Re: PS Vita

392
Ik blijf erbij: De nieuwe batterij die je ontvangen hebt is stuk, productiedatum 2012... terwijl de originele een productiedatum ui 2011 had :|
Dus ik zou zeker is contact opnemen met dat bedrijf.
Image

Re: PS Vita

394
Jammer dat het toch niet gelukt is :(

Ik heb voor de zekerheid nog een keer mijn PS Vita en zelfs PSP Go opnieuw opgeladen, om hopelijk iets zekerder te zijn dat ze blijven meegaan :shhhh:
Deze zomer zal ik terug wat meer de Vita bovenhalen, ideaal met het warme weer.

Re: PS Vita

395
NTGSruler wrote:Het zou goed kunnen Kolm.
Maar daarmee is de Vita nog niet hersteld.

Hopelijk deftige console bij de GM ( moet toch wel), en we kunnen terug verder.
Dat klopt, maar je hebt wel een slecht product ontvangen. Dus hopelijk je geld terug of misschien een andere batterij.
Achteraf bedacht ik me dat het misschien beter is om niet een officiële te kopen. De vita is al zolang uit de handel dat je alleen oude batterijen kan krijgen als je officiële vraagt... :think:
Image

Re: PS Vita

396
met0t0 wrote:Jammer dat het toch niet gelukt is :(

Ik heb voor de zekerheid nog een keer mijn PS Vita en zelfs PSP Go opnieuw opgeladen, om hopelijk iets zekerder te zijn dat ze blijven meegaan :shhhh:
Deze zomer zal ik terug wat meer de Vita bovenhalen, ideaal met het warme weer.
PSP Go ?? aaah, juist, die geflopte versie die enkel digitale games afspeelt... die vind je tegenwoordig nergens nog...

Re: PS Vita

397
Gamefreak wrote:PSP Go ?? aaah, juist, die geflopte versie die enkel digitale games afspeelt... die vind je tegenwoordig nergens nog...
Ik heb de gok destijds gewaagd en het was inderdaad nog veel te vroeg om dan volledig in te zetten op digitale games. Maar ik heb hem wel jaren graag gebruikt :)

Re: PS Vita

398
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:PSP Go ?? aaah, juist, die geflopte versie die enkel digitale games afspeelt... die vind je tegenwoordig nergens nog...
Ik heb de gok destijds gewaagd en het was inderdaad nog veel te vroeg om dan volledig in te zetten op digitale games. Maar ik heb hem wel jaren graag gebruikt :)
je vindt dat model nergens meer... zegt ook al iets. Velen zullen hem als deursteun ofzo dienst laten doen...

Re: PS Vita

400
daviduvel wrote:Door dit gesprek te lezen heb ik besloten om mijn Vita ook maar op te laden en te testen :D

Ik denk dat ik in de Store goedkope PSP games ga kopen die speelbaar zijn op de Vita :?
Lijkt me een goed plan! Hoewel de vita een jammerlijke dood is gestorven heb ik het ding altijd graag gehad. Zin om er binnenkort ook weer eens wat meer op te spelen...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PS Vita

402
NTGSruler wrote:Het zou goed kunnen Kolm.
Maar daarmee is de Vita nog niet hersteld.

Hopelijk deftige console bij de GM ( moet toch wel), en we kunnen terug verder.
En? :think:
Is alles naar wens verlopen? :smug:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PS Vita

403
daviduvel wrote:Door dit gesprek te lezen heb ik besloten om mijn Vita ook maar op te laden en te testen :D
Same here :')
Sora_Lizard wrote:En? :think:
Is alles naar wens verlopen? :smug:
Daar ben ik ook erg benieuwd naar!!
Image

Re: PS Vita

404
Euh ja hoor! Dacht dat het ondertussen al duidelijk was aangezien ik de 2 resterende trophies van RC Motorstorm die ik nog moest halen voor 100% completion in het "nieuwste trophies" topic had gepost!

De Vita werkt perfect met alles erbij. Onderkant is wat bekrast, maar wat wil je? Tis een tweedehands Vita hè.
Image
cron