Pokémon Go

1
Image


3 jaar geleden is Pokémon Go uitgekomen en het was meteen een hele rage. Iedereen ging de straat op en je zag zo wie met zijn powerbanks op jacht was naar Pokémon. Wanneer je vreemden tegenkwam van het andere team, werden er al snel speelse opmerkingen gegeven. Jong, oud, geslacht, beroep, school,... je hoorde er bij.

Bij mij is na deze zomer van 2016 Pokémon Go stilaan in de vergetelheid geraakt. Nu hoorde ik dat er toch nog redelijk wat kennissen vol enthousiasme zoeken naar Pokémons. Waardoor ik de app opnieuw heb geïnstalleerd en zelf ook weer aan de slag ben gegaan. Na deze jaren zijn er heel wat nieuwe Pokémons bijgekomen en leuke toevoegingen gedaan zoals Team Rocket, Raids, challenges enzovoort.

Zijn er hier nog mensen die regelmatig (opnieuw) aan de slag gaan met deze verslavende bezigheid, waarbij je zonder moeite je dagelijkse stappendoelen haalt? :jip:

Wat nog nieuw is is dat je vrienden kan toevoegen. Dus wie interesse heeft, kan hier zijn trainer code achterlaten. Hierdoor kan je dagelijks bestookt worden met gifts :gift:









pssst, Ik weet dat er al een topic was. Maar ik wil deze nieuw leven inblazen in een volgens mij betere plaats op het forum. Indien jullie deze topics toch liever samengevoegd zien, laat dan maar weten.
Image

Re: Pokémon Go

3
Ik heb de game heel even geprobeerd als hij net uitgekomen was, maar door de vele technische problemen die er toen waren, nooit verder mee gedaan.
Wel leuk dat er nog steeds veel ondersteuning is! :cool:

Het is wel al lang geleden dat ik Gent nog Pokémon-jagers ben tegengekomen, dat was bij de release wel wat anders :P
cron