Re: Killzone Mercenary

31
Toon8 wrote:
dividedx11 wrote:
Toon8 wrote:Weer zo dwaas dat je daarvoor extra moet betalen :(
2 euro is nu ook niet zo heel veel ;)
Juist daarmee dat het zo dwaas is om toch te moeten betalen, door die prijs zeggen ze gelijk al dat het iets van niets is maar dat we er toch iets voor vragen.
Als je denkt het niet nodig te hebben ben je niet verplicht het te kopen é.
Image

Re: Killzone Mercenary

33
dividedx11 wrote:Inderdaad, maar ik heb er mij mee geamuseerd.
Ik wacht voorlopig nog efkes met het aan te schaffen. Ik zie wel hoe ver ik kom met die 10000 kills. Waar kun je eigenlijk echt het precieze aantal kills dat je gemaakt hebt zien? Dus het totaal?
Image

Re: Killzone Mercenary

34
NTGSruler wrote:
dividedx11 wrote:Inderdaad, maar ik heb er mij mee geamuseerd.
Ik wacht voorlopig nog efkes met het aan te schaffen. Ik zie wel hoe ver ik kom met die 10000 kills. Waar kun je eigenlijk echt het precieze aantal kills dat je gemaakt hebt zien? Dus het totaal?
Dat kon je ergens zien bij stats ofzoiets gelijkaardigs. Het uitrekenen wanneer je 100 online matches hebt gespeeld is veel ingewikkelder, daar moet je de Win/lose ratio omrekenen naar het aantal matches.
Image

Re: Killzone Mercenary

35
gamerke1992 wrote:
Dat kon je ergens zien bij stats ofzoiets gelijkaardigs. Het uitrekenen wanneer je 100 online matches hebt gespeeld is veel ingewikkelder, daar moet je de Win/lose ratio omrekenen naar het aantal matches.
Net de campaign voor de eerste keer uitgespeeld op Veteran. Kort maar krachtig. Het gevecht met Benoit was ietwat irritant. Maar het is mij uiteindelijk gelukt.

Die 100 matches lukt wel :) Hopelijk die Aas kaart ook. Heb vandaag een Queen gekregen.
Image

Re: Killzone Mercenary

36
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:
Dat kon je ergens zien bij stats ofzoiets gelijkaardigs. Het uitrekenen wanneer je 100 online matches hebt gespeeld is veel ingewikkelder, daar moet je de Win/lose ratio omrekenen naar het aantal matches.
Net de campaign voor de eerste keer uitgespeeld op Veteran. Kort maar krachtig. Het gevecht met Benoit was ietwat irritant. Maar het is mij uiteindelijk gelukt.

Die 100 matches lukt wel :) Hopelijk die Aas kaart ook. Heb vandaag een Queen gekregen.
De tweede keer lukte dat gevegd met Benoit binnen de minuut :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Killzone Mercenary

38
NTGSruler wrote:
dividedx11 wrote:
De tweede keer lukte dat gevegd met Benoit binnen de minuut
Image
Dan weet je wat je moet doen natuurlijk!
Image
Inderdaad, in het begin had ik het echt niet door.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Killzone Mercenary

40
NTGSruler wrote:
dividedx11 wrote: Inderdaad, in het begin had ik het echt niet door.
Die laser was gewoon altijd te snel voor mij. Totdat ik doorhad dat ik meer kon rondlopen dan wat ik deed! ;)
Ik heb ondertussen alle trophies behaald behalve de 10000 kills en 1 mil verzamelen.
Ik heb nu ongeveer 6000 kills. Totaal aantal kills kan je alleen zien bij de leaderboards maar deze zijn niet gelijk aan mijn offline stats. Offline staat singleplayer en multiplayer apart.
En als je eerst het irritantste contract wil doen, dat is de laatste missie in precision.
Image

Re: Killzone Mercenary

41
M-power wrote:
Ik heb ondertussen alle trophies behaald behalve de 10000 kills en 1 mil verzamelen.
Ik heb nu ongeveer 6000 kills. Totaal aantal kills kan je alleen zien bij de leaderboards maar deze zijn niet gelijk aan mijn offline stats. Offline staat singleplayer en multiplayer apart.
En als je eerst het irritantste contract wil doen, dat is de laatste missie in precision.
Heb net mijn stats eens bekeken en er staat nu een Aas kaart langs mijn stats. Maar ik heb wel een eerkaart Queen voor het moment. Dus ik hoop dat ik morgen dan die Aas kaart krijg??
Goed om te weten, zal met die missie beginnen dan mss. Nog altijd geen geluk met die Spangled...
Image

Re: Killzone Mercenary

42
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:
Dat kon je ergens zien bij stats ofzoiets gelijkaardigs. Het uitrekenen wanneer je 100 online matches hebt gespeeld is veel ingewikkelder, daar moet je de Win/lose ratio omrekenen naar het aantal matches.
Net de campaign voor de eerste keer uitgespeeld op Veteran. Kort maar krachtig. Het gevecht met de eindbaas was ietwat irritant. Maar het is mij uiteindelijk gelukt.

Die 100 matches lukt wel :) Hopelijk die Aas kaart ook. Heb vandaag een Queen gekregen.

Er is een truk om de eindbaas makkelijk te verslaan. Je moet gewoon rond dat luchtschip lopen tot je achter benoit kan sluipen en dan moet je hem met je mes aanvallen in zijn rug en direct weer rond het luchtschip lopen. Dit een paar keer en het is game over voor de bad guy :p
Image

Re: Killzone Mercenary

43
gamerke1992 wrote:

Er is een truk om benoit makkelijk te verslaan. Je moet gewoon rond dat luchtschip lopen tot je achter benoit kan sluipen en dan moet je hem met je mes aanvallen in zijn rug en direct weer rond het luchtschip lopen. Dit een paar keer en het is game over voor benoit :p
Zo heb ik het ook gedaan. Er is ook een trophy voor en Benoit moet je ook ondervragen voor de laatste intel.
Image