Re: PS Vita

211
Gamefreak wrote:tja, gozers van Sony es contacteren ? :think:
Ik ken hun antwoord al. 'reset je vita' en dan blijkt het probleem er nog te zijn en zeggen ze dat ze niet kunnen helpen. En dit kan je toepassen bij alle problemen die je aan de helpdesk uitlegt
Image
Image

Re: PS Vita

212
gamerke1992 wrote:
Gamefreak wrote:tja, gozers van Sony es contacteren ? :think:
Ik ken hun antwoord al. 'reset je vita' en dan blijkt het probleem er nog te zijn en zeggen ze dat ze niet kunnen helpen. En dit kan je toepassen bij alle problemen die je aan de helpdesk uitlegt :)
anders moet je wat personen van euh laat ons zeggen, bedenkelijk allooi optrommelen, en met vuurfakkels en hooivorken naar hen sturen ??

nee ? oke, dan weet ik het ook niet :P

Re: PS Vita

215
Is het ondertussen al gelukt Gamerke? Raar. Nog eens opnieuw syncen? Game opnieuw downloaden en terug spelen? Gamedata eerst op de Cloud, verwijderen en daarna terug installeren? Geen idee anders.
Image

Re: PS Vita

216
NTGSruler wrote:Is het ondertussen al gelukt Gamerke? Raar. Nog eens opnieuw syncen? Game opnieuw downloaden en terug spelen? Gamedata eerst op de Cloud, verwijderen en daarna terug installeren? Geen idee anders.
Ik heb mijn Vita herstart en dan de game opnieuw opgestart en toen kwam het wel in de lijst en krijg ik trophies. Enkel de game herstarten hielp niet.
Image

Re: PS Vita

217
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Is het ondertussen al gelukt Gamerke? Raar. Nog eens opnieuw syncen? Game opnieuw downloaden en terug spelen? Gamedata eerst op de Cloud, verwijderen en daarna terug installeren? Geen idee anders.
Ik heb mijn Vita herstart en dan de game opnieuw opgestart en toen kwam het wel in de lijst en krijg ik trophies. Enkel de game herstarten hielp niet.
Mm ok, hopelijk blijft het probleem in de toekomst uit.
Image

Re: PS Vita

218
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Is het ondertussen al gelukt Gamerke? Raar. Nog eens opnieuw syncen? Game opnieuw downloaden en terug spelen? Gamedata eerst op de Cloud, verwijderen en daarna terug installeren? Geen idee anders.
Ik heb mijn Vita herstart en dan de game opnieuw opgestart en toen kwam het wel in de lijst en krijg ik trophies. Enkel de game herstarten hielp niet.
Mm ok, hopelijk blijft het probleem in de toekomst uit.
Ik begin na de ratchet & Clank trilogy aan the God of war trilogy en blijkbaar is die game volledig bugged kwa trophies
Image
elke keer je vita scherm uit gaat, moet je heel je vita herstarten om de trophies nog te kunnen halen. De Vita herkent de game dan blijkbaar gewoon niet meer.
Image

Re: PS Vita

219
gamerke1992 wrote: Ik begin na de ratchet & Clank trilogy aan the God of war trilogy en blijkbaar is die game volledig bugged kwa trophies :) elke keer je vita scherm uit gaat, moet je heel je vita herstarten om de trophies nog te kunnen halen. De Vita herkent de game dan blijkbaar gewoon niet meer.
Uuurggghh verschrikkelijk dus :P
Image