Re: PS Vita

31
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:
:O

Dat vraagt dan wel veel doorzettingsvermogen. Dat is 16 volle dagen...
Ik heb die game ook echt 2 jaar regelmatig gespeeld :) Het is niet dat ik uren per dag zit te gamen.
Ik zou eigenlijk wel eens willen weten hoeveel dagen ik in mijn leven heb gegamed, ik denk dat dat weleens een vol jaar zou kunnen zijn wat best beangsitgend is.
Dat wil je niet weten! :p

Moet zeggen dat ik toch wel dikwijls héél veel uren in een game stop. Vooral als het games zijn wat mij aanstaan, logisch natuurlijk! Durf wel te zeggen dat ik voor GT5 bijvoorbeeld er zeker 500 uren heb opzitten. (en nog de platinum niet kunnen halen :(). De CoD reeks wil je echt niet weten hoeveel uren ik daar alleen al in de Multiplayer heb gespendeerd. De eerste Modern Warfare heeft een vol jaar in mijn PS3 gezeten, geen enkel andere game kwam erin. Voor MW2 zal het niet veel gescheeld hebben.
F1 2010 bijvoorbeeld heb ik ook honderden uren gespeeld, alleen nog maar om level 50 te halen. Tot op heden toch wel één van mijn mooiste platinums vind ik.
BF Bad Company is er nog zo ééntje die ik uren gespeeld heb. En zo kan ik wel eventjes blijven doorgaan. Mijn favoriete serie Splinter Cell, heb ik alle drie de eerste games grijs gespeeld zowel op PS2 destijds als toen die uitkwamen als HD collectie. Toen heb ik die games opnieuw gespeeld tot ik voor alle drie de platinums had. En ik kan je zeggen dat Ubisoft soms nogal glitchy is als het op trophies unlocken aankomt :)
Image

Re: PS Vita

33
Welke game raden jullie aan voor de Vita? Ik heb nog veel ps+ games, maar toch weet ik niet met welke Ik zou beginnen. Ik heb daarnet muramasa rebirth opgestart, wat heel mooi is gemaakt, maar vrij eentonig qua gameplay.
Image

Re: PS Vita

34
gamerke1992 wrote:Welke game raden jullie aan voor de Vita? Ik heb nog veel ps+ games, maar toch weet ik niet met welke Ik zou beginnen. Ik heb daarnet muramasa rebirth opgestart, wat heel mooi is gemaakt, maar vrij eentonig qua gameplay.
OlliOlli 2, maar die heb je blijkbaar al gespeeld.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PS Vita

35
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:Welke game raden jullie aan voor de Vita? Ik heb nog veel ps+ games, maar toch weet ik niet met welke Ik zou beginnen. Ik heb daarnet muramasa rebirth opgestart, wat heel mooi is gemaakt, maar vrij eentonig qua gameplay.
OlliOlli 2, maar die heb je blijkbaar al gespeeld.
Die heb ik voor 2/3de uitgespeeld en toen was ik het even beu.
Image

Re: PS Vita

36
gamerke1992 wrote:Welke game raden jullie aan voor de Vita? Ik heb nog veel ps+ games, maar toch weet ik niet met welke Ik zou beginnen. Ik heb daarnet muramasa rebirth opgestart, wat heel mooi is gemaakt, maar vrij eentonig qua gameplay.
SteamWorld Dig is nog plezant (geen idee of je die al hebt gespeeld). Uhm, voor de rest speel ik nu Dangan Ronpa welke een zeer toffe game is maar die heb je misschien niet. :)

CounterSpy al geprobeerd? Die kan je volgens mij ook op de Vita spelen en die game heeft me echt aangenaam verrast. :)
Image

Re: PS Vita

37
Elexus wrote:
gamerke1992 wrote:Welke game raden jullie aan voor de Vita? Ik heb nog veel ps+ games, maar toch weet ik niet met welke Ik zou beginnen. Ik heb daarnet muramasa rebirth opgestart, wat heel mooi is gemaakt, maar vrij eentonig qua gameplay.
SteamWorld Dig is nog plezant (geen idee of je die al hebt gespeeld). Uhm, voor de rest speel ik nu Dangan Ronpa welke een zeer toffe game is maar die heb je misschien niet. :)

CounterSpy al geprobeerd? Die kan je volgens mij ook op de Vita spelen en die game heeft me echt aangenaam verrast. :)
Steamworld dig was inderdaad een verslavende game :) Ik ga counterspy eens proberen als volgende, danku :D
Image

Re: PS Vita

38
gamerke1992 wrote:Welke game raden jullie aan voor de Vita? Ik heb nog veel ps+ games, maar toch weet ik niet met welke Ik zou beginnen. Ik heb daarnet muramasa rebirth opgestart, wat heel mooi is gemaakt, maar vrij eentonig qua gameplay.
Uncharted al gespeeld ? :smug:

Re: PS Vita

39
gamerke1992 wrote:Welke game raden jullie aan voor de Vita? Ik heb nog veel ps+ games, maar toch weet ik niet met welke Ik zou beginnen. Ik heb daarnet muramasa rebirth opgestart, wat heel mooi is gemaakt, maar vrij eentonig qua gameplay.
Velocity 2x!
Ik denk zelf dat die gratis was voor PS Plus op een bepaald moment.
Image

Re: PS Vita

40
Bedankt voor de tips, maar uncharted en velocity heb ik ook al gespeeld :p ik heb even doorgezet bij muramasa rebirth en het wordt steeds leuker :) dus ik ga het toch eerst uitspelen. De volgende wordt dan counterspy en dan zal ik misschien verder freedom wars spelen die ik eens had gewonnen.
Image

Re: PS Vita

41
gamerke1992 wrote:Bedankt voor de tips, maar uncharted en velocity heb ik ook al gespeeld :p ik heb even doorgezet bij muramasa rebirth en het wordt steeds leuker :) dus ik ga het toch eerst uitspelen. De volgende wordt dan counterspy en dan zal ik misschien verder freedom wars spelen die ik eens had gewonnen.

en tearaway ? :q:

Re: PS Vita

44
gamerke1992 wrote:
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:en tearaway ? :q:
Daar heeft hij de platinum denk ik al van ;)
idd :p Ik heb de meeste toppers wel al gespeeld, daarom dat ik nu even geen idee had wat te spelen :lol:
farming simualor mss ? :think: