Re: PS Vita

48
Wat vinden jullie trouwens van minecraft op de vita? Ik heb nog een fnacbon van 25 euro liggen en ik zag net op de site dat minecraft daar 19 euro kost. Doen, niet doen,...?

Ik heb tot nu nog niet echt iets anders gevonden dat ik met die bon wil kopen. De meeste games zijn daar zo schandalig duur, dat ik bij gebruik van de bon evenveel betaal als bij andere winkels zonder bon.
Image

Re: PS Vita

49
gamerke1992 wrote:Wat vinden jullie trouwens van minecraft op de vita? Ik heb nog een fnacbon van 25 euro liggen en ik zag net op de site dat minecraft daar 19 euro kost. Doen, niet doen,...?

Ik heb tot nu nog niet echt iets anders gevonden dat ik met die bon wil kopen. De meeste games zijn daar zo schandalig duur, dat ik bij gebruik van de bon evenveel betaal als bij andere winkels zonder bon.
Ik zou dan toch eerder de ps4 versie kopen, aangezien de vita versie beperkter is dan de ps4 versie.


Waar blijven de games sony? Ik heb al 2 maanden geen vita gespeeld wegens het gebrek aan games die ik op mijn vita wil spelen en niet op ps4.
Last edited by M-power on 20 Mar 2015 18:13, edited 1 time in total.
Image

Re: PS Vita

50
M-power wrote:
gamerke1992 wrote:Wat vinden jullie trouwens van minecraft op de vita? Ik heb nog een fnacbon van 25 euro liggen en ik zag net op de site dat minecraft daar 19 euro kost. Doen, niet doen,...?

Ik heb tot nu nog niet echt iets anders gevonden dat ik met die bon wil kopen. De meeste games zijn daar zo schandalig duur, dat ik bij gebruik van de bon evenveel betaal als bij andere winkels zonder bon.
Ik zou dan toch eerder de ps4 versie kopen, aangezien de vita versie beperkter is dan de vita versie.


Waar blijven de games sony? Ik heb al 2 maanden geen vita gespeeld wegens het gebrek aan games die ik op mijn vita wil spelen en niet op ps4.
Voor de ps4 heb ik echt een te groot aantal games liggen die ik nog moet spelen. Mijn vita gebruik ik vooral in het weekend, omdat ik dan bij mijn vriendin ben. Ik ga er nog eens over nadenken :p
Image

Re: PS Vita

51
M-power wrote:
gamerke1992 wrote:Wat vinden jullie trouwens van minecraft op de vita? Ik heb nog een fnacbon van 25 euro liggen en ik zag net op de site dat minecraft daar 19 euro kost. Doen, niet doen,...?

Ik heb tot nu nog niet echt iets anders gevonden dat ik met die bon wil kopen. De meeste games zijn daar zo schandalig duur, dat ik bij gebruik van de bon evenveel betaal als bij andere winkels zonder bon.
Ik zou dan toch eerder de ps4 versie kopen, aangezien de vita versie beperkter is dan de ps4 versie.


Waar blijven de games sony? Ik heb al 2 maanden geen vita gespeeld wegens het gebrek aan games die ik op mijn vita wil spelen en niet op ps4.
Ik heb mijn Vita ook al een hele tijd niet aangeraakt. Waarom? Omdat er te weinig games voor dat ding zijn. Ja, er zijn wel veel indies, maar die kun je evengoed spelen op de PS3 of PS4. En veel spellen die er op zijn kun je evengoed op je smartphone spelen. De Vita heeft niet genoeg exclusives zoals Uncharted, Tearaway of Gravity Rush. In het begin zag je nog genoeg exclusives, maar dat is nu volledig ingekakt. In mijn ogen is de Vita dan ook stervende en dat is doodzonde. Ik snap Sony ook niet dat ze hier niet meer geld hebben ingestoken. Alle aandacht gaat naar de PS4 en de Vita hangt er maar bij. De Vita zal ook never nooit de verkoopcijfers van de PSP kunnen evenaren. Te weinig grote games en je ziet een platform gewoon sterven. Heb dan ook nu het idee dat Sony over niet te lange tijd een keer de stekker eruit steekt. Een volgende handheld zal hoogstwaarschijnlijk dan ook uit den boze zijn.
Image

Re: PS Vita

52
billie91 wrote:
Ik heb mijn Vita ook al een hele tijd niet aangeraakt. Waarom? Omdat er te weinig games voor dat ding zijn. Ja, er zijn wel veel indies, maar die kun je evengoed spelen op de PS3 of PS4. En veel spellen die er op zijn kun je evengoed op je smartphone spelen. De Vita heeft niet genoeg exclusives zoals Uncharted, Tearaway of Gravity Rush. In het begin zag je nog genoeg exclusives, maar dat is nu volledig ingekakt. In mijn ogen is de Vita dan ook stervende en dat is doodzonde. Ik snap Sony ook niet dat ze hier niet meer geld hebben ingestoken. Alle aandacht gaat naar de PS4 en de Vita hangt er maar bij. De Vita zal ook never nooit de verkoopcijfers van de PSP kunnen evenaren. Te weinig grote games en je ziet een platform gewoon sterven. Heb dan ook nu het idee dat Sony over niet te lange tijd een keer de stekker eruit steekt. Een volgende handheld zal hoogstwaarschijnlijk dan ook uit den boze zijn.
Je bedoelt "ingezakt"? ;)

Ik volg jouw gevoel wel. Maar er zijn wel nog wat meer games dan diegene dat je opnoemt.

Lumines, LittleBigPlanet, Persona Golden, Killzone Mercenary.

Het is wel jammer dat Sony de Vita zo links laat liggen en ik zie inderdaad niet gauw een opvolger komen.
Image

Re: PS Vita

53
Een opvolger zie ik inderdaad ook niet komen, die Vita is nochtans zo fantastisch...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PS Vita

55
gamerke1992 wrote:Ik zou anders wel een Vita 2 zien zitten met games die ongeveer ps3 kwaliteit hebben.
Het is de bedoeling dat de vita PS3 kwaliteit heeft
Image
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PS Vita

56
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:Ik zou anders wel een Vita 2 zien zitten met games die ongeveer ps3 kwaliteit hebben.
Het is de bedoeling dat de vita PS3 kwaliteit heeft
Image
Ik heb altijd gelezen dat het de bedoeling wat om ps2 kwaliteit te behalen bij de ps Vita?
Image

Re: PS Vita

58
dividedx11 wrote:Psp = Ps2 kwaliteit
Psv = Ps3 kwaliteit
ps3:
CPU - 'Cell' with 6-core equivalent architecture (3.2ghz)
GPU - 'Reality Synthesizer' (500mhz)
System RAM - 256mb XDR (3.2ghz)
Video RAM - 256mb GDDR3 (700mhz)

Ps vita:
CPU - ARM quad-core (1ghz clock, 2ghz max)
GPU - Quad-core 5XT (250mhz clock, 500mhz max)
System RAM - 512mb
Video RAM - 128mb

Dat is toch wel een groot verschil :think:
Image

Re: PS Vita

60
@Gamerke, ik weet dat de vita bedoelt is om PS3 kwaliteit te hebben omdat die gozer van PS ooit eens een uitvlucht heeft gebruikt voor de ondergang van de vita:
Het was ook zo bij de PSP, toen hij uitkwam had de PSP PS2 kwaliteit en dat was wauw, en toen de Vita uitkwam was het wauw, PS3 kwaliteit op een handheld, maar nu is de PS4 uit
En dat was dan de uitvlucht dat er geen grote titels meer naar het systeem zouden komen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image