Re: PS Vita

256
Pff, ik heb m'n vita al veel te lang aan de kant laten liggen. Ik hoop dat ik binnenkort nog eens ergens op een rommelmarkt ofzo wat goedkope games vind.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PS Vita

259
Wat paveman zegt gamefreak :p De meeste games staan goedkoop in de store, maar heb ze liever fysiek...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PS Vita

262
gamerke1992 wrote:Voor diegene dat een game zoeken voor hun vita, ik ben echt verbaasd over de game flame over. Zo leuk :)
Lijkt mij inderdaad ook een leuke game waar op onze site al het een en ander over werd gezegd :)
Ik moet dringend eens de Assassin's Creed op Vita uitspelen voor ik aan andere games begin.

Re: PS Vita

263
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Voor diegene dat een game zoeken voor hun vita, ik ben echt verbaasd over de game flame over. Zo leuk :)
Lijkt mij inderdaad ook een leuke game waar op onze site al het een en ander over werd gezegd :)
Ik moet dringend eens de Assassin's Creed op Vita uitspelen voor ik aan andere games begin.
Inderdaad, vandaar dat de game mij nog een belletje deed rinkelen en ik ervoor gekozen had het eindelijk eens uit te proberen. Wel extreem moeilijk, beetje rogue-achtig type game.
Image

Re: PS Vita

265
yeey ik heb ook een vita voor moest je nog niet doorhebben xd. ik speel voorlopig vita pets en heb uncharted golden abyss staan van ps+ eens geweest. derna mag ik persona 4 es lenen van een maat. Zijn er suggesties voor games waarvan je denkt van DIE moet je hebben gespeeld!! laat maar horen :p. Tis nu nie dak er 10 tegelijk wil/ga spelen ma ik hou ze dan in men achterhoofd voor ooit es in een sale ofzo :)
Image

Re: PS Vita

267
Ik welk genre zou je tips willen zien? Als je niet vies bent van een virtual novel zijn er nog wel wat toppers te krijgen...
En als je Persona 4 goed vindt, is The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel ook zeker een aanrader (wel nog iets tactischer en minder high school sim)
Image

Re: PS Vita

268
Batman blackgate vond ik wel leuk, die samen kwam met origins van de arkham reeks. Killzone mercenary is een zeer goed vita spel, misschien heb je die ook staan want zat eens bij ps+.
Image

Re: PS Vita

269
Toon8 wrote:Batman blackgate vond ik wel leuk, die samen kwam met origins van de arkham reeks. Killzone mercenary is een zeer goed vita spel, misschien heb je die ook staan want zat eens bij ps+.
Ik kan killzone mercenary ook alleen maar aanraden
Image
Image

Re: PS Vita

270
zolang het geen fighter of strategiespel is en ok een game da niet verkrijgbaar is op ps4 mag je met alles afkomen :)
tearaway heb ik es gespeeld op ps4 en kvond et nie echt mijn ding
gow heb ik allemaal op ps3 gespeeld
batman blackgate stond al op verlanglijstje samen met die killzone (heb ik nie van ps+ wss nie 'gekocht' omdak nooit of te nimmer een vita ging kopen :p )
legend of heroes: trails of cold steel gak in men gedacht houden, kzal morgen es lijstje maken

vraagje kun je op vita daxter en secret agent clank ook spelen?
Image
cron