA-games meer voor PS Vita
http://www.4gamers.be/nieuws/46390/1/Ge ... or-PS-Vita

Waar is Gravity Rush 2? ;(
De geruchten zeggen dat ie naar de PS4 komt, net als de originele GR. Al had ik de Gravity Rush Remaster wel verwacht op de E3, want dat was albegin dit jaar gelekt. Maar misschien wou Sony ook niet teveel remasters tegelijk in de aandacht zetten.
Last edited by BozeGozerXrd on 18 Jun 2015 13:14, edited 1 time in total.

Re: PS Vita

189
nog even iets gelijkaardigs wat ik onlangs aangaf, telkens als ik de vita opzet, krijg ik de melding dat onze goede vriend, tichke, in een party zit, is dat normaal dat ik dat altijd opnieuw krijg als ik em opzet ? Hij is ook daadwerkelijk in een party (daarnet toch, morgen kijk ik nog es) maar ook als ik instel dat hij die meldingen niet mag geven, krijg ik het nog..... das toch vreemd niet, of is het toch normaal ? :smug:

Re: PS Vita

190
Gamefreak wrote:nog even iets gelijkaardigs wat ik onlangs aangaf, telkens als ik de vita opzet, krijg ik de melding dat onze goede vriend, tichke, in een party zit, is dat normaal dat ik dat altijd opnieuw krijg als ik em opzet ? Hij is ook daadwerkelijk in een party (daarnet toch, morgen kijk ik nog es) maar ook als ik instel dat hij die meldingen niet mag geven, krijg ik het nog..... das toch vreemd niet, of is het toch normaal ? :smug:
Die melding krijg ik ook altijd :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Image

Re: PS Vita

191
gamerke1992 wrote:
Gamefreak wrote:nog even iets gelijkaardigs wat ik onlangs aangaf, telkens als ik de vita opzet, krijg ik de melding dat onze goede vriend, tichke, in een party zit, is dat normaal dat ik dat altijd opnieuw krijg als ik em opzet ? Hij is ook daadwerkelijk in een party (daarnet toch, morgen kijk ik nog es) maar ook als ik instel dat hij die meldingen niet mag geven, krijg ik het nog..... das toch vreemd niet, of is het toch normaal ? :smug:
Die melding krijg ik ook altijd :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
tis dus normaal ? :smug:

Re: PS Vita

192
Gamefreak wrote:
gamerke1992 wrote:
Gamefreak wrote:nog even iets gelijkaardigs wat ik onlangs aangaf, telkens als ik de vita opzet, krijg ik de melding dat onze goede vriend, tichke, in een party zit, is dat normaal dat ik dat altijd opnieuw krijg als ik em opzet ? Hij is ook daadwerkelijk in een party (daarnet toch, morgen kijk ik nog es) maar ook als ik instel dat hij die meldingen niet mag geven, krijg ik het nog..... das toch vreemd niet, of is het toch normaal ? :smug:
Die melding krijg ik ook altijd :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
tis dus normaal ? :smug:
Dat kan of het is voor ons beide abnormaal
Image


Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Image

Re: PS Vita

193
ik ga ervan uit dat het dan normaal is.... al vind ik het maar iets vreemd :bomb:

edit: ik heb even het internet geraadpleegd en ik weet hoe het varkentje te wassen.... je moet je database resetten en dat doe je door je vita helemaal af te zetten en dan de R knop, de PS knop en de power knop gedurende een seconde of 5 in te drukken en dan de optie 'rebuild database' te kiezen, het zou hiermee opgelost moeten zijn, morgen es testen :idea:

Re: PS Vita

195
07:46

Jim Ryan van Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) heeft gezegd dat de dagen nog niet geteld zijn voor de PlayStation Vita. Via de Gamespot vertelt Ryan: "Nee, de dagen zijn absoluut nog niet geteld. We verkopen de PS Vita nog steeds met respectabele hoeveelheden. We hebben 100 games in ontwikkeling en je mag zeggen dat dit veel indie games zijn, maar veel van deze games scoren wel hoog. Ook de PS4 Remote Play feature is iets wat veel mensen waarderen."

Bron: http://www.evilgamerz.com/38993_Sony:-D ... -Vita.html

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Image