Re: Killzone Mercenary

61
Toon8 wrote:
Sniper_at_w0rk wrote:
Toon8 wrote:Ik vind het verschrikkelijk ambetant dat de knop voor sprinten en bukken dezelfde zijn. De keren dat ik stealth wou gaan om iemand te killen maar daarna gelijk een mongool super rap op hem afren gebeurde veel te vaak ;(
Sprinten is toch double tap op de back touch pad? :P
Ik heb het spel gestart niets veranderd en hun instructies gevolgd en dat is met bolletje, maar goed om te weten dat ik het kan veranderen.
Ik moest volledig stil staan en dan bolletje duwen om te bukken, maar van zodra je een beetje vooruit gaat en dan bolletje duwt begint ie te lopen.
edit: oeps dubbel post :|
Image

Re: Killzone Mercenary

62
Sniper_at_w0rk wrote:
Toon8 wrote:Ik vind het verschrikkelijk ambetant dat de knop voor sprinten en bukken dezelfde zijn. De keren dat ik stealth wou gaan om iemand te killen maar daarna gelijk een mongool super rap op hem afren gebeurde veel te vaak ;(
Sprinten is toch double tap op de back touch pad? :P
Ik speel sprinten met bolletje.
Image

Re: Killzone Mercenary

63
Zijn er soms nog mensen die last hebben bij de online dat je in een lobby terechtkomt als host en waar niemand anders aanwezig is? Er komen schijnt ook geen spelers bij... Heb ik nu al paar keer aan de hand gehad. Is de online dan zo dood? Kan ik mij niet voorstellen dat er zo weinig spelers zijn? Heb het al voorgehad bij Warzone en bij Guerilla Warfare.. Ik moet nog steeds die Spangled trophy halen en nog redelijk wat matches spelen totdat ik aan mijn 100 kom....
Image

Re: Killzone Mercenary

64
NTGSruler wrote:Zijn er soms nog mensen die last hebben bij de online dat je in een lobby terechtkomt als host en waar niemand anders aanwezig is? Er komen schijnt ook geen spelers bij... Heb ik nu al paar keer aan de hand gehad. Is de online dan zo dood? Kan ik mij niet voorstellen dat er zo weinig spelers zijn? Heb het al voorgehad bij Warzone en bij Guerilla Warfare.. Ik moet nog steeds die Spangled trophy halen en nog redelijk wat matches spelen totdat ik aan mijn 100 kom....
Dat zou mij straf lijken nu dat het gratis is op ps+. Ik vond zelfs altijd een match, terwijl het spel al maanden uit was toen ik voor de Platinum ging.
Image

Re: Killzone Mercenary

66
@Toon en Gamerke: Ja gewoon al meerdere keren alleen in een lobby terecht gekomen waar het eeuwen duurt vooraleer er iemand bijkomt (eigenlijk niet). Ofwel ben ik zo ongeduldig, weet het niet.

Laatste keer dat ik online geprobeerd heb was maandagavond rond 21u. Lijkt mij een normaal uur dat mensen gamen?
Image

Re: Killzone Mercenary

67
NTGSruler wrote:@Toon en Gamerke: Ja gewoon al meerdere keren alleen in een lobby terecht gekomen waar het eeuwen duurt vooraleer er iemand bijkomt (eigenlijk niet). Ofwel ben ik zo ongeduldig, weet het niet.

Laatste keer dat ik online geprobeerd heb was maandagavond rond 21u. Lijkt mij een normaal uur dat mensen gamen?
Ik heb dit ook al voorgehad, gewoon een andere lobby joinen.
Image

Re: Killzone Mercenary

68
M-power wrote:
NTGSruler wrote:@Toon en Gamerke: Ja gewoon al meerdere keren alleen in een lobby terecht gekomen waar het eeuwen duurt vooraleer er iemand bijkomt (eigenlijk niet). Ofwel ben ik zo ongeduldig, weet het niet.

Laatste keer dat ik online geprobeerd heb was maandagavond rond 21u. Lijkt mij een normaal uur dat mensen gamen?
Ik heb dit ook al voorgehad, gewoon een andere lobby joinen.
Doe ik maar regelmatig kom ik dan weer in zo'n lege lobby :? Maar we blijven proberen.
Image

Re: Killzone Mercenary

69
Bij mij moest ik gewoon klikken op welk spel ik wilde spelen dan zocht ie 1 vond hem direct en toen joinde ik een match die al bezig was. Ik kwam nooit in een soort lobby terecht, ik speelde mss een andere multiplayer :P
Image

Re: Killzone Mercenary

70
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:Ik zag net dat ik die spangled trophy ook nog moet. Maar mijn vita ligt in Nederland en ik ben dit weekend in België... Vanaf zondagavond terug in NL en normaal ook tijd om dat 's avonds een keer te doen :)
Oh das jammer! Dit weekend s' avonds heb ik wel tijd. Volgende week moet ik eens zien, maar de laatste tijd ben ik s' avonds veel weg..... Maar zou op zich niet zo lang mogen duren om die te doen...
Heb je deze week 's avonds ergens tijd?
Image

Re: Killzone Mercenary

72
NTGSruler wrote:
Kolm wrote: Heb je deze week 's avonds ergens tijd?
Euh enkel vrijdag voor de moment en pas vanaf laten we zeggen rond 2000u? Is dat ok?
Mag het ook wat later? Ik moet eerst nog naar BE fietsen (met de auto gelukkig). Zodra ik thuis ben laat ik anders wat weten op fb of psn ;)
Image

Re: Killzone Mercenary

73
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:
Kolm wrote: Heb je deze week 's avonds ergens tijd?
Euh enkel vrijdag voor de moment en pas vanaf laten we zeggen rond 2000u? Is dat ok?
Mag het ook wat later? Ik moet eerst nog naar BE fietsen (met de auto gelukkig). Zodra ik thuis ben laat ik anders wat weten op fb of psn ;)
Euh ja dat mag, maar ik moet zaterdag werken en om 4u terug op...
Image

Re: Killzone Mercenary

74
NTGSruler wrote:Zijn er soms nog mensen die last hebben bij de online dat je in een lobby terechtkomt als host en waar niemand anders aanwezig is? Er komen schijnt ook geen spelers bij... Heb ik nu al paar keer aan de hand gehad. Is de online dan zo dood? Kan ik mij niet voorstellen dat er zo weinig spelers zijn? Heb het al voorgehad bij Warzone en bij Guerilla Warfare.. Ik moet nog steeds die Spangled trophy halen en nog redelijk wat matches spelen totdat ik aan mijn 100 kom....
Er kunnen problemen met uw internet zijn, ik had hetzelfde probleem en ik heb het opgelost, even zoeken waar ik de oplossing gepost had... ;)

Found it :)

Misschien een tip voor de mensen die online willen op Killzone Mercenary: als je altijd alleen in een server terechtkomt moet je een beetje prutsen aan je internet.
Zonder port forwarding heeft zowel de beta als de volledige game nooit online gewerkt bij mij :p

Voor meer info en instructies als je problemen hebt:
http://community.killzone.com/t5/Killzo ... -p/1430087
http://manuals.playstation.net/document ... ewall.html

Als je vragen hebt hierover: just ask ;)
Image

Re: Killzone Mercenary

75
@ruler: Toen ik gisteren na mijn werk thuiskwam was ik zo verschrikkelijk moe dat ik na het eten even ben gaan liggen voor ik zou vertrekken. Uiteindelijk ben ik tot nu blijven liggen en ga ik nu pas naar BE. Moet er om 7u zijn... Kan jij zondag, maandag of dinsdag? Telkens hele middag en avond vrij.
Image
cron