Re: PS Vita

61
NTGSruler wrote:
billie91 wrote:
Ik heb mijn Vita ook al een hele tijd niet aangeraakt. Waarom? Omdat er te weinig games voor dat ding zijn. Ja, er zijn wel veel indies, maar die kun je evengoed spelen op de PS3 of PS4. En veel spellen die er op zijn kun je evengoed op je smartphone spelen. De Vita heeft niet genoeg exclusives zoals Uncharted, Tearaway of Gravity Rush. In het begin zag je nog genoeg exclusives, maar dat is nu volledig ingekakt. In mijn ogen is de Vita dan ook stervende en dat is doodzonde. Ik snap Sony ook niet dat ze hier niet meer geld hebben ingestoken. Alle aandacht gaat naar de PS4 en de Vita hangt er maar bij. De Vita zal ook never nooit de verkoopcijfers van de PSP kunnen evenaren. Te weinig grote games en je ziet een platform gewoon sterven. Heb dan ook nu het idee dat Sony over niet te lange tijd een keer de stekker eruit steekt. Een volgende handheld zal hoogstwaarschijnlijk dan ook uit den boze zijn.
Je bedoelt "ingezakt"? ;)

Ik volg jouw gevoel wel. Maar er zijn wel nog wat meer games dan diegene dat je opnoemt.

Lumines, LittleBigPlanet, Persona Golden, Killzone Mercenary.

Het is wel jammer dat Sony de Vita zo links laat liggen en ik zie inderdaad niet gauw een opvolger komen.
Ik bedoelde wel degelijk ingekakt. ;) :lol: En ik noemde een paar exclusives als voorbeeld, maar het beeld is duidelijk. Killzone Mercenary was overigens wel erg leuk op de Vita, maar dat was ook de laatste game die ik ervoor heb gekocht. Ik wil meer grote games zodat ik dat ding van stal kan halen en weer goed kan gebruiken. Het feit dat de Vita het zo slecht doet zie je ook in de apps. Ik meende dat de YouTube app ook eraf zou gaan (of al is gegaan) vanwege de slechte verkopen. De Vita had nu al minstens 50 miljoen keer moeten zijn verkocht, maar dat is helaas niet gebeurd. Reden daarvoor zijn de games (of liever het gebrek eraan) en de hoge instapprijs. Dat ding was vanaf dag 1 te duur. €150 moet het maximum zijn voor een handheld, anders gaat mis. En nu zien we helaas het resultaat van slechte marketing, weinig games en een hoge prijs. Als Sony nou op de E3 een hele hoop exclusives aankondigt voor de Vita die dezelfde kwaliteit hebben als eerder genoemde games, dan kon het nog wel eens wat worden.
Image

Re: PS Vita

62
billie91 wrote:
Ik bedoelde wel degelijk ingekakt. ;) :lol: En ik noemde een paar exclusives als voorbeeld, maar het beeld is duidelijk. Killzone Mercenary was overigens wel erg leuk op de Vita, maar dat was ook de laatste game die ik ervoor heb gekocht. Ik wil meer grote games zodat ik dat ding van stal kan halen en weer goed kan gebruiken. Het feit dat de Vita het zo slecht doet zie je ook in de apps. Ik meende dat de YouTube app ook eraf zou gaan (of al is gegaan) vanwege de slechte verkopen. De Vita had nu al minstens 50 miljoen keer moeten zijn verkocht, maar dat is helaas niet gebeurd. Reden daarvoor zijn de games (of liever het gebrek eraan) en de hoge instapprijs. Dat ding was vanaf dag 1 te duur. €150 moet het maximum zijn voor een handheld, anders gaat mis. En nu zien we helaas het resultaat van slechte marketing, weinig games en een hoge prijs. Als Sony nou op de E3 een hele hoop exclusives aankondigt voor de Vita die dezelfde kwaliteit hebben als eerder genoemde games, dan kon het nog wel eens wat worden.
Denk niet dat dat gauw zal gebeuren dat Sony een handvol exclusives gaat aankondigen voor de Vita... Het zou wel leuk zijn, dat wel. De Youtube app is dacht ik er inderdaad al af. Jammer.
Image

Re: PS Vita

63
Goh ik amuseer me nog wel met de Vita. D'r zijn nog genoeg games om me er op bezig te houden. Wat je zegt Billie i.v.m. games die je evengoed op de PS4 of PS3 zou kunnen spelen, ligt bij mij anders. Bepaalde games voelen nu eenmaal beter op een Vita dan op console, zeker indie games. :) Dus voorlopig lijd ik nog niet aan een tekort aan spellen op de handheld maar het is inderdaad wel jammer dat er geen nieuwe, grote namen meer aangekondigd zijn. Zeker qua retailgames is de lijst erg mager. Nochtans, als je kijkt naar Tearaway, zie je toch wel dat het ding enorm veel creatieve mogelijkheden heeft qua besturing en gameplay in het algemeen. Spijtig dat Sony daar zo weinig gebruikt van maakt.

Wat ook nog tof zou zijn, is dat je de Vita zou kunnen gebruiken samen met de PS4 ofzo, zodat er een gameplayelement wordt toegevoegd. Stel bijvoorbeeld, je moet ingame iets hacken, dan zou de Vita kunnen fungeren als het 'hackdevice' waarop je codes moet ingeven enz.

Kortom, de Vita heeft veel potentieel en ik snap niet zo goed waarom Sony er geen gebruik van maakt. :/ Een nieuwere handheld gaat volgens mij ook door velen sceptisch bekeken worden gezien de beperkte support voor de huidige Vita...
Image

Re: PS Vita

64
Elexus wrote:Wat ook nog tof zou zijn, is dat je de Vita zou kunnen gebruiken samen met de PS4 ofzo, zodat er een gameplayelement wordt toegevoegd. Stel bijvoorbeeld, je moet ingame iets hacken, dan zou de Vita kunnen fungeren als het 'hackdevice' waarop je codes moet ingeven enz.
Dat heb ik jammer genoeg alleen nog maar in de Cross Controller DLC van LBP2 gezien. Da's inderdaad een heel leuke mogelijkheid, maar waar blijkbaar ook niet veel interesse in is :(

Re: PS Vita

66
gamerke1992 wrote:Even vermelden dat counterspy een leuke game is op de vita :) Wel snel uit, maar toch. Bedankt voor de tip Elexus :D
No problem! Ik heb hem nu nog niet uit want ik wil eerst meer wapens en formula's vrijspelen dus ik speel constant missies opnieuw. :p Ik heb al een tijd geleden alle plannen verzameld. Misschien toch maar eens de eindmissie doen dan. :p
Image

Re: PS Vita

67
Elexus wrote:
gamerke1992 wrote:Even vermelden dat counterspy een leuke game is op de vita :) Wel snel uit, maar toch. Bedankt voor de tip Elexus :D
No problem! Ik heb hem nu nog niet uit want ik wil eerst meer wapens en formula's vrijspelen dus ik speel constant missies opnieuw. :p Ik heb al een tijd geleden alle plannen verzameld. Misschien toch maar eens de eindmissie doen dan. :p
Ik ga ook nog eens opnieuw beginnen om alle trophies te verzamelen :)
Image

Re: PS Vita

69
gamerke1992 wrote:Even vermelden dat counterspy een leuke game is op de vita :) Wel snel uit, maar toch. Bedankt voor de tip Elexus :D
deze was ik van plan om es onder handen te nemen, lijkt mij ook zeer geschikt voor de vita :smug:

Re: PS Vita

70
De volgende ps vita games die ik ga spelen worden nu dus little big planet marvel super hero edition en oddworld stranger's wrath :D Ik heb little big planet ooit al eens gekocht, maar omdat het tweedehands was had ik geen network pass. Nu kan ik dus eindelijk het echte deel van het spel (online) spelen :)
Image

Re: PS Vita

71
gamerke1992 wrote:De volgende ps vita games die ik ga spelen worden nu dus little big planet marvel super hero edition en oddworld stranger's wrath :D Ik heb little big planet ooit al eens gekocht, maar omdat het tweedehands was had ik geen network pass. Nu kan ik dus eindelijk het echte deel van het spel (online) spelen :)
Hebt ge al Create Mode geprobeerd? Dat is ook echt leuk, ook als ge geen volledige levels maakt. Ik kan mij ook goed amuseren met voertuigen in elkaar steken of dingen opblazen :p

Mijn Vita ligt denk ik al twee maanden in de schuif :|

Re: PS Vita

72
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:De volgende ps vita games die ik ga spelen worden nu dus little big planet marvel super hero edition en oddworld stranger's wrath :D Ik heb little big planet ooit al eens gekocht, maar omdat het tweedehands was had ik geen network pass. Nu kan ik dus eindelijk het echte deel van het spel (online) spelen :)
Hebt ge al Create Mode geprobeerd? Dat is ook echt leuk, ook als ge geen volledige levels maakt. Ik kan mij ook goed amuseren met voertuigen in elkaar steken of dingen opblazen :p

Mijn Vita ligt denk ik al twee maanden in de schuif :|
Ik ga dat deze keer zeker doen :) toen ik dat tweedehands had gekocht kon ik enkel de store mode spelen door die stomme Network pass. En die Network pas koste toen meer dan ik voor dat spel had gegeven, dus heb ik gewoon het spel weer verkocht.
Image

Re: PS Vita

73
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:De volgende ps vita games die ik ga spelen worden nu dus little big planet marvel super hero edition en oddworld stranger's wrath :D Ik heb little big planet ooit al eens gekocht, maar omdat het tweedehands was had ik geen network pass. Nu kan ik dus eindelijk het echte deel van het spel (online) spelen :)
Hebt ge al Create Mode geprobeerd? Dat is ook echt leuk, ook als ge geen volledige levels maakt. Ik kan mij ook goed amuseren met voertuigen in elkaar steken of dingen opblazen :p

Mijn Vita ligt denk ik al twee maanden in de schuif :|
pas maar op dat hij dan niet vanzelf begint te bewegen ;)

Re: PS Vita

74
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:De volgende ps vita games die ik ga spelen worden nu dus little big planet marvel super hero edition en oddworld stranger's wrath :D Ik heb little big planet ooit al eens gekocht, maar omdat het tweedehands was had ik geen network pass. Nu kan ik dus eindelijk het echte deel van het spel (online) spelen :)
Hebt ge al Create Mode geprobeerd? Dat is ook echt leuk, ook als ge geen volledige levels maakt. Ik kan mij ook goed amuseren met voertuigen in elkaar steken of dingen opblazen :p

Mijn Vita ligt denk ik al twee maanden in de schuif :|
pas maar op dat hij dan niet vanzelf begint te bewegen ;)
Het heet niet voor niets de schuif.
cron