Re: Killzone Mercenary

17
Toon8 wrote:Ik heb eens vlug in de multiplayer gekeken en ik kon die botzone niet openen, hij zei dat ik dat apart moest kopen in de store. Moet je hiervoor betalen of is het ook gratis?
Ik geloof dat ik toen iets van een 2.5 euro heb betaald.
Image

Re: Killzone Mercenary

21
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:Inderdaad, ik heb het ook gekocht voor 1 trophy.
Dat verbaasd me niet
Image
met0t0 wrote:
dividedx11 wrote:Inderdaad, ik heb het ook gekocht voor 1 trophy.
Echt gewoon voor een trophy, niet voor het plezier?
Image
Natuurlijk voor het plezier
Image
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Killzone Mercenary

24
Toon8 wrote:Weer zo dwaas dat je daarvoor extra moet betalen :(
Dat is wel waar, in de Killzone-games op console zat er telkens een heel goede bot-modus, maar jammer genoeg niet in Mercenary. Gelukkig dat ze er niet al te veel voor vragen.

Re: Killzone Mercenary

25
met0t0 wrote:
Toon8 wrote:Weer zo dwaas dat je daarvoor extra moet betalen :(
Dat is wel waar, in de Killzone-games op console zat er telkens een heel goede bot-modus, maar jammer genoeg niet in Mercenary. Gelukkig dat ze er niet al te veel voor vragen.
Ik geloof dat ze die vanwege de grote vraag achteraf hebben toegevoegd en dat ze hun extra kosten daarvoor hebben doorgerekend. Ik heb in ieder geval geen seconde getwijfeld, ik heb er enorm veel plezier aan gehad.
Image

Re: Killzone Mercenary

26
Inderdaad die Botzone is te betalen. Voorlopig heb ik het nog niet nodig. Ik zie wel waar ik geraak door normaal te spelen. Ik zit nu in de laatste missie op Veteran en dan heb ik de SP "uitgespeeld". Dan komen natuurlijk nog die 3 verschillende contracten die je moet doen, alle Intel zoeken, en specifieke missie trophies. De meeste online trophies heb ik al en zal ik door te spelen ook wel halen alleen dus die Spangled blijft mij dwars zitten. Nog niemand tegengekomen die met dat verdovingspistool speelt :(
Image

Re: Killzone Mercenary

28
M-power wrote:Iemand tips voor de laatste missie( precision)?
Die vliegende vijanden met een sniper neerschieten lukt niet. En ja ik ben zoiezo al slecht in snipen.
Ik herinner mij die missie niet helemaal. Je kan het op YouTube opzoeken, zo deed ik dat ook als ik ergens vast zat.
Image

Re: Killzone Mercenary

29
gamerke1992 wrote:
M-power wrote:Iemand tips voor de laatste missie( precision)?
Die vliegende vijanden met een sniper neerschieten lukt niet. En ja ik ben zoiezo al slecht in snipen.
Ik herinner mij die missie niet helemaal. Je kan het op YouTube opzoeken, zo deed ik dat ook als ik ergens vast zat.
Ik vond deze niet meteen terug, maar is ondertussen al gelukt. Was de missie waar je geen resupply mocht gebruiken en je daardoor met de sniper(sta-14) heel het level moest doorlopen.
Image

Re: Killzone Mercenary

30
dividedx11 wrote:
Toon8 wrote:Weer zo dwaas dat je daarvoor extra moet betalen :(
2 euro is nu ook niet zo heel veel ;)
Juist daarmee dat het zo dwaas is om toch te moeten betalen, door die prijs zeggen ze gelijk al dat het iets van niets is maar dat we er toch iets voor vragen.
Image
cron