Re: Killzone Mercenary

76
Kolm wrote:@ruler: Toen ik gisteren na mijn werk thuiskwam was ik zo verschrikkelijk moe dat ik na het eten even ben gaan liggen voor ik zou vertrekken. Uiteindelijk ben ik tot nu blijven liggen en ga ik nu pas naar BE. Moet er om 7u zijn... Kan jij zondag, maandag of dinsdag? Telkens hele middag en avond vrij.
Check FB ;)

Thx voor de oplossing voor de online part. Het rare is dat ik in het begin dat ik het spel speelde WEL online kon zonder altijd alleen in een Lobby terecht te komen. Ik pruts liever niet met mijn instellingen voor Internet, dus zal wel zien. Desnoods koop ik mij de Botzone DLC. Heb in principe enkel nog die Spangled trophy nodig en 100 matches (telt volgens mij in Botzone ook). De trophy voor een "officiële" online match te spelen heb ik gelukkig al.
Image

Re: Killzone Mercenary

77
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:@ruler: Toen ik gisteren na mijn werk thuiskwam was ik zo verschrikkelijk moe dat ik na het eten even ben gaan liggen voor ik zou vertrekken. Uiteindelijk ben ik tot nu blijven liggen en ga ik nu pas naar BE. Moet er om 7u zijn... Kan jij zondag, maandag of dinsdag? Telkens hele middag en avond vrij.
Check FB ;)

Thx voor de oplossing voor de online part. Het rare is dat ik in het begin dat ik het spel speelde WEL online kon zonder altijd alleen in een Lobby terecht te komen. Ik pruts liever niet met mijn instellingen voor Internet, dus zal wel zien. Desnoods koop ik mij de Botzone DLC. Heb in principe enkel nog die Spangled trophy nodig en 100 matches (telt volgens mij in Botzone ook). De trophy voor een "officiële" online match te spelen heb ik gelukkig al.
Die tellen inderdaad mee als je via botzone speelt :)
Image

Re: Killzone Mercenary

79
Kolm wrote:Maar die van 10 kills op rij zal toch een uitdaging worden. Ik ben zo slecht in online shooters xD
Kunt ge die niet desnoods in de botzone halen? En anders wordt het wat campen met een goede shotgun en daarna Mantys Engine en Porcupine gebruiken ;)

Re: Killzone Mercenary

80
Ik heb die botzone nog niet en zoveel heb ik de mp ook nog niet gespeeld dus echt veel wapens heb ik nog niet. In eerste instantie gewoon wat langer mee bezighouden en als ik eens veel geluk heb... wie weet. In andere shooters lukt zoiets me toch ook nooit online dus heel veel hoop heb ik er niet op ;(
Image

Re: Killzone Mercenary

81
Kolm wrote:Spangled trophy: Check! Met dank aan NTGSruler! :cool:

En ook nog heel wat andere online trophies gehaald. Maar die van 10 kills op rij zal toch een uitdaging worden. Ik ben zo slecht in online shooters xD
Spangled trophy: Check! Met dank aan Kolm! :cool:

Die 10 kills lukt immers vast ook wel eens!
Image

Re: Killzone Mercenary

83
Kolm wrote:Maar eerst zal ik me toch in de game moeten inwerken en ik wil eerst toch echt 2 andere games afwerken: Fate awakened en Wolfenstein. :nerd:
Wolfenstein wil ik eerlijk gezegd ooit ook wel nog eens in huis halen. Maar heb voorlopig nog games genoeg :D

Killzone Mercenary wil ik toch wel de platinum van halen.
Image

Re: Killzone Mercenary

84
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:Maar eerst zal ik me toch in de game moeten inwerken en ik wil eerst toch echt 2 andere games afwerken: Fate awakened en Wolfenstein. :nerd:
1) Wolfenstein wil ik eerlijk gezegd ooit ook wel nog eens in huis halen. Maar heb voorlopig nog games genoeg :D

2) Killzone Mercenary wil ik toch wel de platinum van halen.
Ik zeg op zowel 1 als 2 zeker doen! :D
Image

Re: Killzone Mercenary

85
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote: 1) Wolfenstein wil ik eerlijk gezegd ooit ook wel nog eens in huis halen. Maar heb voorlopig nog games genoeg :D

2) Killzone Mercenary wil ik toch wel de platinum van halen.
Ik zeg op zowel 1 als 2 zeker doen! :D
Lol, mooie oplijsting van de objectieven :P
Image

Re: Vragentopic

86
Iemand die weet als je bij Killzone Mercenary de trophy Centurion (100 matches) kan halen in Botzone? Ik heb dus ook al een spel online gespeeld (en bijhorende trophy gekregen) maar ik vraag mij gewoon af als de trophy Centurion dus verschijnt terwijl je in Botzone speelt of moet je na 100 matches daadwerkelijk nog eens een match online spelen om de trophy te doen unlocken?
Image

Re: Vragentopic

87
NTGSruler wrote:Iemand die weet als je bij Killzone Mercenary de trophy Centurion (100 matches) kan halen in Botzone? Ik heb dus ook al een spel online gespeeld (en bijhorende trophy gekregen) maar ik vraag mij gewoon af als de trophy Centurion dus verschijnt terwijl je in Botzone speelt of moet je na 100 matches daadwerkelijk nog eens een match online spelen om de trophy te doen unlocken?
Ik dacht dat je voor de trophy alle matches in botzone mag spelen, maar dat de trophy pas popt als je op het einde ook een online match speelt. Stel dat je al 105 matches in botzone speelde, dan zal je 106de match die je online speelt de trophy activeren.
Image

Re: Vragentopic

88
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Iemand die weet als je bij Killzone Mercenary de trophy Centurion (100 matches) kan halen in Botzone? Ik heb dus ook al een spel online gespeeld (en bijhorende trophy gekregen) maar ik vraag mij gewoon af als de trophy Centurion dus verschijnt terwijl je in Botzone speelt of moet je na 100 matches daadwerkelijk nog eens een match online spelen om de trophy te doen unlocken?
Ik dacht dat je voor de trophy alle matches in botzone mag spelen, maar dat de trophy pas popt als je op het einde ook een online match speelt. Stel dat je al 105 matches in botzone speelde, dan zal je 106de match die je online speelt de trophy activeren.
Ok zal dus beetje gokwerk worden. Totaal geen idee van hoeveel matches ik al gespeeld heb. Je kunt blijkbaar je wins optellen met je wins gedeeld door je KD ofzoiets. Soit dus ik moet echt op het laatste dan nog een online match spelen. Kga proberen deze eerst uit de weg te hebben, dan is normaal alles van online trophies binnen.
Image

Re: Vragentopic

89
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Iemand die weet als je bij Killzone Mercenary de trophy Centurion (100 matches) kan halen in Botzone? Ik heb dus ook al een spel online gespeeld (en bijhorende trophy gekregen) maar ik vraag mij gewoon af als de trophy Centurion dus verschijnt terwijl je in Botzone speelt of moet je na 100 matches daadwerkelijk nog eens een match online spelen om de trophy te doen unlocken?
Ik dacht dat je voor de trophy alle matches in botzone mag spelen, maar dat de trophy pas popt als je op het einde ook een online match speelt. Stel dat je al 105 matches in botzone speelde, dan zal je 106de match die je online speelt de trophy activeren.
Ok zal dus beetje gokwerk worden. Totaal geen idee van hoeveel matches ik al gespeeld heb. Je kunt blijkbaar je wins optellen met je wins gedeeld door je KD ofzoiets. Soit dus ik moet echt op het laatste dan nog een online match spelen. Kga proberen deze eerst uit de weg te hebben, dan is normaal alles van online trophies binnen.
Ik het dat proberen te berekenen, maar dat komt niet echt mooi uit. Ik zat er met die berekening 10 matches naast ofzo. Wel vreemde keuze dat ze niet gewoon in de stats het aantal matches zetten.
Image

Re: Vragentopic

90
gamerke1992 wrote: Ik het dat proberen te berekenen, maar dat komt niet echt mooi uit. Ik zat er met die berekening 10 matches naast ofzo. Wel vreemde keuze dat ze niet gewoon in de stats het aantal matches zetten.
Het kan ook zijn dat mijn "formule" niet volledig correct is! Maar dacht dat het zoiets was. Het probleem is dat ik nergens zie of mijn botzone matches mee optellen??
Image
cron