Re: Killzone Mercenary

47
Toon8 wrote:Ik zit nog niet zo ver maar heb geen idee wie benoit is. Hoe moet je intel krijgen van iemand? En krijg je hiervoor dan iets extra's?
Intel krijg je door captains te ondervragen (dus kniven langs achter of eerst verdoven en dan ondervragen) of door toestellen te hacken. Als je alle Intel verzamelt krijg je een trophy :D
Image

Re: Killzone Mercenary

48
M-power wrote:
Toon8 wrote:Ik zit nog niet zo ver maar heb geen idee wie benoit is. Hoe moet je intel krijgen van iemand? En krijg je hiervoor dan iets extra's?
Intel krijg je door captains te ondervragen (dus kniven langs achter of eerst verdoven en dan ondervragen) of door toestellen te hacken. Als je alle Intel verzamelt krijg je een trophy :D
En door alle intel in een missie te verzamelen krijg je 4 (of 5?) kaarten die je nog niet had in je deck.
Image

Re: Killzone Mercenary

49
gamerke1992 wrote:
M-power wrote:
Toon8 wrote:Ik zit nog niet zo ver maar heb geen idee wie benoit is. Hoe moet je intel krijgen van iemand? En krijg je hiervoor dan iets extra's?
Intel krijg je door captains te ondervragen (dus kniven langs achter of eerst verdoven en dan ondervragen) of door toestellen te hacken. Als je alle Intel verzamelt krijg je een trophy :D
En door alle intel in een missie te verzamelen krijg je 4 (of 5?) kaarten die je nog niet had in je deck.
4 of 5 had leuk geweest, maar het zijn er slechts 3 per missie :)
Image

Re: Killzone Mercenary

50
M-power wrote:
gamerke1992 wrote:
M-power wrote:
Intel krijg je door captains te ondervragen (dus kniven langs achter of eerst verdoven en dan ondervragen) of door toestellen te hacken. Als je alle Intel verzamelt krijg je een trophy :D
En door alle intel in een missie te verzamelen krijg je 4 (of 5?) kaarten die je nog niet had in je deck.
4 of 5 had leuk geweest, maar het zijn er slechts 3 per missie :)
Haha ok, het is al een hele tijd geleden dat ik die platinum heb gehaald, dus zit het niet meer zo vers in het geheugen ;) :p
Image

Re: Killzone Mercenary

51
Sorry ook voor mijn post! Ik had het eerst tussen spoilers gezet, maar toen ik submit deed voor de post te plaatsen stond dat gewoon tussen spoilers maar nog perfect leesbaar voor iedereen.... Dus mijn volgende vraag en beetje off topic? Hoe gebruik je spoilers? ;) Desnoods geef je maar antwoord en linkje naar ander topic!
Image

Re: Killzone Mercenary

52
Je klikt op de knop waar spoiler opstaat, dan moet je de titel van je spoiler na het = teken zetten en dan je spoiler schrijven tussen de vierkante haakjes.
OT: Ik dacht dat je gelijk wie kon kniven en dan intel krijgen maar toen dit niet lukte heb ik er niet meer achter gekeken. Die kapiteins zijn dedie met hun petje op he, dedie die op nazi commandanten trekken
Image

Re: Killzone Mercenary

53
Toon8 wrote:Je klikt op de knop waar spoiler opstaat, dan moet je de titel van je spoiler na het = teken zetten en dan je spoiler schrijven tussen de vierkante haakjes.
OT: Ik dacht dat je gelijk wie kon kniven en dan intel krijgen maar toen dit niet lukte heb ik er niet meer achter gekeken. Die kapiteins zijn dedie met hun petje op he, dedie die op nazi commandanten trekken
Idd en op je minimap hebben ze ook een ander icoontje dan de de gewone vijanden.
Image

Re: Killzone Mercenary

54
M-power wrote:
Toon8 wrote:Je klikt op de knop waar spoiler opstaat, dan moet je de titel van je spoiler na het = teken zetten en dan je spoiler schrijven tussen de vierkante haakjes.
OT: Ik dacht dat je gelijk wie kon kniven en dan intel krijgen maar toen dit niet lukte heb ik er niet meer achter gekeken. Die kapiteins zijn dedie met hun petje op he, dedie die op nazi commandanten trekken
Idd en op je minimap hebben ze ook een ander icoontje dan de de gewone vijanden.
Ah wist ik ook niet. Weeral bijgeleerd. Heb nog niet verder kunnen spelen. Zal voor vant weekend zijn denk ik. Ondertussen is die Aaskaart trophy gepopped bij mij :p
Image

Re: Killzone Mercenary

55
Ik vind het verschrikkelijk ambetant dat de knop voor sprinten en bukken dezelfde zijn. De keren dat ik stealth wou gaan om iemand te killen maar daarna gelijk een mongool super rap op hem afren gebeurde veel te vaak ;(
Image

Re: Killzone Mercenary

57
Kolm wrote:Ik zag net dat ik die spangled trophy ook nog moet. Maar mijn vita ligt in Nederland en ik ben dit weekend in België... Vanaf zondagavond terug in NL en normaal ook tijd om dat 's avonds een keer te doen :)
Oh das jammer! Dit weekend s' avonds heb ik wel tijd. Volgende week moet ik eens zien, maar de laatste tijd ben ik s' avonds veel weg..... Maar zou op zich niet zo lang mogen duren om die te doen...
Image

Re: Killzone Mercenary

58
Toon8 wrote:Ik vind het verschrikkelijk ambetant dat de knop voor sprinten en bukken dezelfde zijn. De keren dat ik stealth wou gaan om iemand te killen maar daarna gelijk een mongool super rap op hem afren gebeurde veel te vaak ;(
Ge kunt de instellingen dacht ik redelijk goed aanpassen. Ik heb de game met andere controls dan de standaardcontrols gespeeld en dat ging altijd heel vlot :)

Re: Killzone Mercenary

59
Toon8 wrote:Ik vind het verschrikkelijk ambetant dat de knop voor sprinten en bukken dezelfde zijn. De keren dat ik stealth wou gaan om iemand te killen maar daarna gelijk een mongool super rap op hem afren gebeurde veel te vaak ;(
Sprinten is toch double tap op de back touch pad? :P
Image

Re: Killzone Mercenary

60
Sniper_at_w0rk wrote:
Toon8 wrote:Ik vind het verschrikkelijk ambetant dat de knop voor sprinten en bukken dezelfde zijn. De keren dat ik stealth wou gaan om iemand te killen maar daarna gelijk een mongool super rap op hem afren gebeurde veel te vaak ;(
Sprinten is toch double tap op de back touch pad? :P
Ik heb het spel gestart niets veranderd en hun instructies gevolgd en dat is met bolletje, maar goed om te weten dat ik het kan veranderen.
Image