Re: Killzone Mercenary

121
Kolm wrote:Het is inderdaad niet moeilijk om dat te doen, alleen is dat helemaal de tegenovergestelde stijl van hoe ik normaal speel :dizzy: En inderdaad, gijzelaars redden, of vandaag 10 kills met die mantis drone, die dingen kunnen best veel tijd vreten als je niet weet waar ze zijn of waar je dat best doet. Ik had in de eerste run ook pech dat ze die mantis toch zagen waardoor die altijd na 1-2 vijanden kapot was en ik op het einde op de meest onmogelijk plaats die moest gebruiken terwijl ik geen tijd meer had... Voordeel bij die andere types contracts is dat je vaak wel nog kan sterven om een restart checkpoint te doen, dan kan je iets nog eens opnieuw proberen. Met die tijdsdruk erbij in die precision kan je je dat niet permitteren :P
Bottom line is dat die contracts redelijk wat tijd in beslag nemen. Daarom dat ik het ook in stukken heb gedaan, want het verveelde eigenlijk redelijk snel in het begin. Eens je progressie begint te zien ben je alweer wat meer gemotiveerd.
Image

Re: Killzone Mercenary

123
Kolm wrote:Jep, ik probeer er elke dag 1-2 te doen en een paar mp-games. Zolang ik niet echt vastzit op een contract en ik dus een beetje progress blijf zien lukt het wel. Maar ja, het zal nog een kleine eeuwigheid duren :p
Een kleine eeuwigheid passeert ook ;)
Image

Re: Killzone Mercenary

125
Kolm wrote:Alle contracten zijn klaar. Laatste intel ook vandaag gehaald en de mp-games al een tijdje geleden :D
Nu nog 5700 kills en 200k geld... Het geld komt gelukkig vanzelf als ik de kills haal :P
Dat is de laatse lange adem van de game. Maar ik vond het nooit saai :)
Image

Re: Killzone Mercenary

131
Zelfs minder dan dat :nerd:

Ik moet blijkbaar fout gekeken hebben toen ik mijn mp-kills bekeek... Ik dacht dat ik er ongeveer 550 had. Daarnet kreeg ik plots de trophy terwijl ik dacht nog zo'n 1000 kills nodig te hebben. Bleek dat ik in de mp 550 deaths had en 1600+ kills :L: Wel blij dat het niet andersom is en dat ik niet de hele tijd dacht dat ik er 1600 had terwijl het er maar 500 ofzo waren xD

Bij deze nog eens een oudere game van de backlog :D
Image

Re: Killzone Mercenary

132
Proficiat Kolm! Al bij al is dit toch een topgame op de Vita niet? Het heeft wel eventjes geduurd vooraleer de gameplay mij te pakken had. Zéér onderhoudende shooter, maar zoals je zelf ondervonden hebt, als je voor de trophies gaat kunnen de Contracts wel eens tegensteken.
Image

Re: Killzone Mercenary

134
Thanks! :)
Dit is een game die wel bewijst dat de vita qua hardware goed is en dat het voor een stuk aan de wil van de studio's ligt.
De contracts zijn op zich wel een leuk idee maar uiteindelijk moet je elke missie daardoor minstens 4 keer spelen en dan begin ik het toch wel een beetje beu te worden...
Misschien toch een kijken of ik niet verder ga met killzone shadow fall, de mp trophies daarvan zijn wel rot :|
Image

Re: Killzone Mercenary

135
Kolm wrote:Misschien toch een kijken of ik niet verder ga met killzone shadow fall, de mp trophies daarvan zijn wel rot :|
Ik ben er zelf nooit aan begonnen :p

Killzone: Mercenary vond ik veel leuker om de platinum van te halen, voornamelijk omdat hij eigenlijk ongeveer vanzelf is gekomen door de game te spelen, zelfs zonder teveel naar trophies op zoek te moeten gaan :)
cron