Killzone Mercenary

1


Om te vermijden dat het PS Vita topic volgespamd wordt met berichten over deze game, dus dit topic.
Aangezien we het deze maand gratis gekregen hebben via PS+ denk ik wel dat er nog wat mensen deze game aant spelen zijn.



Iemand die mij kan helpen hoe ik die Spangled trophy kan verdienen? Dat is de trophy die je krijgt als je verdoofd wordt door een vijand en je kan overleven en terug opstaat. Hoe hebben jullie deze trophy gehaald?
Image

Re: Killzone Mercenary

2
NTGSruler wrote:
Iemand die mij kan helpen hoe ik die Spangled trophy kan verdienen? Dat is de trophy die je krijgt als je verdoofd wordt door een vijand en je kan overleven en terug opstaat. Hoe hebben jullie deze trophy gehaald?
Ik heb gewoon online zitten spelen in die match waar je verschillende objectives krijgt. Er is 1 objective, waar de andere intel moeten verzamelen door je te ondervragen. Dan gebruiken ze vaak die tranquilizer en moet je hopen dat je zo een schot overleefd :)

Offline of in botzone kan je die trophy niet halen.
Image

Re: Killzone Mercenary

3
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:
Iemand die mij kan helpen hoe ik die Spangled trophy kan verdienen? Dat is de trophy die je krijgt als je verdoofd wordt door een vijand en je kan overleven en terug opstaat. Hoe hebben jullie deze trophy gehaald?
Ik heb gewoon online zitten spelen in die match waar je verschillende objectives krijgt. Er is 1 objective, waar de andere intel moeten verzamelen door je te ondervragen. Dan gebruiken ze vaak die tranquilizer en moet je hopen dat je zo een schot overleefd :)

Offline of in botzone kan je die trophy niet halen.
Er zijn echter zéér weinig mensen die met zo'n wapen spelen. In Botzone zou het blijkbaar met "extreem" geluk wel kunnen. Hopelijk haal ik deze trophy vooraleer ik gedaan heb met de rest. Heb wel nog serieus wat te doen. Zit nog maar in de 3e missie (Veteraan) maar ik ben voort moment de multiplayer aant spelen :silly:
Image

Re: Killzone Mercenary

6
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:Anders Moet je proberen om met iemand van hier in een match te geraken en het bij elkaar te doen.
Dat zou leuk zijn! Kandidaten dus bij deze? :silly:
Ah, ik wist niet dat je die nog nodig had, is nogal luckbased. Je moet geluk hebben met randoms dat je dan niet gekilled wordt. Ik heb bijna 100 games gespeeld en slechts 1 keer overleefd. Was het toevallig dat we in dezelfde lobby zaten of had je friend joinen gedaan? Ik gebruik dat wapen soms, maar idd meestal gebruikt men dat niet.

Jammer dat de Spawns in multiplayer zo slecht zijn. Er zijn slechts 4 tegenstanders en toch slaagt men er in, je midden de tegenstanders te spawnen. 1 keer meegemaakt dat ik 4 keer achter elkaar spawn op een andere plaats en onmiddellijk gekilled wordt.
Image

Re: Killzone Mercenary

8
M-power wrote:
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:Anders Moet je proberen om met iemand van hier in een match te geraken en het bij elkaar te doen.
Dat zou leuk zijn! Kandidaten dus bij deze? :silly:
Ah, ik wist niet dat je die nog nodig had, is nogal luckbased. Je moet geluk hebben met randoms dat je dan niet gekilled wordt. Ik heb bijna 100 games gespeeld en slechts 1 keer overleefd. Was het toevallig dat we in dezelfde lobby zaten of had je friend joinen gedaan? Ik gebruik dat wapen soms, maar idd meestal gebruikt men dat niet.

Jammer dat de Spawns in multiplayer zo slecht zijn. Er zijn slechts 4 tegenstanders en toch slaagt men er in, je midden de tegenstanders te spawnen. 1 keer meegemaakt dat ik 4 keer achter elkaar spawn op een andere plaats en onmiddellijk gekilled wordt.

Was echt puur toeval!! Gewoon match gezocht en ik kwam in dezelfde lobby terecht. Die Spangled trophy gaat mij denk ik nogal frustreren. De Aces High trophy heb ik ook mijn twijfels bij. Kwil eigenlijk eerst alle MP trophies uit de weg hebben.

Kwestie de spawns heb ik het ook al meegemaakt. Al blijft het redelijk zelden dat dat gebeurt bij mij.
Image

Re: Killzone Mercenary

9
NTGSruler wrote:

Was echt puur toeval!! Gewoon match gezocht en ik kwam in dezelfde lobby terecht. Die Spangled trophy gaat mij denk ik nogal frustreren. De Aces High trophy heb ik ook mijn twijfels bij. Kwil eigenlijk eerst alle MP trophies uit de weg hebben.

Kwestie de spawns heb ik het ook al meegemaakt. Al blijft het redelijk zelden dat dat gebeurt bij mij.
2 luckbased trophies. Ik heb geen idee hoe ik aces high behaald heb, ik weet enkel dat ik de dag ervoor 7 demolition missies op easy gespeeld heb. Dus niet dat ik veel geld verzamelt had.

Meest irritante trophy voor mij is de 10000 kills, ik heb nog niet eens de helft :dizzy:
Image

Re: Killzone Mercenary

10
M-power wrote:
NTGSruler wrote:

Was echt puur toeval!! Gewoon match gezocht en ik kwam in dezelfde lobby terecht. Die Spangled trophy gaat mij denk ik nogal frustreren. De Aces High trophy heb ik ook mijn twijfels bij. Kwil eigenlijk eerst alle MP trophies uit de weg hebben.

Kwestie de spawns heb ik het ook al meegemaakt. Al blijft het redelijk zelden dat dat gebeurt bij mij.
2 luckbased trophies. Ik heb geen idee hoe ik aces high behaald heb, ik weet enkel dat ik de dag ervoor 7 demolition missies op easy gespeeld heb. Dus niet dat ik veel geld verzamelt had.

Meest irritante trophy voor mij is de 10000 kills, ik heb nog niet eens de helft :dizzy:
Hopelijk komt die Aces High wel door te spelen, die Spangled, tja...

10000 kills is inderdaad een groot aantal om te halen. Maar daar maak ik mij nog niet echt druk om :p
Image

Re: Killzone Mercenary

13
NTGSruler wrote:
dividedx11 wrote:De trophies komen uiteindelijk wel vanzelf, je nog niet te druk maken over alles...
Bwa doe ik niet echt, maar wil wel voor de platinum gaan voor deze.
In deze ben ik gewoon gegaan voor zoveel mogelijk trophs
Image
die platinum is iets te hoog gegrepen vrees ik...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Killzone Mercenary

14
Die 10000 kills halen is goed te behalen door missies te herspelen op easy. En als je dat beu wordt afwisselen met Online (maar dat heb je veeeel minder kills per uur).

Als je een volledige deck wil speel je best eerst alle Online trophies uit zodat je zoveel mogelijk kaarten hebt. En dan begin je aan die andere challenges van de missies. Elke keer als je dan leven omhoog gaat en alle Intel verzameld worden er willekeurig kaarten gegeven die je nog niet had.
Image
cron