Re: Vragentopic

91
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote: Ik het dat proberen te berekenen, maar dat komt niet echt mooi uit. Ik zat er met die berekening 10 matches naast ofzo. Wel vreemde keuze dat ze niet gewoon in de stats het aantal matches zetten.
Het kan ook zijn dat mijn "formule" niet volledig correct is! Maar dacht dat het zoiets was. Het probleem is dat ik nergens zie of mijn botzone matches mee optellen??
Als je een botzone match wint en je win/lose ratio verandert, kan je zien dat het meetelt ;)

Ik heb de platinum behaald door botzone te spelen.
Image

Re: Vragentopic

92
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote: Ik het dat proberen te berekenen, maar dat komt niet echt mooi uit. Ik zat er met die berekening 10 matches naast ofzo. Wel vreemde keuze dat ze niet gewoon in de stats het aantal matches zetten.
Het kan ook zijn dat mijn "formule" niet volledig correct is! Maar dacht dat het zoiets was. Het probleem is dat ik nergens zie of mijn botzone matches mee optellen??
Als je een botzone match wint en je win/lose ratio verandert, kan je zien dat het meetelt ;)

Ik heb de platinum behaald door botzone te spelen.
Denk wel dat het meetelt, maar jammer dat de stats zo moeilijk te ontcijferen zijn soms :P Heb deze morgen enkel online gespeeld, telt ook mee, alleen gaat het wat trager.
Image

Re: Vragentopic

93
gamerke1992 wrote:Ik heb de platinum behaald door botzone te spelen.
Was de multiplayer toen al zo dood? :p

Ik vond het een heel leuke multiplayer, ook nog een tijdje gespeeld nadat ik de platinum al had :)

Re: Killzone Mercenary

94
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb de platinum behaald door botzone te spelen.
Was de multiplayer toen al zo dood?
Image


Ik vond het een heel leuke multiplayer, ook nog een tijdje gespeeld nadat ik de platinum al had :)
Neen, maar ik had toen vaak geen internetverbinding ;) Dus dan was het echt handig om offline te kunnen spelen.
Image

Re: Vragentopic

95
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb de platinum behaald door botzone te spelen.
Was de multiplayer toen al zo dood? :p

Ik vond het een heel leuke multiplayer, ook nog een tijdje gespeeld nadat ik de platinum al had :)
Multiplayer leeft nog hoor. Tis alleen miserie om in een online lobby te geraken.
Image

Re: Vragentopic

96
NTGSruler wrote:Multiplayer leeft nog hoor. Tis alleen miserie om in een online lobby te geraken.
Die problemen zijn er al altijd geweest ;)
Heeft iets te maken met de instellingen van uw router ofzo, ge moet eens kijken op de officiële Killzone-fora ;)

Re: Vragentopic

97
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Multiplayer leeft nog hoor. Tis alleen miserie om in een online lobby te geraken.
Die problemen zijn er al altijd geweest ;)
Heeft iets te maken met de instellingen van uw router ofzo, ge moet eens kijken op de officiële Killzone-fora ;)
Heb het probleem ondertussen weten op te lossen. Als ik de game gewoon opnieuw opstartte kon ik wel in de online lobbies. Maar heb ondertussen de trophy voor 100 matchen gehaald. Nu die contracts allemaal doen.
Image

Re: Vragentopic

98
NTGSruler wrote:
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Multiplayer leeft nog hoor. Tis alleen miserie om in een online lobby te geraken.
Die problemen zijn er al altijd geweest ;)
Heeft iets te maken met de instellingen van uw router ofzo, ge moet eens kijken op de officiële Killzone-fora ;)
Heb het probleem ondertussen weten op te lossen. Als ik de game gewoon opnieuw opstartte kon ik wel in de online lobbies. Maar heb ondertussen de trophy voor 100 matchen gehaald. Nu die contracts allemaal doen.
Die vond ik heel leuk om te doen. Ondanks dat het dezelfde map is, voelen de missies helemaal anders aan.
Image

Re: Vragentopic

99
gamerke1992 wrote:
Die vond ik heel leuk om te doen. Ondanks dat het dezelfde map is, voelen de missies helemaal anders aan.
Voorlopig ben ik nog bezig met die Demolition missies. Maar speel het héél op het gemak. Ergens is het wel leuk, maar ik vind het ook wel jammer dat je gedwongen wordt bepaalde objectieven te voltooien of anders faal je in de missie. Gelukkig hoef je niet helemaal van het begin terug opnieuw te beginnen dan.
Image

Re: Killzone Mercenary

100
Ik wilde afgelopen week nog eens een poging doen tot online matches maar ik kwam er plots niet meer in. Router noch settings zijn aangepast sinds de vorige keer...

@Ruler: Ik zie nu dat je alle matches al hebt dus nvm mijn opmerking in platinum topic ;)
Image

Re: Killzone Mercenary

101
Kolm wrote:Ik wilde afgelopen week nog eens een poging doen tot online matches maar ik kwam er plots niet meer in. Router noch settings zijn aangepast sinds de vorige keer...

@Ruler: Ik zie nu dat je alle matches al hebt dus nvm mijn opmerking in platinum topic ;)
Online heb ik nu alles gedaan. Nu is het eigenlijk nog die "vervelende" contracts doen. Heb het moeilijk er goed mee door te doen, het heeft een nogal "grindy" effect op mij blijkbaar. Echt tijd is ook wat schaars, redelijk druk in de weer met vanalles en nog wat, zelfs in mijn verlof. Maar eens ik die contracts achter de rug zal hebben is het een smooth ride naar de platinum toe.

Voor online: Probeer eens gewoon de game op te starten, online match te zoeken, in een online lobby terechtkomen, wss zit je dan alleen ofzo, dan game beëindigen, app sluiten (volledig, Vita wel laten opstaan). Efkes paar seconden wachten, game opnieuw opstarten en dan terug proberen online match te zoeken. Bij mij was dit meestal de oplossing voor het probleem. Maar echt niet altijd. Tis trial and error om online te geraken. Jammer wel, maar daardoor ben ik blij dat ik alle online trophies behaald heb nu. Als je online geraakt trouwens zijn er meestal wel mensen online hoor. Trouwens guerilla warfare nemen, gaat het snelst. En anders gewoon Botzone spelen, maar je moet blijkbaar wel online de trophy Centurio late poppen...
Image

Re: Killzone Mercenary

103
met0t0 wrote:Ik vond die Contracts leuk omdat ge zo soms op totaal andere routes uitkwam :)
Als ge het na het hoofdverhaal zowat gehad hebt met de game, dan kan ik mij wel voorstellen dat het tegenvalt.
Op een bepaalde manier is het leuk de missies op een andere manier te doen. Maar het voelt toch goedkoop aan kwa replay value.
Image

Re: Killzone Mercenary

105
Even hier verder over killzone :P

Eigenlijk heb ik nog niet zo superveel gedaan in de game... :| Ben wel op veteran begonnen zag ik daarnet :)

Ik ga eerst de mp-trophies verder doen. Kan ik ook terug een beetje in de game komen want ik heb er behoorlijk moeite mee na wolfenstein. Het is toch weer net ff anders. Viel me ook op dat de vijanden in botzone erg variabel zijn... Neem ik bronze-vijanden, de ene keer win ik ruimschoots en de andere keer zijn het de vijanden die head/oneshot kills halen alsof ze de grootste pro zijn... Ik ga dus nu gewoon elke avond een paar botzone games spelen tot ik de trophy haal. Aan het aantal wins kan ik wel zien als ik bijna aan de 100 ben want de trophy popt niet in een botzone game, enkel in een echte online game. Nog een 80-tal te gaan... :P
Image
cron