Re: Killzone Mercenary

106
Kolm wrote:Even hier verder over killzone :P

Eigenlijk heb ik nog niet zo superveel gedaan in de game... :| Ben wel op veteran begonnen zag ik daarnet :)

Ik ga eerst de mp-trophies verder doen. Kan ik ook terug een beetje in de game komen want ik heb er behoorlijk moeite mee na wolfenstein. Het is toch weer net ff anders. Viel me ook op dat de vijanden in botzone erg variabel zijn... Neem ik bronze-vijanden, de ene keer win ik ruimschoots en de andere keer zijn het de vijanden die head/oneshot kills halen alsof ze de grootste pro zijn... Ik ga dus nu gewoon elke avond een paar botzone games spelen tot ik de trophy haal. Aan het aantal wins kan ik wel zien als ik bijna aan de 100 ben want de trophy popt niet in een botzone game, enkel in een echte online game. Nog een 80-tal te gaan... :P
Lol, ja die botzone helpt wel maar het wordt erg repetitief na een tijd... Echte online matches is nog het leukst, maar duurt ook langer...
Voor de rest is de game op Veteran echt niet zo moeilijk. Alleen de contracts en de 10.000 kills nemen het meeste tijd in beslag. Ik heb het dan ook in verschillende stukken moeten doen, want het verveelde mij enorm. Maar eens je je er wat op focused en die objectives gehaald worden is het wel leuk.
Image

Re: Killzone Mercenary

107
Voordeel van die online matches is dat je ook van die kaarten krijgt voor je deck. Heb daar ook nog maar 1/3de van ongeveer. Toen ik daarnet opstartte kreeg ik een kaart maar die kwam niet in mijn deck bij. Ik dacht dat die net wel altijd in je deck bijkwamen als je die nog niet had?
Volgens mij heb ik ook al lang 10 van-guard drones gedaan maar nog geen trophy... :|
Image

Re: Killzone Mercenary

108
Veel succes ermee, want om het nu nog allemaal te doen, dat zal wel een stuk moeilijker zijn dan op de release :O
Toen heb ik een goede maand geregeld gespeeld, ook online, en dat ging toen bijna vanzelf om de platinum te halen. Nu de servers waarschijnlijk wat leger zullen zijn, lijkt het mij een stuk moeilijker om al die kaarten te halen.

Re: Killzone Mercenary

109
Ik had een nieuwe update toen ik een paar dagen terug opnieuw met de game begon en nu kom ik wel onmiddellijk in een game terecht. Helemaal geen problemen om een match te vinden/joinen en tot nu toe zaten ze ook altijd helemaal vol. Toen ik de game de vorige keer opnam toen kwam ik nooit in een game tenzij met hulp van iemand anders. Dus ik vermoed dat de update toch wat goeds gedaan heeft. Het scheelt wel dat ik online enkel nog die 100 matches en die drones moet hebben. Maar als dat lukt dan denk ik dat ik wel meer gemotiveerd ga zijn om de rest te halen. :)
Image

Re: Killzone Mercenary

111
Denk dat ik min of meer de snelste manier heb gevonden: Botzone Guerilla warfare met mijn team vol supersoldaten en het andere team vol bronzen soldaten. In combinatie met een kleine map is de game in ongeveer 3min klaar. Maar ga toch proberen om ook af en toe wat echte online games te doen voor de kaarten.
Image

Re: Killzone Mercenary

113
Ik heb gisteren voor 1 map de intel gedaan en kreeg dan ook 3 unieke valor cards. In combinatie met degenen die ik nog verkreeg in de mp heb ik nu ruim de helft. Dus als ik de rest van de intel verzamel zou ik sowieso een full deck moeten hebben. Golden medals geven ook nog cards geloof ik.
Vandaag de aces high trophy gekregen, na 2 dagen een 9 had ik een avond op het verhaal uitspelen geconcentreerd en dan had ik de koning. Gisteren dan laatste 2 missies gedaan en vandaag kreeg ik de ace. Kan ik eindelijk geld gaan uitgeven :lol:
Contracts heb ik daarnet de eerste precision gedaan en het is al duidelijk dat daar nog heel wat tijd in gaat kruipen... De eerste keer was ik wat te traag maar de tweede keer lukte het gelukkig wel. Nog 25+ te gaan dus :nerd:
Platinum is nog erg ver weg dus :music:
Image

Re: Killzone Mercenary

114
Kolm wrote:Ik heb gisteren voor 1 map de intel gedaan en kreeg dan ook 3 unieke valor cards. In combinatie met degenen die ik nog verkreeg in de mp heb ik nu ruim de helft. Dus als ik de rest van de intel verzamel zou ik sowieso een full deck moeten hebben. Golden medals geven ook nog cards geloof ik.
Vandaag de aces high trophy gekregen, na 2 dagen een 9 had ik een avond op het verhaal uitspelen geconcentreerd en dan had ik de koning. Gisteren dan laatste 2 missies gedaan en vandaag kreeg ik de ace. Kan ik eindelijk geld gaan uitgeven :lol:
Contracts heb ik daarnet de eerste precision gedaan en het is al duidelijk dat daar nog heel wat tijd in gaat kruipen... De eerste keer was ik wat te traag maar de tweede keer lukte het gelukkig wel. Nog 25+ te gaan dus :nerd:
Platinum is nog erg ver weg dus :music:
Intel, Contracts zijn het grootste deel. Hopelijk heb je tegen dan heel wat kills, 10.000 is toch ook nog tijdje te gaan.
Image

Re: Killzone Mercenary

115
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:Ik heb gisteren voor 1 map de intel gedaan en kreeg dan ook 3 unieke valor cards. In combinatie met degenen die ik nog verkreeg in de mp heb ik nu ruim de helft. Dus als ik de rest van de intel verzamel zou ik sowieso een full deck moeten hebben. Golden medals geven ook nog cards geloof ik.
Vandaag de aces high trophy gekregen, na 2 dagen een 9 had ik een avond op het verhaal uitspelen geconcentreerd en dan had ik de koning. Gisteren dan laatste 2 missies gedaan en vandaag kreeg ik de ace. Kan ik eindelijk geld gaan uitgeven :lol:
Contracts heb ik daarnet de eerste precision gedaan en het is al duidelijk dat daar nog heel wat tijd in gaat kruipen... De eerste keer was ik wat te traag maar de tweede keer lukte het gelukkig wel. Nog 25+ te gaan dus :nerd:
Platinum is nog erg ver weg dus :music:
Intel, Contracts zijn het grootste deel. Hopelijk heb je tegen dan heel wat kills, 10.000 is toch ook nog tijdje te gaan.
Bij mij zat er wel nog vrij veel tijd tussen alle andere trophies en dan de laatste 10.000 kills trophy. Maar het is zo een goede game dat ik dat niet erg vond.
Image

Re: Killzone Mercenary

116
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:Ik heb gisteren voor 1 map de intel gedaan en kreeg dan ook 3 unieke valor cards. In combinatie met degenen die ik nog verkreeg in de mp heb ik nu ruim de helft. Dus als ik de rest van de intel verzamel zou ik sowieso een full deck moeten hebben. Golden medals geven ook nog cards geloof ik.
Vandaag de aces high trophy gekregen, na 2 dagen een 9 had ik een avond op het verhaal uitspelen geconcentreerd en dan had ik de koning. Gisteren dan laatste 2 missies gedaan en vandaag kreeg ik de ace. Kan ik eindelijk geld gaan uitgeven :lol:
Contracts heb ik daarnet de eerste precision gedaan en het is al duidelijk dat daar nog heel wat tijd in gaat kruipen... De eerste keer was ik wat te traag maar de tweede keer lukte het gelukkig wel. Nog 25+ te gaan dus :nerd:
Platinum is nog erg ver weg dus :music:
Intel, Contracts zijn het grootste deel. Hopelijk heb je tegen dan heel wat kills, 10.000 is toch ook nog tijdje te gaan.
Bij mij zat er wel nog vrij veel tijd tussen alle andere trophies en dan de laatste 10.000 kills trophy. Maar het is zo een goede game dat ik dat niet erg vond.
Die 10.000 kills duren dan ook wel tijdje, Maar eens je enkel die trophy nog moet halen doe je het met plezier eigenlijk.
Image

Re: Killzone Mercenary

118
Liever 10.000 kills halen door een of twee missies opnieuw te spelen met de zekerheid dat je bv 50 kills per keer haalt dan 10.000 kills online halen in Resistance 2... Je wist nooit op voorhand of je in 1 match 2 kills ging halen of 20. Vooral omdat er in die periode veel Russen speelde die 200-500k kills hadden waardoor je al blij was met 5 kills in 1 match :| In die kills zie ik dus inderdaad het probleem niet :P Enkel de precision contracts ga ik waarschijnlijk minder leuk vinden door die time constraint. Ik ben doorgaans iemand die op behoorlijke afstand blijft van vijanden en wacht tot ze dichter komen dan dat ik midden in het gevecht ga zitten en amper cover heb. Alleen duurt dat wat langer dan de tijd die je krijgt :|
Image

Re: Killzone Mercenary

119
Kolm wrote:Liever 10.000 kills halen door een of twee missies opnieuw te spelen met de zekerheid dat je bv 50 kills per keer haalt dan 10.000 kills online halen in Resistance 2... Je wist nooit op voorhand of je in 1 match 2 kills ging halen of 20. Vooral omdat er in die periode veel Russen speelde die 200-500k kills hadden waardoor je al blij was met 5 kills in 1 match :| In die kills zie ik dus inderdaad het probleem niet :P Enkel de precision contracts ga ik waarschijnlijk minder leuk vinden door die time constraint. Ik ben doorgaans iemand die op behoorlijke afstand blijft van vijanden en wacht tot ze dichter komen dan dat ik midden in het gevecht ga zitten en amper cover heb. Alleen duurt dat wat langer dan de tijd die je krijgt :|
Nochtans is op easy er "gunsblazing" door gaan niet zo moeilijk hoor :smug: Alleen soms die speakers of gijzelaars redden vond ik wat irritant omdat ik dat ten eerste vergat en ten tweede omdat je die moest zoeken.
Image

Re: Killzone Mercenary

120
Het is inderdaad niet moeilijk om dat te doen, alleen is dat helemaal de tegenovergestelde stijl van hoe ik normaal speel :dizzy: En inderdaad, gijzelaars redden, of vandaag 10 kills met die mantis drone, die dingen kunnen best veel tijd vreten als je niet weet waar ze zijn of waar je dat best doet. Ik had in de eerste run ook pech dat ze die mantis toch zagen waardoor die altijd na 1-2 vijanden kapot was en ik op het einde op de meest onmogelijk plaats die moest gebruiken terwijl ik geen tijd meer had... Voordeel bij die andere types contracts is dat je vaak wel nog kan sterven om een restart checkpoint te doen, dan kan je iets nog eens opnieuw proberen. Met die tijdsdruk erbij in die precision kan je je dat niet permitteren :P
Image
cron