Re: PS Vita

4
met0t0 wrote:Die nieuwste versie ziet er zo lelijk uit in vergelijking met de eerste... :p
² Ik vind de eerste versie ook het mooist. Dankzij Dangan Ronpa speel ik er toch weer wat meer op want de laatste maanden zat die ook maar weggestopt in de kast. :O

Edit: En erna ook aan Tearaway beginnen, ben wel benieuwd naar die game. Vooral naar de innovatieve besturingsmogelijkheden enz. Allez, daarmee bedoel ik zoiets als dat je je vingers door de wereld ziet enz. :)
Image

Re: PS Vita

5
Elexus wrote:
met0t0 wrote:Die nieuwste versie ziet er zo lelijk uit in vergelijking met de eerste... :p
² Ik vind de eerste versie ook het mooist. Dankzij Dangan Ronpa speel ik er toch weer wat meer op want de laatste maanden zat die ook maar weggestopt in de kast. :O

Edit: En erna ook aan Tearaway beginnen, ben wel benieuwd naar die game. Vooral naar de innovatieve besturingsmogelijkheden enz. Allez, daarmee bedoel ik zoiets als dat je je vingers door de wereld ziet enz. :)
Tearaway is echt een unieke game :)

En ik vind de eerste vita ook het mooiste ;)
Image

Re: PS Vita

6
Elexus wrote:Dankzij Dangan Ronpa speel ik er toch weer wat meer op want de laatste maanden zat die ook maar weggestopt in de kast. :O

Edit: En erna ook aan Tearaway beginnen, ben wel benieuwd naar die game. Vooral naar de innovatieve besturingsmogelijkheden enz. Allez, daarmee bedoel ik zoiets als dat je je vingers door de wereld ziet enz. :)
Mijn Vita zit al lang terug in de kast, ik heb het nu nogal druk met andere games en werk voor de studies :p

Tearaway is zeker de moeite. Niet teveel van verwachten in het begin, het is echt een ervaring op zich :)
Jammer genoeg duurt de game niet al te lang, maar het is wel een makkelijke platinum voor degenen die daarin geïnteresseerd zijn.

Re: PS Vita

7
met0t0 wrote:
Elexus wrote:Dankzij Dangan Ronpa speel ik er toch weer wat meer op want de laatste maanden zat die ook maar weggestopt in de kast. :O

Edit: En erna ook aan Tearaway beginnen, ben wel benieuwd naar die game. Vooral naar de innovatieve besturingsmogelijkheden enz. Allez, daarmee bedoel ik zoiets als dat je je vingers door de wereld ziet enz. :)
Mijn Vita zit al lang terug in de kast, ik heb het nu nogal druk met andere games en werk voor de studies :p

Tearaway is zeker de moeite. Niet teveel van verwachten in het begin, het is echt een ervaring op zich :)
Jammer genoeg duurt de game niet al te lang, maar het is wel een makkelijke platinum voor degenen die daarin geïnteresseerd zijn.
Het enige lastige was dat ik 1 confetti niet vond :p
Image

Re: PS Vita

8
gamerke1992 wrote:
met0t0 wrote:
Elexus wrote:Dankzij Dangan Ronpa speel ik er toch weer wat meer op want de laatste maanden zat die ook maar weggestopt in de kast. :O

Edit: En erna ook aan Tearaway beginnen, ben wel benieuwd naar die game. Vooral naar de innovatieve besturingsmogelijkheden enz. Allez, daarmee bedoel ik zoiets als dat je je vingers door de wereld ziet enz. :)
Mijn Vita zit al lang terug in de kast, ik heb het nu nogal druk met andere games en werk voor de studies :p

Tearaway is zeker de moeite. Niet teveel van verwachten in het begin, het is echt een ervaring op zich :)
Jammer genoeg duurt de game niet al te lang, maar het is wel een makkelijke platinum voor degenen die daarin geïnteresseerd zijn.
Het enige lastige was dat ik 1 confetti niet vond : p
Oh, dat heb ik ook gehad, bleek dan nog dat het een simpele was ook :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PS Vita

9
gamerke1992 wrote:Het enige lastige was dat ik 1 confetti niet vond :p
Dat had ik ook, maar dat zijn er gelukkig niet al te veel. Dus als ge zegt in welk level ge er nog eentje mist, is het heel makkelijk om daar het antwoord op te vinden :)

Re: PS Vita

11
NTGSruler wrote:Jammer dat Sony de Vita niet echt ondersteund heeft met exclusives. De handheld had meer in zijn mars :)
Dat kun je wel zeggen! Maar ik heb er toch enkele fantastische games op gespeeld :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PS Vita

12
NTGSruler wrote:Jammer dat Sony de Vita niet echt ondersteund heeft met exclusives. De handheld had meer in zijn mars :)
Inderdaad. Spijtig genoeg is dat gevoel ook op veel mensen over gegaan. Zo vroeg Pewdiepie onlangs op twitter naar goede ps vita games en dat werd een storm van negatieve kritiek op de vita.
Image

Re: PS Vita

13
Ik blijf erbij dat de waarde van de Vita vooral afhangt van je eigen smaak. Ikzelf speel er best veel op, maar dat krijg je als je van Japanse RPG's, visual novels en adventuregames houdt.

Re: PS Vita

14
Tamara wrote:Ik blijf erbij dat de waarde van de Vita vooral afhangt van je eigen smaak. Ikzelf speel er best veel op, maar dat krijg je als je van Japanse RPG's, visual novels en adventuregames houdt.
Ik speel de laatste tijd ook bijna dagelijks op mijn Vita hoor :)
Image

Re: PS Vita

15
gamerke1992 wrote:
Tamara wrote:Ik blijf erbij dat de waarde van de Vita vooral afhangt van je eigen smaak. Ikzelf speel er best veel op, maar dat krijg je als je van Japanse RPG's, visual novels en adventuregames houdt.
Ik speel de laatste tijd ook bijna dagelijks op mijn Vita hoor :)
ik dacht dat je ging zeggen dat je hem dagelijks als bierviltje gebruikt :)
cron