Re: PS Vita

407
Mensen hier die me games kunnen aanraden op de Vita? Mag eender welk genre zijn, wil nog eens terug wat meer leven blazen in het systeem :tong:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PS Vita

408
dividedx11 wrote:Mensen hier die me games kunnen aanraden op de Vita? Mag eender welk genre zijn, wil nog eens terug wat meer leven blazen in het systeem :tong:
Als ik zo even in je lijst kijk dan zie ik zo snel al Jak & Daxter, Sly Cooper en Uncharted die je niet hebt uitgespeeld :happy:
Image

Re: PS Vita

409
Direct touché Kolm :cool:

Unit 13 als je van shooters houdt.
Motorstorm RC.
Killzone Mercenary.
Hotline Miami 1 en 2 ( heb enkel 1 gespeeld).
Need for Speed most wanted.
Lumineus Electronic Symphony.
Gravity Rush.

En.. PlayStation Vita Pets :tong:
Image

Re: PS Vita

410
@Kolm nog niet uitgespeeld is niet hetzelfde als nog geen platinum he ;) Uncharted heb ik al uit, de andere inderdaad nog niet. Jak was m'n ding niet, Sly vond ik dan wel weer leuk! Heb die jammer genoeg verkocht, maar als ik 'm ooit nog eens op de kop kan tikken :smug:
NTGSruler wrote:Direct touché Kolm :cool:

Unit 13 als je van shooters houdt.
Motorstorm RC.
Killzone Mercenary.
Hotline Miami 1 en 2 ( heb enkel 1 gespeeld).
Need for Speed most wanted.
Lumineus Electronic Symphony.
Gravity Rush.

En.. PlayStation Vita Pets :tong:
Unit 13 lijkt me leuk maar had ik m'n twijfels bij, misschien toch eens in huis halen!

Verder twijfelde ik ook over Lumines en Pets staat ook op het lijstje :D

Ook ben ik op zoek naar een leuke racegame voor de vita. Volgende staan op het lijstje, maar welke zijn volgens jullie de beste?

- Motorstorm
- Asphalt Injection
- Sonic Racing
- Modnation Racers
- Wipeout
- de WRC games
- de MotoGP games
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PS Vita

411
dividedx11 wrote:@Kolm nog niet uitgespeeld is niet hetzelfde als nog geen platinum he ; ) Uncharted heb ik al uit, de andere inderdaad nog niet. Jak was m'n ding niet, Sly vond ik dan wel weer leuk! Heb die jammer genoeg verkocht, maar als ik 'm ooit nog eens op de kop kan tikken :smug :
NTGSruler wrote:Direct touché Kolm :cool:

Unit 13 als je van shooters houdt.
Motorstorm RC.
Killzone Mercenary.
Hotline Miami 1 en 2 ( heb enkel 1 gespeeld).
Need for Speed most wanted.
Lumineus Electronic Symphony.
Gravity Rush.

En.. PlayStation Vita Pets :tong :
Unit 13 lijkt me leuk maar had ik m'n twijfels bij, misschien toch eens in huis halen!

Verder twijfelde ik ook over Lumines en Pets staat ook op het lijstje : D

Ook ben ik op zoek naar een leuke racegame voor de vita. Volgende staan op het lijstje, maar welke zijn volgens jullie de beste?

- Motorstorm
- Asphalt Injection
- Sonic Racing
- Modnation Racers
- Wipeout
- de WRC games
- de MotoGP games
Volgens je trophies had je Uncharted nog niet uit, vandaar de opmerking :lach:

Vita Pets is gewoon een vereiste hier op het forum als je een vita hebt :mad:

Motorstorm RC was leuk! In het begin misschien wel even wennen door die top down view.
Modnation racers was ook leuk, maar servers zijn wel offline dus platinum is niet meer mogelijk als je die zou willen.

Lumines is tetris maar een beetje anders, ik was er jaren geleden aan verslingerd en paar maanden geleden dan opnieuw opgepakt om die laatste trophy te halen. Eens je erin zit en door krijgt wat de tactieken zijn liet hij mij niet meer los :beaten:

En gravity rush moet ik zelf nog afwerken :gosh:
Image

Re: PS Vita

412
@Kolm inderdaad, ik heb de trophy niet voor het beëindigen van de game... Snap er helemaal niets van :p Zou gezworen hebben dat ik die game had uitgespeeld...

En wist niet dat Pets zo de moeite was! Ben hem 2dehands aan het zoeken maar heb hem nog niet gevonden onder de 20, en dat is me een beetje te duur voor dat spel ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PS Vita

413
dividedx11 wrote:@Kolm inderdaad, ik heb de trophy niet voor het beëindigen van de game... Snap er helemaal niets van :p Zou gezworen hebben dat ik die game had uitgespeeld...

En wist niet dat Pets zo de moeite was! Ben hem 2dehands aan het zoeken maar heb hem nog niet gevonden onder de 20, en dat is me een beetje te duur voor dat spel ;)
Pets is ook niet perse zooo goed. Maar we hebben het hier allemaal gespeeld. Er was zelfs een clubje opgericht :p
Image

Re: PS Vita

416
Ik heb Pets ook niet.... :shame:
Als je van visual novels houdt is de Zero Escape serie een absolute aanrader. Net als Danganronpa.
Je bent niet zo van de langere games, maar Persona 4 is ook zeker de moeite.
Rayman Legends
MGS 3
Hitman/Lara Croft GO
LEGO Games ;)
Guacamelee!
Borderlands 2
Everybody's Golf :D
Image

Re: PS Vita

419
dividedx11 wrote:Bedankt voor de tips! Ik sta op de uitkijk op 2dehands ;)

Ja veel andere keuze heb je niet he als je het fysiek wil :p toch jammer dat ze niets meer ik winkels verkopen. Zelfs in gamemania ligt in de used sectie bijna niets meer.

Als ze een nieuwe handheld zouden uitbrengen, ik zou die echt meteen op release kopen. Jammer dat de vita zo 'flopte'. Ik begrijp dat echt nog altijd niet. Ik was op een punt zelfs gelukkiger met mijn vita dan mijn ps4. Ik speel er nu ook nog geregeld op.
Image
cron