Re: PS Vita

361
Mogelijk omdat je hem te lang met een lege batterij hebt laten liggen? Die van mij is van release en gaat nog steeds een paar uur mee. Maar er wordt toch minstens om de paar maanden op gespeeld en anders dan laad ik hem gewoon een keer op.
Image

Re: PS Vita

365
Mja, vita heeft naar mijn gevoel altijd een minimum lading in zijn batterij nodig voor hij wilt opstarten. Als hij uitvalt tijdens gamen dan moet je echt een behoorlijke tijd laden voor hij weer wilt opstarten. Waarschijnlijk haalt hij dat minimum dus ook al niet meer of laadt hij in zijn geheel niet of amper op.

Zelf moet ik altijd opletten dat als ik een hele tijd met een game af en aan bezig ben en de vita tussendoor in standby zet, dat ik hem dan niet vergeet. Want als hij in standby te leeg raakt, dan heeft hij echt lang nodig voor hij weer tot leven komt :(
Image

Re: PS Vita

366
Klopt. Ik kon eigenlijk bijna niet meer zonder kabel spelen de hele tijd. Maar nu heeft de batterij het volledig opgegeven vermoed ik. Een tijd terug had ik reeds een vernieuwing gedaan van oplaadkabel omdat de originele het had begeven. Dus daar kan het niet aan liggen. Hopelijk is het opgelost met een nieuwe batterij. Vervangen wordt wel nog even de aandacht erbij houden.
Image

Re: PS Vita

367
NTGSruler wrote:Klopt. Ik kon eigenlijk bijna niet meer zonder kabel spelen de hele tijd. Maar nu heeft de batterij het volledig opgegeven vermoed ik. Een tijd terug had ik reeds een vernieuwing gedaan van oplaadkabel omdat de originele het had begeven. Dus daar kan het niet aan liggen. Hopelijk is het opgelost met een nieuwe batterij. Vervangen wordt wel nog even de aandacht erbij houden.
Je mag altijd je ervaring hier delen hoe het gelukt is. Want ik ben er wel benieuwd naar :)
Image

Re: PS Vita

369
Even bekeken, lijkt niet zo heel moeilijk.
Naast de opmerkingen die ze al hebben misschien nog wel opletten dat de shoulder buttons er niet uitvallen.
Vooral het stukje om die touchcontroller los te maken vind ik altijd wel tricky...
Verder zie ik dat er nog een stofje isolatie zit bijna aan het uiteinde van de batterij kabel, lijkt me dat die er ook niet voor niks zit.

Benieuwd naar je ervaringen! :cool:
Image

Re: PS Vita

371
Veel succes ermee, hopelijk verloopt het vlot!

Ik moet er ook aan denken om af en toe mijn Vita nog eens op te laden, ook al gebruik ik hem nog maar heel weinig. Mijn originele PSP is zo ook aan zijn einde gekomen: te lang laten liggen en de batterij is volledig dood. Wel nooit een vervanging voor gekocht, geen idee of dat nog te vinden zou zijn...

Re: PS Vita

372
met0t0 wrote:Veel succes ermee, hopelijk verloopt het vlot!

Ik moet er ook aan denken om af en toe mijn Vita nog eens op te laden, ook al gebruik ik hem nog maar heel weinig. Mijn originele PSP is zo ook aan zijn einde gekomen: te lang laten liggen en de batterij is volledig dood. Wel nooit een vervanging voor gekocht, geen idee of dat nog te vinden zou zijn...

Hier eens rondkijken..

https://www.consolereparatie.eu/index.html
Image